با پیوستن 9 هواپیمای جدید: ناوگان هواپیماهای ماهان به 65 فروند افزایش یافت

9 هواپیمای جدید با طول عمر کم و شرایط فنی مناسب شامل ایرباس های A340-600 و A-340-300 , A-321به ناوگان هواپیمایی ماهان اضافه شد  

هواپیمایی ماهان با انتشار اطلاعیه ای به مناسبت پیوستن هواپیماهای مدرن ایرباس A340-600 و A-340-300 , A-321 به ناوگان این شرکت، اعلام کرد که مجموع هواپیماهای ماهان به 65 فروند رسیده است. در این اطلاعیه به مسیرهای جدید ماهان در خطوط بین المللی هم اشاره شده است.

متن اطلاعیه ماهان که در سایت این شرکت منتشر شده، به شرح ذیل است: همراهان گرامی

شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر پیشرفت و ارتقای سطح کیفی و کمی خود و خدمت رسانی بهتر و در شان مسافران محترم این شرکت، در سال 94 برنامه های گسترده ای در دست اجرا دارد. در همین راستا و در جهت بهسازی ناوگان پروازی شرکت، 9 هواپیمای جدید با طول عمر کم و شرایط فنی مناسب شامل ایرباس های A340-600 و A-340-300 , A-321 به ناوگان اضافه گردیده و مجموع هواپیماهای ماهان به 65 فروند رسیده است؛ تا پس از سه سال در اختیار داشتن رکورد بیشترین تعداد مسافر، هواپیمایی ماهان از نظر تعداد هواپیماها نیز در میان شرکت های هواپیمایی داخلی در رتبه اول قرار گیرد.

همچنین به جهت افزایش مسیرهای پروازی، پس از برقراری پروازهایی به چند شهر داخلی و مونیخ آلمان در انتهای سال گذشته، برنامه پرواز به شش مسیر جدید بین المللی نیز نهایی شده است. به این ترتیب، پروازهای: تهران-منامه-تهران با یک پرواز در هفته، تهران-مسکو-تهران و تهران-سن پترزبورگ-تهران با چهار پرواز در هفته، تهران-آتن-تهران و تهران-سوچی-تهران با سه پرواز در هفته و تهران-میلان-تهران دو پرواز در هفته انجام خواهد شد.

در برنامه های آتی شرکت هواپیمایی ماهان افزایش چند مسیر جدید بین المللی دیگر نیز قرار دارد که به زودی اعلام خواهد شد.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران