امام جمعه کرمان: موفقیت های اخیر دولت نشان از تدبیر و وحدت است

آیت الله جعفری: لابی گرهای صهیونیست در برابر موفقیت های جمهوری اسلامی ایران در بحث هسته ای بیکار نمی نشینند و در تبلیغات خود این موفقیت ها را بد جلوه می دهند  

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان به بیانیه اخیر مذاکرات 5+1 در لوزان سوئیس اشاره کرد و گفت: موفقیت های اخیر دولت نشان از تدبیر دولت و وحدت بین دولت و ملت است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان آیت الله سید یحیی جعفری روز شنبه در دیدار استاندار کرمان و معاونان وی به مناسبت سال جدید افزود: تیم مذاکره کننده ایران تاکنون در بحث هسته ای به نتیجه رسیده اما باید تا 11 تیر صبر کرد و سپس نتیجه گرفت.

وی با اشاره به اینکه دشمن جمهوری اسلامی ایران دشمن سر سختی است گفت: لابی گرهای صهیونیست در برابر موفقیت های جمهوری اسلامی ایران بیکار نمی نشینند و در تبلیغات رسانه ای خود این موفقیت ها را بد جلوه می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان خاطرنشان کرد: فواید نتیجه مذاکرات 5+1 نصیب اوباما نیز خواهد شد و همان برگ برنده ای برای انتخابات ریاست جمهوری است.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ در همه سکنات و موضع گیری های افراد متجلی می شود ادامه داد: فرهنگ زیربنای همه امور است لذا دولت باید توجه بیشتری به برنامه های مختلف فرهنگی داشته باشد زیرا طی 36 سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی آن طور که مراجع و بزرگان انتظار داشتند به مسئله فرهنگ توجه نشده است.

آیت الله جعفری تصریح کرد: با همه کمبودها مدعی هستیم که ملت بزرگ و شریف ایران با فرهنگ ترین ملت هاست و رهبری و مسئولین نظام نیز در دنیا همانند ندارند.

وی همچنین ضمن ابراز خرسندی از تلاش های صورت گرفته در سال گذشته بر حمایت از طرح های استاندار کرمان در سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده است تاکید کرد.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران