تابلوهای جدید مزین به نام و عکس شهدا در کرمان نصب می شود

معاون خدمات شهری شهردار کرمان: در راستای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا با توافق شهرداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان مقرر شد تابلو کوچه هایی که مزین به نام شهدا است با طراحی جدید و به همراه عکس شهدا نصب شود  

معاون خدمات شهری شهردار کرمان از طراحی و نصب تابلوهای جدید مزین به نام و عکس شهدا در ابتدای تعدادی از کوچه های سطح شهر کرمان خبر داد.

علی بابایی در گفتگو با مهر اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا طی توافق نامه صورت گرفته بین شهرداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان مقرر شد تابلو کوچه هایی  که مزین به نام شهدا است با طراحی جدید و به همراه عکس شهدا نصب شود.

وی تعداد تابلو ها را ۵۰۰ مورد عنوان کرد و اظهار داشت : تابلو ها آماده شده است و در حال نصب در ابتدای کوچه هایی که به نام شهدا نام گذاری شده، هستند.

بابایی در ادامه از حضور گسترده مسافران نوروزی در کرمان خبر داد و افزود: بزرگترین سفره هفت سین کشور در کرمان گسترده شد که مورد استقبال چشمگیر مردم قرار گرفت.

این مسئول وسعت این سفره هفت سین را دو هکتار عنوان و تصریح کرد: قطر سیب سفره هفت سین ۲.۵ متر،  سیر ۱.۵ متر، سنجد ۸۵ سانتی متر، قطر سکه و سبزه سه متر و همچنین ظروف سماق و سمنو چهار متر به ارتفاع دو است.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران