سال نو مبارک : عید واقعی از آن کسی است که آخر سالش را هم جشن بگیرد

خصوصیات سال بز ( 1394): بز اجازه می دهد او را ببندند؛ اما طناب را می کشد/ بز دیگران را مسئول تمام پیشامدها می داند/سال 94 و پیشگویی ها در باره ظهور امام عصرعج  

سال 94 و پیشگویی ها در باره ظهور امام عصر عج: دیدن صدا و تصویر حضرت مهدی عج در سراسر جهان از طریق موبایل / پیش بینی  وقوع زلزله شدید در تهران و حمله آمریکا و اسرائیل به ایران در آینده در 1439 هجری قمری / بحران اقتصادی تورم ، بیکاری ، تظاهر به دینداری ، تجمل گرایی ، سخت گیری در ازدواج ، طلاق فراوان ، آمار بالای دختران بی شوهر در سنین بالا ، اختلافات خانوادگی و قومی و جناح بندیهای سیاسی غیرمفید همه از سختی های این سال های پیش روست !

خصوصیات سال 94 / سال بز یا گوسفند: بز هیچ گاه از بخت خود راضی نیست و به قول معروف همیشه فکر می کند که  مرغ همسایه غاز است/  بز وقت شناس نیست و خود را به آسانی با هر شرایطی تطبیق می دهد/ آنچه که به دیگران می بخشند، همیشه از مال دیگران است! / بز اجازه می دهد او را ببندند؛ اما طناب را می کشد/ بز دیگران را مسئول تمام پیشامدها می داند

 

یا مقلب القلوب و الابصار ، یا مدبر الیل والنهار ، یا محول الحول و الاحوال ، حول حالنا الی احسن الحال....

سال نو بر همه ایرانیان پاک نهاد و کارآفرینان و کار به دستان پر تلاش ایران اسلامی مبارک باد .

دیدگاه هایی از مردم این زمان در باره عید و سال نو :

•عید واقعی از آن کسی است که آخر سالش را هم جشن بگیرد و نه اول سال را

•عید حقیقی را کسانی درک میکنند که با یک چشم بر گذشته بگریند و با چشم دیگر به آینده لبخند بزنند . . .

•نه زمستانی باش که بلرزانی و نه تابستانی باش که بسوزانی ... بهاری باش که برویانی …

حجت الاسلام تقوی : اسلام، عید نوروز را تایید کرده است

حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی در یک سخنرانی پیش از خطبه های نماز آخرین جمعه سال 1390 با اشاره به جایگاه سنت در سیره علوی، اعلام کرد : اسلام، نوروز ایرانیان را به دلیل صله رحم و پاکیزگی تایید کرده است. نوروز عید ملی است که اسلام آن را تایید کرده است.

وی با بیان اینکه نوروز عید ایرانیان قدیم بوده و از زمان آریاییها، هخامنشیان و ساسانیان وجود داشته، اظهار داشت: سنت تکریم و جشن نوروزی از فلات ایران برخاسته و به مذهب و قومی ارتباط ندارد.

تقوی با اشاره به اینکه روزه گرفتن در اول نوروز مستحب است، گفت: نوروز، روز گشایش و امید است و پیشوایان ما نیز از این سنت استقبال کرده اند. این نوع سنت ها که موجبات پیوستگی و محبت را در جامعه فراهم می آورد مورد تایید اسلام بوده و در مقابل اسلام با سنت های باطل مبارزه می کند.

در سال"بز یا  گوسفند " باید منتظر چه اتفاقاتی باشیم؟

لحظه تحویل سال 1394 هجری شمسی : شنبه  1 فروردین 1394 , ساعت 2:15:10  (ساعت 2 و 15 دقیقه و 10 ثانیه ) - مطابق 30 جمادی‌الاول 1436 هجری قمری و 21 مارس 2015 میلادی .

نام سال : گوسفند (بز)

گاهشماری ترکی که از راه نوشته های ترکی اویغوری به جهان اسلام شناسانده شد ، از یادگارهای ترکان باستان و دستاورد تلاش این مردم تیز هوش در شناخت جهان و پدیده های پیرامون خود بوده است.

در گاهشماری بابلی هر سال دوازده ماه داشت. در گاهشماری ترکی هر دوازده سال ، یک چرخه و دوره (سیکل ) را پدید می آورد. در میان ترکان هر سالی از این دوازده سال بنام یک حیوان نامگذاری شده بود.

با نگاهی گذرا به سنگ نوشته های ترکی باستان که در کناره های رود یئنی سئی و رود اورخون پیدا شده ، روشن می شود که پیشینه ی گاهشماری ترکی به پیش از اسلام باز می گردد.

برخی از زبان شناسان در سطر دوازدهم سنگ نبشته ی اونگین واژه ی " لوی ییل " را " کوی ییل " (سال گوسفند ) که برابر سال 70 ه. / 689 م. بوده ، نیز خوانده اند. در کتاب دیوان لغات الترک بجای واژه ی " کوی ییل " ، واژه ی " قوی ییلی " (قویون ایلی ) بکار رفته است.

سال گوسفند چگونه خواهد بود ؟

سالهای مصادف با گوسفند عبارتند از: 1286، 1298، 1310، 1322، 1334، 1346، 1358، 1370، 1382، 1394، و

خصوصیات متولدین سال گوسفند(بز) : شیک پوش، جذاب، هنرمند، خجالتی، مطبوع و دلپذیر، مذهبی، خوش‌قلب، دست و دلباز، آرامش‌طلب، عاشق گفتگوی هنری و خیال‌باف ... کمتر از هر کسی به وقت‌شناسی اهمیت می‌دهد، می‌تواند صنعتگر و هنرمند خوبی باشد .

نماد گوسفند یا بز بیش از همه نشانه زنانگی است. بزها شیک پوش، دلربا، عاشق طبیعت و هنرمندند و اگر دچار بدبینی، شک و نگرانی نشوند، اقبال همگانی را بر می انگیزند. بز هیچ گاه از بخت خود راضی نیست و به قول معروف همیشه فکر می کند که  مرغ همسایه غاز است.  دوستان و همکارانش از هوس بازی های او خشمگین می شوند. سال بز نادانسته اسباب دردسر است. بز وقت شناس نیست و این باعث می شود که حوصله همه از دست او سر برود؛ در حالی که هرگاه در صدد سود بردن از دیگران بر آید؛ مطلوب و دوست داشتنی جلوه می کند؛ و حتی گاهی از نظر مالی، روی سر بقیه سالها  آوار می شود.

از سوی دیگر، بز خود را به آسانی به هر شرایطی تطبیق می دهد؛ مشروط بر اینکه امنیت زندگی - تا آن جا که ممکن است - حفظ شود. بز خجالتی و دارای حالتی زنانه است. او با وجود شک و تردیدهای همیشگی، کوتاهی کردن ها و گله و شکایت هایش، راهنمایی و نصیحت شدن و طرف توجه دیگران قرار گرفتن را دوست دارد.

بز فرهیخته و دلرباست؛ اما طبعی ناپایدار و هوسباز دارد. متولدان سال بز، اغلب مذهبی هستند؛ اما از هر مذهبی که پیروی کنند، تا زمانی به آن پای بندند که مانع آسایش زندگی شان نشود. واقعیت این است که موهومات، پدیده های فرا طبیعی، علوم غیبی و طالع بینی برای او جذاب تر است.

مردان و زنان متولد سال گوسفند (بز) خوش قلب، مهربان، بلند نظر و دست و دلبازند و سخاوتمندانه به یاری نیازمندان می شتابند. اما متاسفانه آنچه که به دیگران می بخشند، همیشه از آن خودشان نیست و مال دیگران را نیز مال خود می دانند! بد نیست بدانید که حس مالکیت در بز متغیر است. بز اجازه می دهد او را ببندند؛ اما طناب را می کشد. شرقی ها می گویند: اگر بزی را در علفزار سر سبزی ببندید، آرام و راضی خواهد ماند؛ اما اگر در جایی کم علف نگهداری کنید، هیچ گاه از سر و صدا و غرولند دست بر نخواهد داشت.

گوسفند دیگران را مسئول تمام پیشامدها می داند. او خود را در قبال شرایط و وقایع مسئول نمی داند و در نهایت، آنها را به بخت و اقبال حواله می کند و بر این باور است، هر مشکلی که ایجاد شود، اشتباه از طرف او نبوده است.

بز با دورویی و ریا کاری اسباب ناراحتی دوستان و نزدیکان خود را فراهم می کند. او احساس مسئولیت نمی کند، خلاق نیست و اراده اش بسیار ضعیف است. بز می تواند مانند یک رهبر سخنرانی کند؛ اما نمی تواند کسی را به دنبال خود بکشد؛ زیرا خود برای دنباله روی و اطاعت خلق شده است. اگر بز در شرایط مناسب و تحت آموزش صحیح قرار بگیرد، به موفقیت های بزرگی در کارهای هنری - که نیاز به هوش و استعداد ذاتی دارد - دست خواهد یافت.

بز می تواند صنعتگر و استادکار خوبی شود. او می تواند با اعتماد به نفس، کارهایی را که نیاز به جسارت، ظرافت و تخصص دارد، پیشه کند؛ زیرا از هوش فراوانی برخوردار است.

بز هیچ گاه رهبر خوبی از کار در نمی آید و این به صلاح اوست. همیشه این طور بوده است که حضور دستیار همکاری لایق باعث می شود که رئیس ضعیف جلوه کند و بز هوسباز و دمدمی مزاج که نیازش تکیه بر شخصی استوار و واقع گراست بهتر است فکر رهبری را از سر به در کند.

بز به این که دیگران از او قدردانی کنند، نیازمند است و اگر کسی با چاپلوسی از وی تعریف کند، همه کار برایش انجام خواهد داد.

همان طور که گفتیم بز نماد زنانگی است زیرا غربی ها همواره وابستگی، از خود راضی بودن، سستی و بی تفاوت بودن را به جنس مونث نسبت می دهند.

مردان و زنان متولد سال بز، بیش از هر چیز جویای امنیت و اطمینان هستند. خانم بزها دوست دارند با مردی ثروتمند ازدواج کنند و یا از حمایت فردی با نفوذ برخوردار شوند و اگر آن هم نشد، دست کم به زندگی با پدر و مادری ثروتمند رضایت می دهند.

شخصیت بز ممکن است بسیار پست یا بسیار والا باشد؛ همه چیز بستگی به نحوه تربیت، شغل و بخت او دارد.

متولدان سال بز، باید تا حد امکان، از کارهای تجاری اجتناب کنند. آنان فروشندگان بسیار بدی هستند، نظرات خود را درست ابراز نمی کنند، هنگام صحبت کردن شتابزده و مضطرب هستند و نیز نکته سنج و موقعیت شناس نیستند و به قول معروف  سوراخ دعا را گم می کنند .

بز باید از هر جنگ و ستیزی دوری کند؛ زیرا هیچ گاه نمی تواند فرماندهی پیروزمند یا حتی سربازی موفق باشد.

بزها معمولا خوش اقبال هستند و زندگی آسوده ای دارند؛ زیرا به خوبی می دانند که از چه راهی باید بروند. اگر شما خانه ای زیبا و راحت در حومه شهر دارید، خوش صحبت هستید و با هنرمندان نشست و برخاست دارید، هرگز بز را به خانه خود راه ندهید چون دیگر نمی توانید از دست او رها شوید، چرا که ذاتاً تجمل طلب و دوستدار اهل هنر و طبیعت است.

بزها عاشق پیشه اند و ماجراهای عاشقانه در زندگی شان فراوان به چشم می خورد؛ اما چون طبیعت آرامی دارند دچار التهاب و نا آرامی عاطفی نمی شوند.

دوران جوانی بز آکنده از ماجراهای عاشقانه است؛ اما در دوران کودکی و پیری بخت با او همراه است.

در پایان به این نکته بسنده می کنیم که زندگی مرفه، آرامش، دوری جستن از دلواپسی ها و به کار گیری راهنمایی های مناسب به بز این امکان را می دهد که زندگی موفقیت آمیزی داشته باشد.

افراد مشهور متولد سال گوسفند :

دوگلاس، فربنکس، سرمالکوم سارجنت، رودلف والنتینو، تینو روسی، فرانسوا آرنولد و لورنس اولیویه ، میکل آنژ ، جان فورد، موسولینی، کلودت کلبرت، سزار بورژیا، تئوفل گوتیه، سروانتس و هانری ژرژکلوزو

مشاغل مناسب متولد سال گوسفند :

صنعتگر یا کارگر فنی، کاردان فنی، باغبان، هنرپیشه، هنرمند ( بازیگر، عکاس، شاعر و نویسنده، موسیقی دان و غیره )

علایق:

رنگ: سبز روشن , , , , , , , , , , , , , , , , حیوان: بلبل

گُل: نرگس , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,  , , , درخت: توسه

رایحه: شکوفه سیب , , , , , , , , , , , , گیاه: نعناع

طعم: ملایم , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,  , ادویه: زعفران

جواهر تولد: یاقوت کبود , , , , , , ,  , فلز: آلومینیوم

عدد شانس: 12 , , , , , , , , , , , , , , , , , , آلت موسیقی: چنگ

شعار گوسفند : "من متکی می شوم"

بهترین جفت: خرگوش، اسب، خوک

بدترین جفت: موش، گاو، سگ

سایر مشخصات سال 1394 :

برخی از اتفاقات جالب سال ۱۳۹۴ (سال بز) اینکه:  رنگ انتخاب شده این سال رنگ عنابی شبیه قرمز قهوه ای است ….. لحظه تحویل سال ۹۴ ، ساعت دو و ربع نصفه شبه… و اولین روز عید روز شنبه هست. سیزده بدر افتاده روز پنجشنبه و روز قبلشم که تعطیله و فرداشم جمعه است. مناسبت ها در این سال  طوری است که سال ٩۴ سالی پر از تعطیلی های سه روزه و چهار روزه در کل سال است و تقریبا رکوردار تعطیلات 3 و 4 روزه است ! یعنی تقریبا ثلثی از سال ۹۴ تعطیله… این ضرب المثل شیرین فارسی رو شنیدین( شنبه به نوروز افتاد)؟ خوب اگه نشنیده بودین حالا شنیدین موضوع اینجاست که سالها طول میکشه تا سال جدید در روز شنبه تحویل بشه،به همین خاطر قدیمی ها می گفتند: اگر شروع نوروز در شنبه باشه خوش یمن است و به همین مناسبت وقتی اتفاق خوب غیر منتظره ای رخ میداد می گفتند: شنبه به نوروز افتاده؟!!! ان شاالله بهترین سال زندگیتون باشه…

پیشگویی رویدادهای آخرالزّمان ( سال نو، سال پیشواز از ظهور؟!)

بر مبنای محاسبه وقوع انقلاب اسلامی ایران به عنوان پدیده ای شگفت انگیز در آخرالزّمان ( تاریخ انتشار این تحقیق: سه شنبه بیست و پنجم تیر ۱۳۹۲/ ویرایش بهمن 1393)

تاریخچۀ انقلاب ایران

انقلاب ایران که در روایات اسلامی بیانگر رویدادهای آخرالزّمان از آن بسیار یاد شده است، از نشانه های ظهور امام مهدی(علیه السّلام) و آزمایشی بزرگ برای مسلمانان، به ویژه ایرانیان، می باشد، و بر سرنوشت ملّتهای جهان، به ویژه خاورمیانه، اثرگذار است.

با آغاز شورشهای مردمی در ایران از شهر قم در 19 دی 1356، 29 محرّم 1398 برابر 9 ژانویه 1978، رفتن روح الله خمینی -بنیادگذار انقلاب ایران- از عراق به فرانسه در 14 مهر 1357، 4 ذوالقعده 1398 برابر 6 اکتبر 1978 و برکناری محمدّرضا پهلوی از پادشاهی و بیرون رفتن وی از کشور در 26 دی 1357، 16 صفر 1399 برابر 16 ژانویه 1979، انقلاب ایران در 22 بهمن 1357، 13 ربیع ‏الاوّل 1399 برابر 11 فوریه 1979، به پیروزی رسید، و در 12 فروردین 1358، 3 جمادى ‏الاُولی 1399 برابر 1 آوریل 1979، حکومت جمهوری در ایران پدید آمد.

جالب توجّه است اگر بدانید، در همان سالی که انقلاب ایران پیروز شد، و از یک تا دو سال پیش یا پس از آن، رویدادهای بزرگ دیگری نیز در ایران یا برخی دیگر از کشورهای خاورمیانه، مانند مصر، اسرائیل، فلسطین، لبنان، سوریه، یمن، عربستان، عراق، ترکیه، افقانستان و پاکستان، روی داده اند. بنا بر این، انقلاب ایران را می توان سرآغاز دور تازه ای از رویدادهای دوران چهل سالۀ سرگردانی در آخرالزّمان دانست(1).

پیش بینی شمار رهبران انقلاب ایران

بر پایۀ پیشگوییها و پژوهشها، انقلاب ایران دارای سه رهبر می باشد که هر سه هاشم تبار، هم نام پیامبران و زمانی دور از وطن زیسته می باشند، و در دوران زمامداری رهبر سوم که از سرزمین خراسان می باشد، جهان، به ویژه خاورمیانه، دچار آشوبهای بزرگی می شود، و ترکها و رومیان و عربها درمی آمیزند و بر کشور ایران می تازند، اصهب مروانی بر عراق چیره می شود، هاشمی خراسانی همراه شُعَیْب تَمِیمِی در سمرقند برمی خیزند، سفیانی در دمشق برمی شورد و سپس حسنی گیلانی در سرزمین دیلم به پا می خیزد، و در پیِ این رویدادها، زمان قیام امام مهدی(علیه السّلام) در مکّه فرا می رسد.

بنا بر برخی پیشگوییها، حکومت جمهوری در ایران دارای هفت رئیس جمهوری است که با ابوالحسن آغاز شد و به حسن می انجامد، و چنین پدیده ای یادآور این نکته می باشد که پایان کارها را باید با آغازشان سنجید.

دکتر سیّد مهدی خسروی با بهره گیری از روایات اسلامی، محاسبات جفریِ پدر و استاد خود، دکتر سیّد احمدعلی خسروی، و ذوق سرشار خدادادی، در این باره، چنین سروده است:

علم را از نجف به قم رانند      عـلـمایی ز پار(2) می بینم

در مـیـان جـمـاعـت عـلمـا       رَجُـلی نامـدار(3) می بینم

مُلک ری را به دست می گیرد    دشمنش گرم کار می بینم

حمله ور دشمنان بر او بسیار     لشکـرش آبـکـار می بینم

چنـد سالی ز بـعـد رفتـن او       کـعبـه را نـوربـار می بینم

فاصله بین او و حجّتِ حق      من دو هاشم تبار(4) می بینم

همۀ صفحۀ جهان ظلم است     فـتنه را استوار می بینم(5)

پیش بینی عمر انقلاب یا حکومت جمهوری در ایران

در بارۀ سالهای عمر حکومت جمهوری در ایران که در 12 فروردین 1358، 3 جمادى ‏الاُولی 1399 برابر 1 آوریل 1979 پدیدار شد و تا قیام حسنی گیلانی در سال ظهور امام مهدی(علیه السّلام) پایدار می ماند، تا کنون پیش بینیهای گوناگونی شده اند که مهمترین آنها سه تای اند.

نویسنده، با بهره گیری از پیشگوییهای دانشمندانی مانند سلطان اُلُغْ بِیْگ گورکانی، عدد 29 سال شمسی -نزدیک بازۀ زمانی یک بار گردش ستارۀ زحل دور خورشید- را در کتاب مژدۀ ظهور، ج 2، ص 21، چاپ نخست، ارائه کرده بود که تحقّق نیافت. برخی پژوهشگران نیز عدد 36 سال شمسی را پیش بینی کرده اند که در بارۀ آن بیشتر سخن خواهیم گفت. گروهی از کارشناسان هم، با بهره گیری از برخی روایات اسلامی و بیتی از سروده های شاه نعمة الله ولی-832-731 هـ.ق-، عمر حکومت جمهوری در ایران را 40 سال قمری می دانند:

تا چهل سال ای برادر من      دور آن شهریار می بینم(6)

جالب توجّه است اگر بدانید، در یکی از پایگاههای اینترنتی، شخصی با نام «شاه سعید مبشّری»، در تاریخ 5 شهریور 1387، با استناد به خوابی که کسی در شهر اسفهان دیده، عمر حکومت جمهوری اسلامی در ایران را 36 سال شمسی برآورد کرده است:

«حال به مسأله ای که در اصفهان روی داده، توجّه کنید. فردی به نام محمود پسر حسنعلی کهجزو افرادی است که کرامات ویژه ای دارند...، در 12 سال پیش، خوابی می بیند که در آن خواب یک جوان خوش سیما نصف بدنش پشت پرده ای قرار دارد و 3نفر نیز در حال آماده کردن شمشیری برّاق و برنده  برای او می باشند که در آن حین بهاو، یعنی محمود پسر حسنعلی، گفته می شود: این پرده را می بینی که نصف بدن این جوان رادر بر گرفته، این 18 سال از عمر جمهوری اسلامی است که گذشته است و نصف دیگر ماندهاست. اکنون می دانیم که آن وقت، یعنی 12 سال پیش، نصف عمر جمهوری اسلامی، یعنی 18 سال،گذشته است. پس در نتیجه، عمر جمهوری اسلامی 36 سال است، و از 18 سال دوم، 12سال گذشتهاست که 6 سالش باقی است»(7).

گفتنی است، ستارۀ مشتری نزدیک هر 12 سال یک بار خورشید را دور می زند و بر پایۀ باور دانشمندان نجوم و برخی آزموده ها، نزدیک سر هر بازۀ زمانی یک بار گردش مشتری دور خورشید، رویدادهایی بزرگ در برخی سرزمینها روی می دهند(8). بنا بر این، اگر خوابِ نقل شده و 36 سال خورشیدی بودن عمر حکومت جمهوری در ایران درست باشد، این مدّت برابر بازۀ زمانی سه بار گردش مشتری دور خورشید است که بنا بر آموزه های منجّمان و آزموده های بشری، با گذشت 36 سال شمسی از عمر حکومت جمهوری در ایران، بروز دگرگونیهای مهم در این کشور و دیگر کشورهای جهان، در سال 1394 هـ.ش، برابر 1436 هـ.ق و 2015، دور از انتظار نخواهد بود؛ همچنان که پس از گذشت نزدیک 37 سال شمسی (نزدیک بازۀ زمانی سه بار گردش مشتری دور خورشید) از عمر زمامداری محمّدرضا پهلوی، شاهد فروپاشی فرمانروایی وی و پایان دوران پادشاهی در ایران و پیروزی انقلاب و آغاز حکومت جمهوری در کشورمان بوده ایم.

نیز شایستۀ یادآوری است، از محاسبه ای جفری در بارۀ مدّت عمر حکومت جمهوری در ایران، پس از درگذشت بنیادگذار انقلاب ایران، روح الله خمینی، در سال 1368 هـ.ش، عبارت «تا دَهَیْن آید بسر پنج» به دست آمده است که به 25 سال شمسی اشاره دارد. امیدواریم، با خواست خدای متعالی، برآیند این محاسبه درست باشد، و دگرگونی و پسرفتی در آن روی ندهد.

در بارۀ پیش بینی 40 سالِ قمری بودن عمر حکومت جمهوری یا انقلاب ایران یادآور می شویم، هرچند بیت مشهور شاه نعمة الله ولی (تا چهل سال ای برادر من – دور آن شهریار می بینم) پیوندی با عمر حکومت جمهوری یا انقلاب ایران ندارد، برخی روایاتی که در این باره یافت شده اند، درخور توجّه و اندیشه اند که در جای خویش آنها را بررسی خواهیم کرد. 

در هر حال، با توجّه به آنکه بر پایۀ روایات اسلامی، انقلاب ایران و حکومت جمهوری در کشورمان تا زمان قیام حسنی گیلانی -چند ماه پیش از قیام امام مهدی(علیه السّلام)- پایدار خواهند بود، پیش بینی عمر این انقلاب و حکومت کاری بس دشوار است، و بی گمان، هر کس با هر روشی بتواند از این راز نهان آگاه شود، به گونه ای تقریبی، زمان ظهور و قیام امام مهدی(علیه السّلام) را خواهد دانست!

-------------------------------------------------- پی نوشت:

1. با پدیدآمدن دولت اسرائیل در 1948 م و بروز اختلافات ریشه دار و جنگهای چهارگانه (جنگهای 1948- 1956- 1967- 1973 م) میان دولتهای عربی و اسرائیل، سرانجام پس از 30 سال، با بستن پیمان کمپ دیوید در ۱۷ سپتامبر ۱۹۷۸، آتش اختلاف فروکش کرد، و در همان سال، شورشهای مردمی ضدّ نظام شاهنشاهی در ایران پدیدار و در سال پسین پیروز شد.

در ژوئیه 1977، ژنرال ضیاءالحق ضدّ ذوالفقار علی بوتو، نخست‌وزیر پاکستان و پدر بی نظیر بوتو، کودتا و او را برکنار کرد و سرانجام به کشتن وی در 4 آوریل ۱۹۷۹ فرمان داد.

بحران افقانستان از آوریل 1978، با کودتای نورمحمّد تَرَه کِی، کمونیست هوادار شوروی، ضدّ محمّد داوود خان، پادشاه افقانستان، آغاز شد، و نورمحمّد تره کی رئیس جمهوری کمونیستافقانستان درسپتامبر ۱۹۷۹ با کودتای حفیظالله امین -سیاستمدار هوادار غرب- کشته شد. اندکی پس از این رویداد، نیروهای ارتش سرخ شوری وارد افقانستان شدند و این کشور را اشغال کردند و در ۲۷دسامبر ۱۹۷۹ حفیظالله امین را کشتند و بَبْرَک کارْمَل را جایگزین وی کردند. اشغال افقانستان ده سال دوام یافت و در این بازۀ زمانی بیش از یک و نیم میلیون افقانی کشته و زخمی و پنج میلیون دیگر از کشورشان آواره شدند. در سال 1979 م گروههای مبارز شیعی و سنّی از شهرهای هرات و کابل ضدّ اشغالگران شوروی و حکومت کمونیستی افقانستان شوریدند و جنبش مسلّحانه ضدّ اشغالگران را آغازیدند.

صدّام در ژوئیۀ 1979، با برکنار کردن احمد حسن بکر، رئیس شورای فرماندهی انقلاب عراق و رئیس جمهوری این کشور شد. پس از این رخداد، روابط دولتهای ایران و عراق رو به تیرگی نهاد، و روند رو به تنش و جنگ افزایش یافت تا آنکه در سپتامبر 1980، با یورش صدّام بر ایران، جنگی هشت ساله بر دو کشور بار شد که بنا بر پژوهش کارشناسان، درازمدّت ترین جنگِ سازمان یافته در جهان و خونبارترین جنگِ خاورمیانه در سدۀ بیستم میلادی بود، و برای دو کشور بیش از 1000000 تن کشته و 1800000 تن زخمی و آسیب دیده و بیش از 1200 میلیارد دلار زیانهای مالی بر جای گذاشت.

در سپتامبر 1980، ارتشیان وابسته به امریکا، برای پیشگیری از رشد اسلامگرایی میان مردم مسلمان ترکیه، در این کشور کودتا کردند و بار دیگر قدرت را در دست گرفتند.

در سالهای 1978، 1979 و 1980 م شورشهایی نابرانداز از سوی شیعیان، در استانهای شرقی عربستان سعودی، به ویژه قطیف، روی دادند که زمینه ساز برخی دگرگونیها در وضعیّت زندگی آنان شدند.

همچنین در سال 1979 م جنبش گروه جُهَیْمان در عربستان سعودی پدیدار شد که به اخوان مسلمین در مصر گرایش داشتند و مخالف آل سعود بودند. محمّد ابن عبدالله قحطانی و هم پیمانش جُهَیْمان عُتَیْبی همراه گروهی مسلّح از هوادارانشان در بامداد روز نخست محرّم سال 1400 برابر 20 نوامبر 1979 وارد مسجد حرام شدند و آنجا را اشغال کردند و درها را بستند و بی درنگ، مدّعی ظهور مهدی مُنتَظَر که به گمان آنان همان محمّد قحطانی بود، شدند و از نمازگزاران خواستند با محمّد قحطانی هم پیمان شوند. این گروه پس از22روز پایداری در برابر نیروهای ارتشی عربستان سعودی و کشته شدن رهبرشان محمّد قحطانی و شماری از نیروهایشان، سرکوب شدند و در هم شکستند. حکومت عربستان سعودی پس از این رویداد بزرگ آشکار کرد که در جریان درگیریها از نیروهای دولتی 127 تن کشته و 461تن زخمی و از شورشیان 117 تن کشته و دیگران دستگیر شدند. سرانجام در بامداد روز 19 صفر 1400 برابر 9 ژانویه 1980، جهیمان و 60 تن دیگر از دستگیرشدگان، در چند شهر عربستان سعودی گردن زده شدند. این شورش آثاری بر ساختار حکومت عربستان سعودی گذاشت و پیامدهای بسیاری داشت.

در سال 1977 م رئیس جمهوری یمن شمالی ابراهیم حمدی کشته شد و أحمد غشمی رئیس جمهوری شد و او نیز در 1978 م کشته شد و علی عبدالله صالح رئیس جمهوری یمن شمالی گردید.

در ۶ اکتبر ۱۹۸۱ محمّد اَنْوَر سادات با دست چند تن از سربازان ارتش مصر که وابسته به گروه جهاد اسلامی مصر بودند، کشته شد و محمّد حسنی مبارک، در ۱۴ اکتبر ۱۹۸۱ رئیس جمهوری مصر شد.

2. در اینجا، «پار» مخفّف «پارس» می باشد، و مراد از آن، ایران است. این بیت از شعر به بیرون رانده شدن ایرانی تباران زیندۀ عراق که بسیاری از آنان از دانشمندان و طالبان علوم دینی در حوزۀ علمی نجف بودند، اشاره دارد؛ این رویداد نخستین بار، در سال 1350 هـ.ش، در زمان زمامداری محمّدرضا پهلوی و در پیِ تیره شدن روابط دولت عراق با دولت ایران بر اثر اختلافات مرزی، رخ داد، و دومین بار، در سال 1359 هـ.ش، پس از پیروزی انقلاب ایران و کمی پیش از یورش عراق بر کشورمان، پیش آمد.

3. به بنیادگذار انقلاب ایران، روح الله خمینی، اشاره دارد که نامی پُرآوازه در جهان معاصر دارد.

4. هاشم تبار نخست، سیّد علی خامنه ای، رهبر کنونی انقلاب ایران می باشد، و هاشم تبار دوم، آخرین رهبر انقلاب ایران «س م هـ ش» است که در آینده ای نزدیک رهبر می شود.

5. بنگرید: مژدۀ ظهور، ج 1، ص 6- 65، چاپ دوم.

6. بنگرید: مژدۀ ظهور، ج 1، ص 40، چاپ دوم.

7. بنگرید:   www.centralclubs.com

8. در این باره، در: مژدۀ ظهور، ج 1، ص 5-103، چاپ دوم، گفتار «نشانه های نجومی»، گسترده سخن گفته ایم.

منبع: http://akheruzzaman.blogfa.com/post/29

بازهم در باره: زمان ظهور منجی

امام عالم آمال الانبیاء وارث اوصیاء انسان کامل امام مهدی بقیه الله حجه ابن الحسن العسکری عجل الله تعالی فرجه الشریف

ما در یک قدمی دوره ظهور آن امام هستیم ،2uy616s نسل امروز از مستقبلین ظهور امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف خواهند بود ، نظام مقدس جمهوری اسلامی با رهبر فرزانه آن ، مقدمه و متصل به ظهور امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف میباشد ؛ از سال 1430 ه.ق یا 1387 ه.ش روز به روز بر عزت و سرافرازی جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه آن در جهان افزوده میشود و همینطور از قدرت و ابهت سردمداران کفر در سراسر جهان کاسته میشود هر چه  اسرائیل غاصب وجنایتکار قاتل کودکان بیشتر جنایت کند بر حقانیت جمهوری اسلامی در نزد جهانیان افزوده میشود.

هر چند این علایم خود اظهر من الشمس میباشد که نیازی به قرائن و دلایل بطریقه غیر معمول و غیر عادی ندارد و نگارنده این سطور به کسانی که ذره ای به این حقیقت شک و شبه ای دارند توصیه مینماید به نفس خود مراجعه نمایند و علت عدم توفیق و فهم حقایق و ارزشها را در خود جستجو نمایند . اعرف الحق تعرف اهله - حق را بشناس اهل حق را خواهی شناخت.

همه می دانند که این نظام مقدس بلای جان نظامهای خودکامه و سردمداران جنایتکار آمریکا و  اسرائیل غاصب در این دوران طلایی قبل از ظهور منجی عالم و بشارت دهنده به قلبهای صاف و مستعد جهانیان و انذار دهنده به مستکبران شده است ، در واقع جمهوری اسلامی ایران به همان مقدار که یک فرصت طلایی قبل از ظهور انسان کامل حجه ابن الحسن العسکری امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف برای منتظران آن حضرت در جوامع شیعی بوده و میباشد تا در این فرصت با مراقبت بیشتر و پاک نمودن زنگارها و گردوغبارهای دنیوی از دلهای خود با آمادگی کامل به استقبال ظهور امام خود بروند .

این پیش بینی ها از طریق چه علمی بدست آمده ؟

بسیاری از حقایق عالم با اشراقات قلبی هم استحصال میشود و بعضاً قابل انتقال به دیگران نیز میباشد اما از چه قلبی !به چه قلبی ! که اگر بین آنها سنخیتی نباشد امکان پذیر نیست تمام حقایق و حوادث حقه در عالم علائم و نشانه های علمی و اعجازی دارند ولی با ارتباط مستمر با قرآن کریم و توسل به همه ائمه هدی صلوات الله علیهم اجمعین و خواندن دعای توسل در مساجد خصوصاً مسجد مقدس جمکران که بزودی در این سایت مطالب مهمی از آن خواهیم گفت سریعتر استحصال میشوند. و یکی از راه های دیگر کشف و استحصال آنها از طریق علم اعداد و ارزش عددی حروف است و نگارنده این مبشرات با اظهار عجز در درگاه الهی و توسل به ائمه هدی صلوات الله علیهم اجمعین اندکی از این علوم با عنایت در اختیارش قرار گرفته است ابتدا به جهت امری بسیار مهم که آنرا در بخش مربوط به ( اعجاز حروف مقطعه ) ذکر خواهیم نمود و در بخش دیگری با عنایت حقایقی در ارتباط با کشف رموزی در حقانییت جمهوری اسلامی و همچنین ظهور امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و حوادث قبل آن طرح خواهیم نمود.

لذا با عنایت به اینکه مطالب علمی کشف اسرار حروف مقطعه و بخشی ازحوادث جاری در عالم برای نگارنده با عنایت مکشوف گردیده و همانها از طریق ارزش های عددی حساب ابجد در 28 حروف قرآنی نیز رموزی دارند که در ابتدی دهه ظهور امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف استحصال شده است ، بمرور تا آنجا که باعث سوء استفاده از این علم و اسرار قرآن و اهلبیت صلوات الله علیهم اجمعین نشود ، مهمات آن را در اختیار علاقه مندان قرار میدهیم ، با این امید که به ایمانشان افزوده شود انشاءالله .

مدینة النبی محل زندگی امام مهدی (عج)

هرچند تمام عوالم وجود ، چون نگین انگشتری در کف دست امام مهدی (عج) میباشد اما (چون بنا بر غیبت است نه رؤیت) لذا هر ادعای تشرفی از هرکسی آنهم در غیر از مکه و مدینه را نمی توان به راحتی باور نمود وبیشتر برای بزرگ جلوه نمودن شخص مدعی وصرف ادعا میباشد . ضمن اینکه توفیق تشرف بسته به ظرفیت و لیاقت مؤمنین چند نوع می باشد .و تشرف (رؤیت کامل و حضوری) بسیار نادر بوده و مخصوص خواص خاص الخاص است.

جزیره خضراء: جزیره خضراء دروغ بزرگ و وتأیید کنندگان آن ساده لوحانی غافل ...

مقام امام خمینی (ره): امام خمینی (ره) (روح الله مصطفوی الموسوی) بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران بزرگترین شخصیّت تاریخ بعد از حضرات ائمه معصومین علیهم السلام است .

سال مقدمه ظهور: سال 1357 سال پایان حکومت سلطنتی ایران و سال مقدمه ظهور امام مهدی (عج) بوده است .

با استناد به استحصال علم ارزشهای حروف قرآن کریم حدود چهل سال بعد از پیروزی جمهوری اسلامی ایران امید است ظهور امام مهدی (عج) تحقق پیداکند انشا الله .

جهان در آستانه ظهور

زیباترین دوره زندگی در طول تاریخ تحت حاکمیّت پر از معنویت و عدالت انسان کامل بقیة الله الاعظم حضرت امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف بزودی با ظهور پر از خیر و برکتش در شهر مکه ( مسجدالحرام ) بین رکن و مقام آغاز می شود ، ظهور آن انسان کامل که آرزوی همه انبیاء الهی بوده ، امر بسیار مهمی میباشد و انشاءالله کمتر از یک دهه دیگر همه عالمیان شاهد آن خواهند بود و ... این حادثه ای حتمی و بشارتی مستند و مستحصله از رموز حروف قرآنی است که مستندات آن در نزد ما میباشد.

بلاهای طبیعی و رکود اقتصادی در غرب

در این دهه بسیاری از مردم در سراسر جهان خصوصاً غرب بر اثر وقوع سیل ها و زلزله های متعدد و ویرانگر و عواقب رکود اقتصادی جهانی از بین خواهند رفت و این یک امر حتمی و مستحصله از ارزشهای حروف قرآن کریم است.

بحران اقتصادی در جهان تا سال ظهور و اعلام خودمختاری در بعضی از ایالات آمریکا

تغییر و تحولات سیاسی در جهان خصوصاً در جبهه استکبار رکود بیشتر اقتصادی در کل جهان خصوصاً آمریکا ، تضعیف آمریکا وخود مختاری در بعضی از ایالات آمریکا

بحران اقتصادی کنونی در جهان برگشت ناپذیر است و تا سال ظهور ادامه دارد هرچند گاهی با تزریق ذخائر به سیستم های پولی در کوتاه مدت کنترل شود .

سقوط غزه با جنایات وحشیانه اسرائیل

با رسوایی های آمریکا و اسراییل و سقوط غزه با جنایات وحشیانه اسرائیل ، جمهوری اسلامی کانون توجه جهانیان خواهد شد.

تغییر و تحولات و حوادث در جهان

تغییر و تحولات سیاسی در جبهه استکبار و مرگ و میر در میان سردمداران مستکبر و طاغی خصوصاً در کشور های عربی و عربستان

افزایش جنایات آمریکا و اسرائیل در جهان

مأیوس شدن کشور های حاشیه خلیج فارس از آمریکا و انگلیس و اسرائیل

مباحث ظهور با نزدیکتر شدن به سال ظهور منجی عالم امام مهدی عج در حال گسترش میباشد تا جایی که در سالهای آتی شاهد مباحث مهدویت و ظهور در سایر نقاط جهان از جمله اروپا و آمریکا بین مردم عادی خواهیم بود.

پیدایش مدعیان دروغین مهدویت تا حدود پنجاه نفر در ایران و عراق و مصر

گرایش روز افزون به اسلام در کشورهای غربی: از دیگر علائم دهه ظهور خاص ذلت روزافزون و مفتضح شدن جبهه کفر و استکبار و آشکارتر شدن خوی درندگی رژیم اشغالگر قدس بر جهانیان و حقانیت ایران اسلامی و مکتب تشیع در سراسر عالم و گسترش اخبار ظهور امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف در جوامع مختلف دنیا و توجه روز افزون مردم به این مهم که عده زیادی این اخبار را تأیید و جدی تلقی نموده و از آثار آن توجه این دسته به معنویات و گرایش روز افزون مردم پاکدل از ادیان دیگر به اسلام است.

در این دهه (دوران ظهور صغری) اقتصاد جهان خصوصاً در غرب و آمریکا رو به نابودی و به دلیل تجاوزات بیرحمانه آنان به ملت های ضعیف در سراسر جهان و غارت منابع خداداد آنان عذاب الهی بر آنان نازل گشته ( نشت نفت در آبهای آمریکا و خسارت های هنگفت آن بخشی ازانتقام الهی است) و در آینده عذاب های بیشتری را خواهند دید.

مرگ ملک عبدالله و اختلاف در عربستان و بسته شدن راه حج به روی شیعیان

بزودی شاهد مرگ ملک عبدالله و بروز اختلاف شدید در میان آل سعود و اعراب و بسته شدن حج به روی شیعیان خواهیم بود و تا ظهور حضرت هیچ حاکمی بیشتر از چند ماه دوام نمی آورد تا هنگام ظهور که قصد فرار از عربستان میکنند ، اما و لا یمکن الفرار من حکومتک...

امام صادق علیه السلام در این زمینه می فرماید : هرکس برای من مرگ عبدالله را تضمین کند من ظهور قائم را برای او تضمین می کنم …

همچنین از آن حضرت روایت شده است که : زمانیکه مردم در سرزمین عربستان در حال وقوف می باشند ، سواری با شتر سبک سیر به آنجا وارد می شود و مرگ خلیفه را خبر می دهد و با مرگ او فرج آل محمد و گشایش کار تمام مردم فرا می رسد .

آنگاه که مرگ عبدالله فرا رسد، مردم در جانشینى او نسبت به هیچکس به توافق نمى رسند و این جریان تا ظهور حضرت صاحب الامر همچنان ادامه مى یابد، عمر سلطنت هاى چندین ساله بسر آمده ، نوبت پادشاهى چند ماهه و چندین روزه فرا مى رسد. ابوبصیر مى گوید: پرسیدم : آیا این وضع به طول مى انجامد؟

فرمود: هرگز . و این درگیرى بعد از کشته شدن این پادشاه (عبدالله ) منجر به کشمکش بین قبیله هاى حجاز مى شود. ( بحار 52 ص 210 و 240 )

جنگهای شدید در منطقه و ورود روسیه و چین در جنگ

سفیانی با سپاهیانش آشکار میگردد ودر منطقه جنگهای سختی آغاز میشود که حتی روسها و چینی ها نیز در آن دخالت میکنند وخونهای زیادی ریخته میشود اما به ایران اسلامی آسیبی نمیرسد..

کودتا علیه بشار اسد در سوریه

از سال 1431 هجری قمری ، رژیم اشغالگر قدس با شناسایی شخصی خاص در سوریه بصورت پنهانی با او ارتباط و او را در منطقه ای کاملاً سری تقویت و به تجهیزات پیشرفته و مدرن نظامی مسلح مینماید و طی سالهای آتی بسیار نزدیک او با کودتا در سوریه علیه بشار اسد و بعد از سوریه اردن را نیز با قتل عام بسیار تصرف و از آنجا بسمت عراق مجهزتر حرکت نموده و در مسیر خود دست به نابودی و کشتار میزند و با رسیدن به عراق که مقارن با ایام ظهور خواهد شد بسمت مکه مکرمه حرکت میکند اما بهیچ یک از مقاصد شوم خود نخواهد رسید و زمین او را بکام خود فرو میکشد.

تقویت و عزت روز افزون جمهوری اسلامی ایران

ازجمله آثار در این دوران تقویت و عزت روز افزون جمهوری اسلامی ایران و رهبری آن تا آنجا که بر خلاف میل و اقدامات عوامفریبانه مغرضان داخلی (با نام و نشان) و حمایت های دشمنان خارجی با خیال واهی تغییر رهبری نظام ، بزودی حضرت آیت الله خامنه ای محبوب قلوب ملتهای آزاده جهان میشود و ولایت پذیری از آن جناب روز بروز در سایر نقاط عالم افزون تر میشود و مردم عالم احساس نیاز به منجی را تا ظهور از این طریق متوجه خواهند شد .

تمام حکومت های منطقه بقاء خود را در پناه جمهوری اسلامی ایران خواهند یافت.

بدنبال آن اثبات حقانیت جمهوری اسلامی ایران و احساس نیاز کشور های حاشیه خلیج فارس به حمایت های معنوی و مادی جمهوری اسلامی ایران در این دهه ، تمایل به گسترش روابط با جمهوری اسلامی ایران یکی پس از دیگری .

وضعیت جمهوری اسلامی ایران در دهه منتهی به ظهور

تا سال ظهور تمام دشمنی ها و توطئه ها بر علیه جمهوری اسلامی و رهبر حکیم آن ابتر خواهد بود. به مؤمنین و اهل تقوا در سراسر عالم خصوصاً در جمهوری اسلامی ایران در این دهه هیچ گزندی نمی رسد و خدای متعال مراقب آنان بوده و خواهد بود. و من یتق الله یجعل له مخرجا و یرزقه من حیث لایحتسب

بروز حوادث و فتنه هایی در داخل ایران

پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله و سلم: شما را به مهدی (عج) بشارت می‌دهم، او زمانی در امت من ظهور می‌کند که مردم در اختلاف و اضطراب شدیدی به سر می‌برند . بهار ج 52 ص 266

حوادث و اتفاقات دیگری در این دهه پیش از بروز علائم حتمی قبل از ظهور مانند صیحه آسمانی و خروج سفیانی و ... رخ خواهد داد ، از جمله وقوع زلزله شدید در تهران در سال 1439 هجری قمری ، بحران اقتصادی تورم ، بیکاری ، تظاهر به دینداری ، تجمل گرایی ، سخت گیری در ازدواج ، طلاق فراوان ، آمار بالای دختران بی شوهر در سنین بالا ، اختلافات خانوادگی و قومی و جناح بندیهای سیاسی غیرمفید همه از سختی های این سالها میباشد.

همچنین وقوع حوادث طبیعی و غیره مانند زلزله های مکرر و بروز فتنه ها، اختلاف ، اضطراب و عدم تشخیص حق از باطل در عده ای از مردم بخاطر گناه و حتی دربین بعضی از مراجع دینی و سیاسی و نخبگان ، از طرفی ثبات در دین و دین باوری در گروهی از مردم .

راه نجات از فتنه ها و تشخیص حق و باطل

از این رو در این سالها مردم باسختی ها و فتنه ها در جریانات و دسته بندی های سیاسی امتحان می شوند و در این دهه قبل از ظهور بهترین راه نجات از این فتنه ها و تشخیص حق و باطل و اصل از بدل و حل مشکلات و ایمنی از حوادث غیر مترقبه ، پناه بردن به قرآن کریم و دعا و توسل به اهل بیت علیهم السلام خصوصاً امام مهدی عج و امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (ع) در مشاهد مشرفه و دیگر اماکن مقدس مانند جمکران و ... و عمل صالح و دوری از گناه و گذشت نسبت به بندگان خدا خصوصاً خانواده ها و برّ به والدین و صله ارحام و تطهیر اموال با پرداخت سهم امام و خمس و زکات و پر کردن صفوف نماز جمعه و جماعات و عمل به احکام و دستورات قرآن است .

ضرورت پیروی از فرمانده سپاه امام مهدی عج

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب نایب امام مهدی (عج) و فرمانده سپاه امام در هنگام ظهور می باشد و پیروی از فرامین و رهنمود های حکیمانه نایب الامام حضرت آیت الله خامنه ای ولی فقیه و ولی امر مسلمین جهان (707- فرمانده سپاه امام مهدی عج ) نیز راه نجات از فتنه ها می باشد که بنظر ما اطاعت از ایشان خصوصاً در خط و مشی های سیاسی در روزها و ایام آتی حتی ارجح از نظر مراجع تقلید می باشد.

آگاه باشید هر کس در هر مقامی مطیع ولایت فقیه باشد مشمول دعای امام ره و مورد تأیید امام مهدی عج خواهد بود . خصومت و حسادت و مخالفت با ولی فقیه (مقام معظم رهبری) دانسته یا ندانسته مخالفت با ولی الله الاعظم امام مهدی عج است.

فتنه خواص سیاسی در کشور و رسوا شدن برخی از خواص

وقوع فتنه های قبل از ظهور به وسیله بازندگان سیاسی با حمایت بعضی از منسوبین به حضرت امام (ره) بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری ایران ، رسوا شدن چهره نفاق و عوام فریبانه بعضی از خواص در جمهوری اسلامی ایران در پی حسادت به مقام معظم رهبری بدنبال جریانات اخیر اشخاص سرشناس و افرادی که خود را منسوب به امام ره میخوانند . در آینده نزدیک با ولی فقیه مخالفت خواهند نمود که منفور امت ، امام خمینی ره و امام مهدی عج خواهند شد . امّا امید به پیشگیرِی و جلوگیری از هزینه شدن افراد و بیت المال هنوز باقی است.

پیش بینی  وقوع زلزله شدید در تهران و حمله آمریکا و اسرائیل به ایران در آینده

در اول محرم سال هزار و چهارصد و ... هجری قمری زلزله شدیدی در تهران واقع خواهد شد . بدنبال آن حمله همه جانبه آمریکا و اسرائیل به جمهوری اسلامی ایران و نهایت ظلم و جور به ملت مسلمان ایران که منجر به ظهور امام مهدی (عج) میشود .

هر سه حادثه ( زلزله ، حمله و ظهور) درظرف ده روز واقع می شود ( از اول تا دهم محرم سال هزار و چهارصد و...)

توصیه برای در امان بودن از بلاها در این دهه

به همه بندگان خدای رحمان در سراسر جهان توصیه مینماییم در این دهه با رعایت تقوی و عدالت ، بصیرت و تفقه در دین خود را از حوادث قبل از ظهور همچون تفرقه ، بلاهای زمینی و آسمانی مانند سیل و زلزله های شدید و فقر و گرفتاری مصون نمایید .

چگونه از مستقبلین ظهور باشیم

با توبه و استغفار و ترک گناه و یاد امام مهدی عج و پیروی از رهبری های حکیمانه رهبر معظم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نایب امام مهدی عج نام خود را بعنوان یکی از مستقبلین ظهورش ثبت نمایید تا از عنایات وی‍ژه آن انسان کامل در دهه ظهور بهره مند شوید .

انّ الدین عندالله الاسلام . توصیه مینمایم پیروان دیگر ادیان الهی در این دهه به دین مبین اسلام و مکتب انسان ساز تشیع دین مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف بگروند تا در پیشگاه خدای متعال مقرّب شوند.

طرفداران دجال

از سال 1431 هجری قمری با شروع فعالیّت مخفیانه سفیانی در اردوگاهی اطراف سوریه زیر نظر اسرائیل برای انجام کودتا در سوریه ، در جمهوری اسلامی ایران نیز مقدمات اولیه شکل گیری طرفداران دجال با پیدایش گروهی اندک آغازمی شود که بمرور تمام مخالفان با اسلام و جمهوری اسلامی و دشمنان ولایت فقیه در سراسر جهان به این جنبش می پیوندند و حرکات ایذائی آنان با حمایت آمریکا ، انگلیس و اسرائیل تا نزدیکی ظهور و پیدایش دجال ادامه خواهد داشت و فتنه دجال هنگام ظهور که در روایات کثیری به آن اشاره شده را همین گروه تحت امر دجال تشکیل خواهند داد.

در جلد 13 بحار ترجمه مرحوم علی دوانی صفحه 965 آمده است : غالب پیروان او (دجال)درآنروز اولاد زنا هستند و چیز سبزی بر سر و دوش دارند.!  (جلد 13 بحار الانوار «مهدی موعود»ترجمه مرحوم علی دوانی ص 965)

 دیدار رهبر جمهوری اسلامی ایران با امام مهدی 1438 هجری قمری

اکثریت اصحاب حضرت از ایران و از ولایت مداران آیت الله خامنه ای هستند

بعد از 313 نفر اصحاب خاص یاوران دیگر آن حضرت در قبل و بعد از ظهور آن حضرت (عج) و سران لشگر و سپاه امام عج تعداد 10147 نفر به عدد ابجد سوره حمد می باشند وهمه آنها در این دهه (دوران ظهور صغری) انتخاب می شوند که اکثریت آنان از جمهوری اسلامی ایران و از ولایت مداران با اخلاص به نایب آن حضرت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای هستند و بیشتر اینان بدون ادعا و بی توجه به اعتباریات دنیوی با مراقبت واخلاص مشغول خدمت هستند.

دیدن صدا و تصویر حضرت در سراسر جهان از طریق موبایل

امیر الحاج و فرزند منا و عرفات که هر روز نمازش را در بین رکن و مقام اقامه میکند در جمعه دهم محرم سال هزار و چهارصد و ... هجری قمری روز عاشورای حسینی قبل از اذان ظهر عاشورا ندای انا المهدی سر میدهد و همزمان بصورت زنده مردم سراسر عالم چه در منزل یا محل کار در شهر یا در بیرون از شهر به کف دست خود مینگرند و امام مهدی عج را میبینند و صدای او را میشنوند و با آن حضرت سخن میگویند و اشک شوقشان جاری میشود ، حضرت علیه السلام سیصد و سیزده نفر اصحاب خاص را به حضور میطلبند در گوش آنان مطلبی میفرماید که آنان با طی الارض به اقصی نقاط عالم میروند تا با سران کفر اتمام حجت کنند و...

در کتاب "مکیال المکارم" آمده است که : پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله وسلم فرمودند : وقتی مهدی (عج) در مکه ظهور میکند مردم سراسر عالم به کف دست خود نگاه میکنند و او را میبینند و با او صحبت میکنند و هیچ شکی نیست که منظور از کف دست نگاه به همین موبا یل است که تمام مردم جهان حتی ضعیف ترین افراد در نقاط دور افتاده نیز امروزه از آن بهره مند می باشد و لذا می توان گفت که فلسفه پیدایش این وسیله ارتباطی قبل از هر استفاده دیگر برای این امر مهم بوده و تا سال ظهور به اوج تکامل خود می رسد که هر گوشی موبایل در هر کشور نرم افزار ترجمه به زبان همان کشور داشته باشد تا همگان مطالب آن حضرت را در روز ظهور به زبان محلی خود استماع نمایند.

ظهر روز ظهور امام علیه السلام در کنار خانه خدا به نماز می ایستد و اکثریت مطلق ملل غرب مسیحیان با دیدن حضرت مسیح که به امام مهدی عج در نماز اقتدا میکند و یکجا اسلام می آورند.

ورود امام مهدی (عج) به تهران فقط در سال ظهور

زیارت امام مهدی (عج) از کربلا فقط در سال ظهور( برای انتقام از خون جدش سید الشهداء علیه السلام)

رد برخی از شبیه سازی ها در خصوص سفیانی ، شعیب ابن صالح ، سال 2012 و ...

1- مقام معظم رهبری ولی امر مسلمین (ولی فقیه ) ، نایب امام و فرمانده سپاه امام می باشند .

2- آفای دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهور محترم کشور عزیزمان هست اما ایشان شعیب ابن صالح نیست.

3- پادشاه اردن عامل شیطان هست اما سفیانی نیست.

4- سال 2012 و سال 2015 هم هیچ خبری نیست.

5- تمام شبیه سازی های دیگر افراد از مقامات فعلی بی پایه و اساس است .

6- تا ظهور امام مهدی عج آسیبی به ایران اسلامی نخواهد رسید و روز به روز بر عزت و محبوبیّت رهبر حکیم آن افزوده خواهد شد.

امّا باید ملت خدا جوی وپیروان ولایت همواره در مقابل حوادث احتمالی خارجی و داخلی( فتنه ها ) هوشیار باشند.

تمام اطلاعات مربوط به حوادث گذشته ، حال و آینده جهان و همچنین ظهور امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و جمهوری اسلامی ایران و رهبر حکیم آن در سایت ظهور مستند میباشد که بخشی از مستندات آن استناد به استحصال علم ارزشهای حروف قرآن کریم بوده و نزد مدیر سایت می باشد و ذکر آن در سایت های دیگر شرعاً مجاز نمی باشد. سئوالات خود را در این خصوص از طریق ایمیل ارسال فرمایید info@zohoor.ir

منبع: http://zohoor.ir/ نوشته: مدیر سایت ظهور

 

سایر ادعاها در این باره:

بر اساس متن کتاب "المعجم الموضوعی لأحادیث الإمام المهدی" از شیخ علی الکورانی (همان نویسنده ی کتاب عصر ظهور)، برخی از مهم ترین حوادث سال ظهور، احتمالاً به ترتیب زیر خواهند بود: در این متن، علاوه بر مرتب کردن این رویدادها، بر اساس ترتیب زمانی، سعی شده است روایات بر سال 93 و 94، تطبیق داده شود که تنها یک حدس است، از جهت این که نشان می دهد این دو سال، ظرفیت این حوادث را دارند.

در واقع، هدف این است که دریابیم سال 94 این قابلیت را دارد که سال ظهور باشد، بدون این که حتی در یکی از نشانه های ظهور، بدا حاصل شود.

البته ممکن هم هست که سال 94 سال ظهور نـــباشد، اما به هر حال، ترتیبی که در اینجا ارائه شه، از این جهت مفید است که به خواننده، نشان می دهد، در سال ظهور، هر سالی که باشد، چه اتفاقاتی به چه ترتیب، انتظار می رود که واقع شود.

یک بحث اساسی این است که برخلاف، جمله ی شاعرانه ی معروف که می گوید ”شاید این جمعه بیاید شاید“، ظهور در هر سال تنها در یک روز امکان وقوع دارد، و آن هم روز عاشوراست. و البته قبل از این عاشورای موعود از حدود 6 تا 7 ماه قبل باید حوادثی رخ دهد، مثلاً حوادث رجب، که شش ماه قبل از ظهور است. اگر در سال 93 و در رجب، این حوادث رخ نداده، پس قطعاً در عاشورای 93 هم ظهوری اتفاق نیافتاده است.

همچنین نشانه های دیگری هم هست که بر هر سالی تطبیق نمی کند. مثلاً در سال ظهور، باید عاشورا مطابق با شنبه باشد و 23 رمضان قبل از آن نیز مطابق با جمعه باشد. همچنین، گفته شده که ظهور در سال فرد است، یعنی سالی که آخر آن 1 یا 3 یا 5 یا 7 یا 9 باشد.

با این حساب، در آینده ی نزدیک به ما، تنها در سال های 1394، 1396، و 1402، امکان برقراریِ این تطابق وجود دارد (برای سال 1394 مراجعه کنید به تقویم استخراج شده ی موسسه ی ژئوفیزیک دانشگاه تهران و برای سال های 1396 و 1402، مراجعه کنید به تقویم سایت time.ir. البته برای این که تطابق زمانی گفته شده در این دو سال اخیر برقرار باشد، باید یک روز جابجایی در تقویم، اتفاق افتد، که در تقویم قمری، نامعمول نیست. در برخی دیگر از سایت های مبدل تاریخ، برای سال 1396 فاصله بیش از یک روز هفته است که امکان تطابق را کاهش می دهد. فعلاً مشخص نیست این مشکل چه طور قابل حل است! ولی برای سال 1394 همه ی تقویم ها، مشابه اند).

از نظر تطابق با سال فرد، عاشورای سال 1394 شمسی، مطابق است با 10 محرم 1437، و عاشورای سال 1396 مطابقت دارد با 10 محرم 1439 (با 1402 هم سازگار است).

از نظر سیاسی، در یک ساله ی منتهی به ظهور، حوادث زیر اتفاق خواهد افتاد:

  1. مرگ حاکمی به نام عبدالله و جنگ قدرت بین جانشینان تا مرز فرو پاشی حکومت
  2. ویرانیِ شام (سوریه) بر اساس درگیری های فراوان و در نهایت حاکم شدن گروهی متعصب مذهبی و ضد شیعه، جنگ آنان با ترک و روم، و سپس جنایاتشان در عراق
  3. حاکم شدن گروهی که رهبران آن تفکر شیعه ی اثناعشری دارند بر یمن
  4. حضور یک حکومت زمینه ساز برای امام زمان، در ایران و حضور یهود در فلسطین

جالب است که در مورد نشانه های زمانیِ گفته شده در بالا و همچنین چهار مورد ذکر شده از نظر سیاسی، همه چیز در سال 1394 و 1396 امکان جمع شدن دارد. یعنی سال 1394 (یا 1396) می تواند سال ظهور باشد، بدون این که حتی یکی از این حوادث نقض شود. همه ی این حوادث در سال 1394 و 1396 امکان وقوع دارند و این دو سال ظرفیت این حوادث را دارند. از این که 23 ماه رمضان مطابق با جمعه و 10 محرم، مطابق با شنبه است، تا اینکه محرم، مطابق با سال فرد قمری است، تا حوادث سیاسی ذکر شده، و حتی تا این که از ’باران عجیب‘ در جمادی الاخر و رجب، سخن رفته که مطابق با فروردین و اردیبهشت (برای سال 94) و اسفند و فروردین (برای سال 96) است و بارش باران در این زمان از سال، عجیب نیست.

مشخصاً سال 1396 تقریباً تمام ظرفیت های سیاسی و تقویمی سال 1394 را داراست و شاید حتی از جهاتی، برتری هم داشته باشد، از جمله این که شرایط سیاسی آماده‌تر خواهد شد، و با پیشگویی های معروف شاه نعمت الله ولی هم سازگارتر است که می گوید:

بندگان جناب حضرت او / سر به سر تاجدار می بینم

تا چهل سال ای برادر من / دور آن شهریار می بینم

دور او چون شود تمام به کار / پسرش یادگار می بینم

پادشاه و امام هفت اقلیم / شاه عالی تبار می بینم

بعد ازو خود ِ امام خواهد بود / که جهان را مدار می بینم

میم و حا میم و دال خواهد بود (نام حضرت مهدی) / نام آن نامدار می بینم

در تفسیر این ابیات، چهل سال را فاصله ی انقلاب امام خمینی تا ظهور دانسته اند. جالب آن که انقلاب، با تقویم قمری، در سال 1399 هجری، اتفاق افتاده و محرم سال 1396 شمسی، مطابقت دارد با شروع سال 1439 قمری، که دقیقاً همان چهل سال می شود (البته برخی از بزرگان، نظر مثبتی نسبت به اشعار شاه نعمت الله ولی ندارند). نکته ی جالب دیگر آنکه، عاشورای سال 61 هجری، در مهرماه بوده و عاشورای سال 1396 هم در مهرماه خواهد بود.

بحثی در علم کلام هست، با عنوان ’بداء‘. در این بحث گفته می شود، برخی چیزهایی که ظاهراً مقدر شده، اتفاق نمی افتد، زیرا در تقدیر پنهان خداوند، چیز دیگری مقدر بوده است. معمولاً هنگامی که از پیشگویی های مربوط به ظهور، سخن می رود، این بحث هم مطرح می شود که شاید در فلان حادثه، بداء واقع شود. اما باید دانست، که بداء یک استثنا است یعنی مثلاً 5 درصد احتمال وقوع دارد و 95 درصد، حوادث همان گونه که در روایات پیش گویی شده، روی خواهند داد. بنابراین باید فرض را بر 95 درصد گذاشت و بحث بداء را به صورت جانبی مطرح کرد. بعلاوه، بسیاری از حوادثی که گفته شده، مقدمات آن همین الان، واقع شده است. مثلاً بعد از 1400 سال و برای اولین بار در یمن جنبشی به وجود آمده که رهبران آن (و البته نه عامه ی پیروان آن) کاملاً تحت تأثیر اعتقادات اثناعشری هستند، یعنی جنبش حوثی ها (عامه ی پیروان این جنبش شیعه ی زیدی هستند). وقتی مقدمات خروج یمانی فراهم شده، و تنها خروج خود یمانی در رجب، شش ماه به ظهور باقی مانده، خیلی لازم نیست از بداء در این زمینه سخن گفته شود. همچنین است در مورد دیگر پیش گویی ها در مورد فضای سیاسیِ سال قبل از ظهور.

 در هر حال، آنچه در این متن آمده، با این فرض است که بدائی اتفاق نیفتد و همه چیز همان طور که در روایات ذکر شده، پیش آید، وگرنه اگر بنا را بر وقوع بداء بگذاریم، در هر روزی از سال و هر ساعتی از روز، امکان وقوع ظهور، هست. همچنین باید توجه داشت که ظهور، به طور ذاتی، وقتی اتفاق می افتد که مردم آمادگی داشته باشند. یعنی حتی همین الان هم اگر مردم آمادگی پیدا کنند، ظهور اتفاق می افتد، و نیاز به هیچ نشانه ای نیست. یعنی در هر نقطه ای از زمان، به طور بالقوه، امکان وقوع ظهور هست (شاید این جمعه بیاید، شاید!). این از ذات قضیه، اما واضح است که بالاخره ظهور، در یکی از نقاط زمانی به وقوع خواهد پیوست، و از بین این همه نقطه ی بالقوه، یکی بالفعل، نقطه ی ظهور خواهد بود. احادیثی که نشانه های ظهور را نقل می کنند به این نقطه ی بالفعل اشاره دارند. در مقابل روایاتی هم هستند که به نقاط بالقوه ی ظهور اشاره می کنند و این دو منافاتی با هم ندارند.

تمام حرف این است: چه قدر، اوضاع شبیه است به آنچه در روایات در مورد سال ظهور گفته شده

به طور خلاصه، با فرض این که سال 1394، سال ظهور باشد، حوادث زیر از حدود یک سال قبل، به ترتیب گفته شده روی خواهند داد. البته حتی اگر سال 94 سال ظهور نباشد، در هر سالی که سال ظهور باشد (مثلاً 1396 یا 1402 یا بعد از آن)، باز ترتیب حوادث احتمالاً به صورت زیر خواهند بود.

 حوادث زمستان 1393

  • مرگ ملک عبدالله
  • زلزله‌ی بزرگ دمشق، ظهور سفیانی از درعا و کشته شدن بشار اسد.

حوادث بهار 1394 (جمادی الآخر، رجب، شعبان، 1436 قمری)

  • 1. جمادی الاخر (فروردین)، باران عجیب
  • 2. رجب (اردیبهشت)

                      2 -1) آغاز حرکت سفیانی، یمانی و خراسانی

                      2-2) تسلط یمانی بر صنعا
                      2- 3) دیده شدن چهره ای در ماه و دستی در آسمان

                      2- 4) سه ندا در رجب
                      2- 5) وقوع ظهور غیررسمی، شروع جمع شدن شیعیان در مکه

حوادث تابستان 1394 (رمضان، شوال، و ذی القعده، 1436 قمری)

  • رمضان - تیرماه: سحرگاه جمعه 23 رمضان پس از اذان صبح، ندای آسمانی
  • شوال - مرداد: جنگ قرقیسیا بین دو گروه باطل
  • ذی القعده (احتمالاً) - شهریور

                   شیعه کشی در عراق به ویژه بغداد و نجف، دخالت ایران در عراق
                   سید خراسانی
                   شعیب صالح
                   پرچم های سیاه (یالثارات الحسین)

حوادث پاییز 1394 (ذی الحجة، محرم، صفر)

  • مهرماه - ذی الحجة 1436

*   9 ذیحجة (روز عرفه) - اعلام مرگ آخرین حاکم حجاز در عرفات و درگیری حاجیان در منی

*   آتشی در مشرق

*   25 ذیحجة - قتل نفس زکیه

  • آبان - محرم 1437

               *  در سال فرد

               *  در شب جمعه، شب تاسوعا، جمع شدن 313 نفر در مکه به طی الارض
               *  در روز تاسوعا، خسف بیداء
               *  سخنرانی - در شب عاشورا
               *  بیعت - در روز عاشورا، شنبه

 توجه: بدنه ی مطالب این پست در شهریور 1393 نوشته شده است و به تدریج، بر اساس رویدادهای جدید، مطالب تکمیلی افزوده و اصلاحات لازم انجام می شود.

 

منبع خبر:

دیدگاه کاربران