سفیر هند در دیدار با استاندار: روابط اقتصادی هند و کرمان افزایش می‌یابد+ 6 خبر

سایر خبرهای استان: امام جمعه کرمان بر صرفه جویی در مصرف آب تاکید کرد/ فرماندار جیرفت:‌ مثلث توسعه اقتصادی زمینه مشارکت بخش خصوصی را فراهم کرد/ مردم، رسانه و پلیس سه ضلع مثلث امنیت هستند/ آمادگی ستاد نوروزی کرمان برای خدمات رسانی به گردشگران/ نماینده کرمان و راور در مجلس: دوران گذر از اقتصاد نفتی را سپری می کنیم/ افزایش 100 درصدی جذب بودجه تملک دارایی در کرمان  

سفیر هند در ایران گفت: روابط اقتصادی هند و استان کرمان در آینده افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ﺷﺮی‌دی‌ﭘی ﺳﺮﻳﻮاﺳﺘﺎوا امشب در دیدار با علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان اظهار داشت: برای نخستین مرتبه به کرمان سفر کردم و امیدوارم باز هم به این استان سفر داشته باشم.

وی با اشاره به اینکه هند روابط زیادی با ایران دارد، بیان داشت: علاقه داریم، روابط هند با کرمان در آینده بهتر شود و افزایش یابد.

سفیر هند از دیدار مقامات هندی با رئیس جمهور ایران خبر داد و افزود: این دیدارها در راستای افزایش تعاملات بین دو کشور صورت گرفته است.

ﺳﺮﻳﻮاﺳﺘﺎوا اضافه کرد: سالانه مواد زیادی از ایران به هند صادر می‌شود و در صورتی که خطوط راه آهن از بندر چابهار تا زاهدان احداث شود، شاهد افزایش صادرات از ایران به هند خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در سفر به کرمان با بخشی از توانمندی‌های این منطقه در حوزه‌های کشاورزی، گیاهان دارویی، معدنی و محصولات پسته و خرما آشنا شدم، برای فعالیت شرکت‌های هندی در دو بخش مس و آهن اظهار تمایل کرد.

ﺳﺮﻳﻮاﺳﺘﺎوا عنوان کرد: در هند به مس کرمان نیاز داریم و آمادگی لازم برای فعالیت شرکت‌های هندی در بخش استخراج و فرآوری معادن استان کرمان وجود دارد و ارتباط اقتصادی هند و کرمان در آینده افزایش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: طی اردیبهشت‌ ماه سال آینده نمایندگان شرکت‌هایی از هند به ایران سفر می‌کنند و این سفر با هدف افزایش حجم صادرات از ایران به هند صورت می‌گیرد.

 

امام جمعه کرمان بر صرفه جویی در مصرف آب تاکید کرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب گفت: نباید با بارندگی های خوبی که اخیرا داشتیم در مصرف آب اسراف کنیم.

به گزارش ایرنا آیت الله سید یحیی جعفری در خطبه های نماز جمعه کرمان افزود: استان کرمان با وضعیت بحران آب روبروست که بسیار خطرناک است.

وی گفت: استاندار کرمان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی همه تلاش خود را برای انتقال آب آشامیدنی از بهشت آباد به کرمان انجام داده و می دهند.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: اما تحقق این انتقال آب زمان می برد و ما باید همواره مصرف صحیح آب را در دستور کار خود داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در 50 شهر استان نماز طلب باران خوانده شد خاطرنشان کرد: باید نماز شکر را برای این بارش های اخیر بجا آوریم و اگر در مصرف آب اسراف کنیم خداوند نعمت خود را از ما می گیرد.

وی در ادامه خطبه های نمازجمعه به 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان امام خمینی (ره) و بزرگداشت روز شهدا اشاره کرد و گفت: هرچه داریم مربوط به شهدا، خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان و جانفشانی های آنهاست که توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

آیت الله جعفری تاکید کرد: باید روز شهدا را گرامی داشت و اگر کسی در این زمینه مشکلی بر او وارد شده باید به بنیاد شهید مراجعه کند و آنجا بر اساس قوانین و مقررات به آن رسیدگی می کنند.

وی همچنین با اشاره به روایتی از رسول اکرم (ص) خاطرنشان کرد: ایشان فرمودند که امت من تا زمانی که با یکدیگر دوست و برادر باشند و برای یکدیگر هدیه بفرستند در خیر، سعادت و سلامت هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: متاسفانه به دلایل مختلف سنت هدیه دادن در جامعه کمتر وجود دارد.

وی ادامه داد: بعضی کشورهای اسلامی مانند عربستان پیشنهاد می کند که با اسراییل علیه ایران متحد شویم که باید گفت وای بر این جامعه و کشور اسلامی.

آیت الله جعفری گفت: 100 نفر از دانشمندان بزرگ جهان عرب، عمل عربستان سعودی را محکوم کردند.

وی افزود: عربستان تروریست های داعش و القاعده را از نظر مالی تامین می کند و این مساله کاملا واضح و آشکار است.

وی همچنین به 23 اسفند سال 1340 روز رحلت آیت الله سید ابوالقاسم کاشانی اشاره کرد و گفت: او بود که دولت مصدق را روی کار آورد و مصدق نیز در زمینه ملی شدن صنعت نفت تلاش بسیار کرد.

خطیب جمعه کرمان اضافه کرد: 24 اسفند سالروز انفجار در نماز جمعه تهران از سوی منافقان جنایتکار است که تعدادی شهید و مجروح بر جای گذاشت.

وی گفت: جنایتی نبوده که منافقان انجام نداده اند و همه ما جاسوسی های آنها را برای اسراییل و صدام به یاد داریم.

آیت الله جعفری ادامه داد: کشورهای غربی مستکبر و دروغگو نام این گروه منافقان را از فهرست تروریست ها خارج کردند.

 

فرماندار جیرفت:‌ مثلث توسعه اقتصادی زمینه مشارکت بخش خصوصی را فراهم کرد

فرماندار جیرفت با بیان این که مشارکت بخش خصوصی راهکار توسعه جنوب کرمان است گفت: طرح مثلث توسعه اقتصادی این زمینه را در منطقه فراهم کرده است.

به گزارش ایرنا احمد امینی روش شامگاه سه شنبه در نشست هم اندیشی فرمانداران جنوب کرمان که به میزبانی منوجان برگزار شد افزود: نتیجه مثلث توسعه اقتصادی در شهرستان جیرفت امضای تفاهمنامه هشت هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری با بیش از 80 طرح است.

وی بیان کرد: بخش زیادی از این طرح ها اجرایی شده و تعدادی از آنها در دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید و 30 طرح جدید هم در دست بررسی است.

وی گفت: بهره برداری از فرودگاه جیرفت و از سرگیری مجدد این پروازها پس از هفت سال وقفه یک کار جهادی در راستای اقتصاد مقاومتی بود.

فرماندار جیرفت بیان کرد: تخصیص اعتبارات امسال نسبت به سال قبل، حرکت عمرانی در منطقه ایجاد کرد و بسیاری از طرح های نا تمام تعیین تکلیف شدند.

وی با بیان این که دولت یازدهم از پشتوانه مردمی برخوردار است گفت: این بزرگترین سرمایه برای دولت دکتر روحانی است که در سایه رهنمودهای رهبری شاهد مذاکرات هسته ای هستیم.

امینی روش خاطرنشان کرد: یکی از چالش های سرمایه گذاری پیش روی بخش خصوصی نظام بانکی است که نیاز است بانک ها با بخش خصوصی همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به کاهش قیمت محصولات کشاورزی تصریح کرد: دولت یازدهم سال گذشته به موقع وارد عمل شد و از گوجه کاران حمایت کرد که امسال هم باید این حمایت صورت گیرد.

وی با اشاره به کاهش منابع آبی استان بیان کرد: 10 هزار حلقه چاه آب غیر مجاز در این منطقه وجود دارد که باید تعیین تکلیف و فرهنگ مصرف بهینه بین مردم نهادینه شود.

فرماندار جیرفت گفت: نیاز است حفاظت محیط زیست برای فعال کردن حوزه معدن با معدنکاران همکاری کند تا شاهد خام فروشی نباشیم.

وی امنیت جنوب کرمان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با تلاش های صورت گرفته امروز هیچ اشرار شناسنامه داری در منطقه وجود ندارد و سرمایه گذاری های صورت گرفته در سایه همین امنیت است.

امینی روش گفت: نیاز است سود تسهیلات کشاورزی کاهش یابد زیرا با سود 20 درصد سرمایه گذاری در این بخش مقرون به صرفه نیست.

وی بیان کرد: تشکیل یک اتحادیه و شرکت تعاونی قوی کشاورزی در منطقه می تواند مشکلات قیمت و فروش محصولات را مرتفع کند که باید مورد توجه کشاورزان قرار گیرد.

 

مردم، رسانه و پلیس سه ضلع مثلث امنیت هستند

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: رسانه، مردم و پلیس به عنوان سه ضلع یک مثلث می توانند در حوزه تولید و ارتقای امنیت گام بردارند.

به گزارش ایرنا سرهنگ عبدالرضا ناظری روز شنبه در آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی در کرمان افزود: در بیان برخی اخبار مربوط به حوادث می توان با یک تعامل و همفکری زمینه ارتقای امنیت را ایجاد کرد تا خدشه ای به احساس امنیت مردم وارد نشود.

وی به ابعاد کارکردی رسانه ها اشاره و بیان کرد: اطلاع رسانی و خبر، آموزش عمومی، هدایت فرهنگ عمومی کشور و نظارت بر دولت و جامعه از جمله این کارکردهاست.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: آرامش و آسایش امروز جامعه مرهون تلاش اصحاب رسانه است زیرا رسانه باور و ارزش های جامعه را تقویت کرده و به عنوان تسهیل کننده تغییرات اجتماعی و تاثیر بر باورهای اجتماعی نقش مهمی در ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دارد.

وی تاکید کرد: رسانه به خوبی می تواند الگوی مصرف را تغییر داده و فرهنگ صرفه جویی را نهادینه کند.

وی گفت: رسانه به آسانی در تغییر سبک زندگی، تعلیم آموزه های سیاسی و اجتماعی و بهبود رفتار افراد در جامعه تاثیرگذار است و در ارتقای امنیت نقش مهمی را ایفا می کند.

سرهنگ ناظری ادامه داد: زمانی منشور امنیت، قدرت نظامی را می طلبید و با مرور زمان و ارتباطات بین دولت ها وجه سیاسی نیز به منشور امنیت اضافه شد.

وی گفت: در ادامه کار، بعد امنیت اقتصادی نیز شکل گرفت و در آن زمان ابعاد نظامی، سیاسی و اقتصادی تنها حرف را در ابعاد امنیت می زدند.

وی تاکید کرد: اما در ادامه قدرت فرهنگ به نظامی، سیاسی و اقتصادی اضافه شد و اوایل سال 2000، ابعاد اقتصادی، سیاسی و نظامی تحت تاثیر بعد فرهنگی قرار گرفتند و از آن زمان نقش رسانه پررنگ تر و عمیق تر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: رسانه ها در بعد فردی، بینش، کشش و علاقمندی، کنش و منش انسان ها را تحت تاثیر قرار می دهند در بعد اجتماعی نیز همین تاثیرات را دارد.

وی گفت: رسانه تغییرات اجتماعی را تسهیل کرده و در برخی اوقات به عنوان مانع بر سر راه تغییرات ناسالم اجتماعی وارد شده و نقش آفرینی می کند.

وی افزود: تبدیل فضای شخصی و اجتماعی جامعه به مسایل سیاسی و امنیتی مورد نظر رسانه های دشمن است اما در جمهوری اسلامی جرات حضور در این وادی را ندارند.

سرهنگ ناظری تاکید کرد: نقش اصحاب رسانه که در نظام جمهوری اسلامی ایران قلم می زنند، کنترل این فضاست.

وی ترویج آرمان گرایی های نامطلوب را یکی از اثرات رسانه های معاند دانست و تصریح کرد: ایجاد فرآیندهای فکری نامطلوب و نامتعادل و ترویج رفتارهای خلاف هنجارهای عمومی از جمله دیگر اثرات نامطلوب رسانه هاست.

وی کاهش اثرات نامطلوب رسانه های خارجی را از وطایف رسانه های داخلی ذکر کرد و گفت: در عصر پست مدرنیسم امروز امنیت به دوش شبکه های اجتماعی و نقش اصحاب رسانه در این بخش برجسته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: پلیس از اوایل دهه 80 کار خود را در این زمینه با تشکیل پلیس جامعه محور و پلیس مردم محور آغاز کرده و به خوبی پیش رفته است.

وی بیان کرد: کرمان از استان های موفق در ارتباط پلیس و رسانه ها بوده است.

وی گفت: با تعامل خوبی که از نجابت کرمانیان سرچشمه می گیرد، ارتباط بین رسانه و پلیس به خوبی برقرار شده و ارتباط پلیس با مردم جامعه را ارتقا داده است.

ناظری افزود: در بخش فضای مجازی که نقش آفرینی بسیار زیادی بین آحاد جامعه دارد می توان با تعامل بیشتر با رسانه ها آگاهی مردم در این حوزه را ارتقا داد تا آسیب پذیری ها کاهش یابد.

وی گفت: در استان کرمان شاهد تغییرات منطقی در فعالیت پلیس هستیم.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه، نظم و امنیت در تمامی استان های کشور اظهار کرد: 485 اثر در استان کرمان به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.

 

آمادگی ستاد نوروزی کرمان برای خدمات رسانی به گردشگران

معاون عمرانی استاندار کرمان گفت: ستاد خدمات سفر نوروزی آمادگی دارد نوروز خوب و فاطمی را برگزار کند و نوروز برای استان منبع درآمد باشد.

محمدجواد کامیاب روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری افزود: تاکنون سه نشست این ستاد برگزار و احکام همه اعضا صادر شده است.

وی گفت: کمیته خدمات اسکان و رفاه با مدیریت میراث فرهنگی و یکی از معاونان، کمیته هماهنگی امور سفری با مدیریت همه شهرداری ها، کمیته خدمات بهداشت، سلامت و محیط زیست با مدیریت دانشگاه علوم پزشکی و کمیته خدمات نیروی انتظامی با مدیریت فرماندهی انتظامی استان فعال هستند.

معاون استاندار کرمان افزود: کمیته خدمات نظارت و تنظیم بازار با مدیریت سازمان صنعت، معدن و تجارت، کمیته خدمات حمل و نقل با مدیریت اداره کل راه و شهرسازی، کمیته خدمات امداد و نجات با مدیریت هلال احمر، خدمات آمار و اطلاعات با مدیریت میراث فرهنگی و کمیته خدمات ارزیابی و عملکرد و رسیدگی به شکایات با مدیریت بازرسی استانداری فعالیت می کنند.

وی گفت: با توجه به بارندگی ها حساسیت کار در این ستاد بیشتر شده است تا شهرها را برای ورود گردشگران از هر جهت آماده کنیم.

کامیاب بیان کرد: باید خدمات خوبی به مسافران ارایه دهیم تا سال آینده هم بتوانیم ورود گردشگران را داشته باشیم.

وی درباره بارندگی های اخیر هم گفت: سال گذشته 92.7 میلیمتر بارندگی داشتیم که امسال هم تقریبا همین حدود بارندگی روی داد.

وی افزود: در خصوص بارندگی های اخیر همه پیگیر بودند خسارت های وارد شده را رفع کنند.

معاون استاندار کرمان اظهار کرد: قطعی برق، آب و شکستگی پل از جمله خسارات بارش ها بوده که این خسارات برطرف شده است.

وی گفت: آخرین دستور استاندار کرمان این بوده که بازدید هوایی از مناطق خسارت دیده داشته باشیم و با همکاری جمعیت هلال احمر این بازدید هوایی و کمک رسانی نیز انجام شد.

کامیاب خاطرنشان کرد: یکصد و 19 نفر امدادگر در قالب 43 تیم در این مدت فعالیت می کردند.

وی گفت: خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم فقط تعدادی مجروح و سرپایی مداوا شدند.

وی با اشاره به این که سه روز آخر هفته بارندگی پیش بینی شده است از روستاییان و عشایر خواست از دام های خود مراقبت کنند و در مسیر رودخانه ها قرار نگیرند تا دچار مشکل نشوند.

 

نماینده کرمان و راور در مجلس: دوران گذر از اقتصاد نفتی را سپری می کنیم

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون دوران گذر از اقتصاد نفتی را سپری می کنیم و این دوران باید با مدیریت صحیح اداره شود.

محمدرضا پورابراهیمی روز شنبه در دهمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری با اشاره به اقدامات خوبی که در لایحه بودجه 94 پیش بینی شده است افزود: اولین بار بعد از انقلاب اسلامی کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی صورت گرفته و سهم نفت از بودجه به یک سوم کاهش پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: برای سال آینده نرخ رشد اقتصادی را حدود سه درصد پیش بینی می کنیم و می توانیم سالانه هزار و 800 میلیارد ریال اخذ مالیات داشته باشیم که جایگزین نفت می شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: کشور را بدون مالیات نمی توان اداره کرد و باید به سمت درآمدهای مستمر مانند مالیات برویم.

وی بیان کرد: جاهایی داریم که مالیات اخذ می شود ولی به حساب دولت واریز نمی شود بطوری که پنج هزار میلیارد ریال مالیات اخذ شده ولی به حساب دولت نرفته است.

پورابراهیمی گفت: با اقدامات خوبی که در مجلس انجام شده است لایحه بودجه سال 94 فردا به شورای نگهبان ارسال و احتمالا روز دوشنبه به دولت ابلاغ می شود.

وی افزود: بخشی از دغدغه ها در خصوص بودجه سنواتی بود که پیگیری کردیم و در قالب لایحه انضباط مالی دولت اشکالات آن برطرف شده است.

وی اظهار کرد: در مجلس دو اقدام مهم داشتیم یکی اینکه لایحه رفع موانع تولید نهایی شده است و خیلی از گره ها را از حوزه سرمایه گذاری باز می کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین در حوزه مالیاتی، بیمه و افزایش سرمایه بانک ها اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: دومین اقدام مهم در مجلس لایحه انضباط مالی دولت بود که کمک زیادی به احکام بلندمدت می کند.

وی بیان کرد: یکی از اشکالاتی که در دولت داریم این است که یکصدا از دولت بیرون نمی آید و در طرح های مجلس برخی از عوامل دولت موافق هستند و برخی مخالف.

پورابراهیمی گفت: انتظار داریم سال آینده رتبه اول تا سوم کشور را در بخش فاینانس داشته باشیم.

وی اظهار کرد: مدیران اطلاعات کامل را از بودجه سال 94 بدست آورند که از ابتدای سال تحرک جدی داشته باشیم و بتوانیم از ظرفیت ها استفاده کنیم.

وی با قدردانی از استاندار کرمان گفت: نگاه استاندار یک نگاه اقتصادی است و زحمات وی در استان باقی خواهد ماند ولی فکر می کنم به دلیل فضای توسعه استان برخی از مدیران به دنبال فضای ریز بودجه نیستند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: مدیران استان از تمام احکام بودجه استفاده کنند و حیف است ما تلاش کنیم و اعتبارات را بگیریم ولی جذب نشود.

 

افزایش 100 درصدی جذب بودجه تملک دارایی در کرمان

استاندار کرمان گفت: جذب بودجه استان در بخش تملک دارایی امسال نسبت به سال گذشته 100 درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایرنا علیرضا رزم حسینی روز شنبه در دهمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان در سالن پیامبر اعظم

(ص) استانداری افزود: امسال اتفاقات خوبی در استان کرمان مانند مثلث توسعه اقتصادی صورت گرفت که ثمرات خوبی مانند هموار کردن مسیر سرمایه گذاری را به همراه داشت.

وی با بیان اینکه در مسایل بودجه ای نسبت به سال های گذشته وضعیت بسیار خوبی داشته ایم گفت: در بخش تملک دارایی امسال شش هزار و 700 میلیارد ریال ابلاغیه صادر شده است.

وی ادامه داد: از این مبلغ چهار هزار و 240 میلیارد ریال تخصیص داده شده و نقدینگی که تا امروز به خزانه کرمان آمده است سه هزار و 434 میلیارد ریال است که نسبت به سال گذشته 100 درصد افزایش داشتیم.

استاندار کرمان گفت: امیدواریم تا پایان سال مبالغ دیگری هم به استان اختصاص داده شود.

وی افزود: اتمام پروژه های بالای 80 درصد را در دستور کار قرار دادیم و این سیاست اجرا شد.

رزم حسینی گفت: تاکنون 16 درصد پروژه های نیمه تمام استان کاهش پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: امسال دولت تلاش کرد تا تورم کاهش پیدا کند و موفق هم بود همچنین در حوزه عمرانی نسبت به دو سال گذشته تحرک بسیار خوبی داشته ایم.

استاندار کرمان گفت: تمامی توافقات انجام شده در سفر معاون اول رییس جمهوری به استان انجام شده است.

وی افزود: اجرای طرح همیاران آب در استان موجب شده رتبه اول جذب اعتبارات آبیاری تحت فشار در کشور را بدست آوریم و توانستیم 800 میلیارد ریال جذب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مطمئن هستیم سال آینده هم اعتبارات خوبی را در این زمینه جذب خواهیم کرد.

رزم حسینی گفت: در حوزه تنظیم بازار جنوب که یک دغدغه برای کشاورزان است مقرر شد مبالغی هر سال در اختیار جنوب استان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در برنامه ششم هم در سال آینده تحرک جدی خواهیم داشت و عقب افتادگی های برنامه چهارم و پنجم را بویژه در حوزه میراث فرهنگی جبران خواهیم کرد.

وی گفت: همدلی و همگرایی در استان و حضور ائمه جمعه در فرایند توسعه استان در سال 93 بی نظیر بود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه رتبه ما در صندوق توسعه ملی سال گذشته سی ام بود افزود: پیش بینی می شود رتبه امسال بین اول تا پنجم باشد.

وی گفت: در حوزه آب هم با توجه به پیگیری های مداوم مدیران استان و براساس برنامه های دولت بحران آب کرمان به یک دغدغه اصلی در کشور تبدیل شده است.

رزم حسینی با اشاره به اینکه چندین مسیر برای رفع مشکل آب شرب کرمان در نظر گرقته شده است بیان کرد: در سفر معاون اول رییس جمهوری به استان تقریبا مشکل آب شرب کرمان حل شد همچنین در برنامه های درازمدت برنامه هایی را دنبال می کنیم.

وی گفت: برخی دستگاه ها نتوانستند تمام بودجه خود را جذب کنند و برگشت خورد که از مدیران می خواهیم پیگیری کنند تا تمام بودجه جذب شود.

استاندار کرمان افزود: سال 94 در حوزه سرمایه گذاری جدی تر خواهیم بود و به سمت اجرایی کردن توافق نامه ها می رویم.

وی به بازدید شبانه خود از سطح شهر کرمان اشاره کرد و گفت: در این بازدید مقرر شد نورپردازی های شهر کرمان را انجام دهیم تا کرمان را به یک شهر زیبا تبدیل کنیم.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران