همایش کسب و کار زنان در حوزه گردشگری در بم برگزار می شود

مشاور استاندار کرمان: همایش کسب و کار زنان در حوزه گردشگری می تواند برای دانشجویان دختر که فارغ التحصیل شده اند شرایطی را فراهم کند تا جذب فعالیت های گردشگری و مشغول بکار شوند/ دبیر همایش: هدف از برگزاری این همایش ترویج فرهنگ کارآفرینی و شناسایی قابلیت های بانوان است/ شرکت کنندگان در این همایش گواهینامه می گیرند  

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: همایش کسب و کار و کارآفرینی زنان در حوزه گردشگری 15 و 16 بهمن ماه امسال در ارگ بم برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، فاطمه السادات حسینی عصر دوشنبه در نشست برنامه ریزی همایش کسب و کار و کارآفرینی زنان در حوزه گردشگری در محل استانداری افزود: این همایش به روند شکوفایی اقتصاد کمک خوبی می کند.

وی بیان کرد: این همایش می تواند برای دانشجویان دختر که فارغ التحصیل شده اند شرایطی را فراهم کند تا جذب فعالیت های گردشگری و مشغول بکار شوند.

وی یکی از شاخصه های توسعه یافتگی جامعه را زنان ذکر کرد و گفت: اگر بخواهیم حضور زنان پررنگ باشد باید شرایط را فراهم کنیم و در این زمینه آموزش های کاربردی برای مباحث اقتصادی یکی از عوامل موثر است.

مشاور استاندار کرمان با اشاره به نقش زنان در اقتصاد مقاومتی افزود: اگر زنان در این عرصه حضور داشته باشند بسیار تاثیرگذار است.

وی تصریح کرد: در طرح مثلث توسعه استاندار کرمان که یک طرح ملی شده است زنان پررنگ دیده شده اند.

حسینی گفت: تاکنون پنج جلسه در بخش اقتصادی در دفتر امور بانوان برگزار کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: در استان کرمان بیش از 200 تشکل فعال بانوان داریم.

عضو موسس انجمن زنان مدیر کارآفرین هم در این نشست گفت: بسیار خوب است که در استان کرمان به مسایل بانوان توجه می شود و همچنین به توسعه استان توجه شده است.

فخرالسادات محتشمی پور اضافه کرد: برگزاری همایش کسب و کار و کارآفرینی زنان در حوزه گردشگری در بم می تواند اثرگذاری خوبی داشته باشد.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این همایش ترویج فرهنگ کارآفرینی و شناسایی قابلیت های بانوان است.

وی گفت: این همایش اولین بار در خارج از تهران و در یکی از استان های دیگر برگزار می شود.

محتشمی پور با بیان اینکه در چند حوزه نیاز به کمک استان داریم تصریح کرد: در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی، پشتیبانی و حمل و نقل نیاز به کمک داریم.

دبیر برگزاری همایش کسب و کار و کارآفرینی زنان در حوزه گردشگری گفت: بانوان فعال گردشگری استان کرمان را به انجمن معرفی کنید و این فرصت خوبی است.

وی بیان کرد: شرکت کنندگان در این همایش گواهینامه می گیرند.

وی بازدید از مناطق تاریخی و گردشگری استان کرمان را از برنامه های جنبی این همایش ذکر کرد.

همایش کسب و کار و کارآفرینی زنان در حوزه گردشگری با همکاری انجمن زنان مدیر کار آفرین و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمان برگزار می شود.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران