راه اندازی پروازهای ویژه نوروز هواپیمایی ماهان به 10 شهر توریستی جهان

سایتKDO.IR : شهرهای اسپارتا، ازمیر، گوا، لارناکا، مالدیو (مالی)، کلمبو، موریتس، بخارست، پوکت، ، و سوچی مقاصد ویژه نوروزی هواپیمایی ماهان است/ تعداد مسافران هواپیمایی ماهان در سال 2014 به مرز 6/5 میلیون نفر رسید/ هواپیمایی ماهان، در حال حاضر با استفاده از هواپیماهای avro jet BAE به 17 منطقه محروم وکم تردد پرواز دارد  

هواپیمایی ماهان از 26 اسفند 93 تا 14 فرودین ماه یک هزار و سیصد و نود وچهار، میزبان مسافران نوروزی خود در 10 مقصد خارجی از مبدأ تهران می باشد.

به گزارش واحد خبر سایت سازمان عمران کرمان: شرکت هواپیمایی ماهان اقدام به راه اندازی پروازهای چارتر ویژه نوروز از تاریخ 26 اسفند ماه 93 تا 14 فروردین ماه 94 نموده است. شهرهای اسپارتا، ازمیر، گوا، لارناکا، مالدیو (مالی)، کلمبو، موریتس، بخارست، پوکت، ، و سوچی مقاصد ویژه نوروز این شرکت می باشد.

گفتنی است این پروازها با هواپیماهای ایرباس A310, A600 و A340 خواهند شد.

ثبت بالاترین میزان جابجایی مسافران در سال 2014 به نام شرکت هواپیمایی ماهان

شرکت هواپیمایی ماهان در راستای افزایش حجم خدمت رسانی و جابجایی مسافر در سال 2014 ، با افزایش ناوگان هواپیمایی و همچنین راه اندازی مسیرهای جدید پروازی، توانست با رشد 5/5 درصد تعداد مسافران نسبت به سال پیش از آن، برای سومین سال پیاپی در بین ایرلاین های ایرانی، بیشترین میزان مسافر داخلی و خارجی را جابجا نماید .

به این ترتیب تعداد مسافران هواپیمایی ماهان در سال 2014 از 5/5 میلیون نفر گذشت و به مرز 6/5 میلیون نفر رسید. ضمن اینکه این شرکت دارای بیشترین تعداد هواپیما و صندلی درحال استفاده در کشور می باشد.

علاوه بر این شرکت هواپیمایی ماهان، در حال حاضر با استفاده از هواپیماهای avro jet BAE - - که درکشورهای اروپایی هم در مسیرهای کوتاه مورد استفاده قرار می گیرد- علاوه بر شهرهای بزرگ به 17 منطقه محروم وکم تردد پرواز دارد.

همچنین از نظر ضریب اشغال صندلی هواپیمایی ماهان با 77 درصد، دارای بهترین و بالاترین رکورد در این زمینه بین شرکت های هواپیمایی فعال داخلی می باشد.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران