بازدید استاندار کرمان از چند پروژه زیربنایی و تولیدی در منطقه کوه باداموییه و بی بی حیات کرمان

رزم حسینی: مردم منطقه باید بدانند که آب با چه زحمتی به دست می آید و انتظار این است که از این آب فقط برای آشامیدن استفاده شود  

 

استاندار کرمان روز دوشنبه به همراه شماری از مسوولان استانی از چند پروژه زیربنایی و تولیدی در منطقه کوه باداموییه و بی بی حیات کرمان بازدید کرد.

مدیرعامل شرکت آراز طیور در حاشیه بازدید استاندار کرمان از کشارگاه صنعتی مرغ آراز گفت: این مجموعه با مساحت شش هزار مترمربع، زمینه اشتغال 80 نفر را فراهم کرده است.

سعید دوست محمدی افزود: این مرکز روزانه 20 هزار قطعه مرغ را کشتار می کند.

وی با اشاره به اینکه کشتارگاه صنعتی مرغ آراز در سال 1388 به بهره برداری رسیده است تصریح کرد: نداشتن خط لوله آب آشامیدنی یکی از مشکلات این کشتارگاه صنعتی است.

کشتارگاه صنعتی مرغ آراز در منطقه کوه باداموییه و در حدود 40 کیلومتری شهر کرمان واقع شده است.

علیرضا رزم حسینی در ادامه این سفر از خط انتقال آب روستای چشمه گز و طرح های عمرانی دهیاری روستا بی بی حیات نیز بازدید کرد.

وی پس از زیارت بقعه متبرکه امامزاده بی بی حیات از نزدیک روند بازسازی این مکان را مورد بررسی قرار داد.

استاندار کرمان در جمع مردم روستای بی بی حیات گفت: مردم این منطقه باید بدانند که آب با چه زحمتی به دست می آید و انتظار این است که از این آب فقط در راستای آشامیدن استفاده شود.

وی با اشاره به اجرای طرح همیاران آب در استان و آثار مثبت آن تاکنون افزود: این طرح با مشارکت و همکاری مردم بویژه کشاورزان مسیر موفقیت آمیزی را طی می کند.

فرماندار کرمان نیز گفت: تامین آب آشامیدنی این منطقه از دشت جوپار و منطقه سعادت آباد با سختی فراوان انجام می شود و بیش از 58 کیلومتر از آن نقطه طی 8 مرحله پمپاژ به این منطقه می رسد.

محمدعلی توحیدی افزود: تکمیل پروژه آب آشامیدنی بی بی حیات بیش از هزار و 400 خانوار را تامین می کند.

وی گفت: خط انتقال آب آشامیدنی بی بی حیات کمتر از یک ماه آینده تکمیل و بهره برداری می شود.

افتتاح فاز دوم مجتمع آب روستایی کوه باداموئیه ( روستای چشمه گز ) با اعتبار 20 میلیارد ریال از دیگر برنامه های سفر امروز استاندار کرمان به مناطق اطراف شهر کرمان بود.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران