بررسی مشکلات منطقه ویژه اقتصادی سیرجان در بازدید مدیرکل دفتر سیاسی استانداری کرمان از منطقه

مدیر عامل منطقه ویژه: کمبود برق و آب از مهمترین مشکلات منطقه ویژه اقتصادی سیرجان برای جذب سرمایه گذار است/ فرماندار سیرجان: برای رفع مشکل منطقه ویژه بزودی جلسه مشترکی با روسای اداره های برق و آب برگزار می شود/ حجت الاسلام اسلامی: استانداری کرمان هرگونه کمکی را در راستای جذب سرمایه گذار در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان انجام خواهد داد  

حجت الاسلام اسلامی مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری کرمان به همراه دکتر مکی آبادی فرماندار سیرجان روز گذشته در جلسه ای در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان که با حضور مهندس رضایی و شهسواری برگزار شد به بررسی مشکلات این منطقه پرداختند.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان ظهر روز گذشته حجت الاسلام اسلامی مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری کرمان به همراه دکتر مکی آبادی از منطقه ویژه اقتصادی سیرجان دیدن کردند.

حجت الاسلام اسلامی و هیات همراه با حضور در دفتر منطقه ویژه، در جلسه ای با مهندس رضایی مدیر عامل و شهسواری مدیر منطقه مسایل مبتلابه این منطقه وی‍ه را مورد بررسی قرار دادند.

در این نشست صمیمی مهندس رضایی مدیر عامل منطقه ویژه به بیان مشکلات این منطقه در جذب سرمایه گذار پرداخت و کمبود برق و آب را از جمله مهمترین مشکلات این منطقه در جذب سرمایه گذار عنوان کرد.

دکتر مکی آبادی فرماندار سیرجان هم در این جلسه از برگزاری جلسه مشترکی با روسای اداره های برق و آب برای رفع مشکلات منطقه ویژه در آینده ای نزدیک خبر داد.

همچنین حجت الاسلام اسلامی مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری کرمان هم از پیگیری مشکلات منطقه ویژه در استانداری کرمان خبر داد و گفت: استانداری کرمان هرگونه کمکی را در راستای جذب سرمایه گذار در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان انجام خواهد داد.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران