استاندار کرمان در آیین راه اندازی قرارگاه شهید معمار: برای توسعه باید امنیت پایدار داشته باشیم

رزم حسینی: امنیت زیربنای توسعه است و اگر امنیت نباشد پیشرفتی در سایر زمینه ها نخواهیم داشت./ همانگونه که مشاهده می کنیم اطراف کشور ما ناامنی هایی وجود دارد اما کشور ما امنیت پایدار دارد/ فرمانده قرارگاه تاکتیکی عملیاتی شهید معمار جنوب کرمان: این قرارگاه یکی از قرارگاه های فرعی قرارگاه قدس در جنوبشرق کشور است/ فرمانده قرارگاه قدس: برنامه های اقتصادی استاندار کرمان مثمرثمر بوده است  

استاندار کرمان گفت: امنیت مکمل رشد فرهنگی و اقتصادی هر جامعه است لذا برای توسعه باید امنیتی پایدار داشته باشیم.

به گزارش ایرنا علیرضا رزم حسینی روز سه شنبه در آیین راه اندازی قرارگاه شهید معمار جنوب کرمان که در شهرستان رودبار جنوب برگزار شد افزود: یکی از ماموریت های حکومت اسلامی ایجاد امنیت پایدار است و باید احساس امنیت بین مردم وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: امنیت زیربنای توسعه است و اگر امنیت نباشد پیشرفتی در سایر زمینه ها نخواهیم داشت.

استاندار کرمان گفت: کشور ایران اسلامی، استان کرمان و جنوب این استان از امنیت بالایی برخوردار هستند و همانگونه که مشاهده می کنیم اطراف کشور ما ناامنی هایی وجود دارد اما کشور ما امنیت پایدار دارد.

وی با اشاره به راه اندازی قرارگاه شهید معمار در جنوب کرمان بیان کرد: این قرارگاه می تواند با همکاری دیگر نیروهای امنیتی و انتظامی و سران طوایف در راستای توسعه امنیت پایدار گام بردارد.

رزم حسینی گفت: امیدواریم با فعالیت قرارگاه شهید معمار که یکی از قرارگاه های فرعی قرارگاه قدس در جنوبشرق کشور است و با همکاری مردم و سایر نیروهای عمل کننده و فرمانداران جنوب کرمان امنیتی پایدار داشته باشیم.

قرارگاه شهید معمار امروز سه شنبه با حضور فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در جنوبشرق کشور، جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان، فرمانده انتظامی استان، فرمانداران جنوب، مسوولان قضایی، سران طوایف و بسیجیان در شهرستان رودبار جنوب راه اندازی شد.

محرومیت زدایی و ایجاد امنیت پایدار از اهداف راه اندازی این قرارگاه اعلام شده است.

جنوب استان کرمان با حدود یک میلیون نفر جمعیت هفت شهرستان دارد.

 

قرارگاه شهید معمار در جنوب کرمان راه اندازی شد

قرارگاه تاکتیکی و عملیاتی شهید معمار روز سه شنبه با حضور فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در جنوبشرق کشور و استاندار کرمان در شهرستان رودبار جنوب راه اندازی شد.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی عملیاتی شهید معمار جنوب کرمان در حاشیه این آیین به ایرنا گفت: این قرارگاه یکی از قرارگاه های فرعی قرارگاه قدس در جنوبشرق کشور است.

سرهنگ پاسدار حسین ظریف افزود: این قرارگاه تاکتیکی با دو هدف محرومیت زدایی و ایجاد امنیت پایدار در منطقه مستقر شده است.

وی با اشاره به وجود محرومیت در جنوب کرمان تصریح کرد: جنوب کرمان دارای هفت شهرستان است که با توجه به نیاز منطقه به ایجاد امنیت پایدار، قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی جنوبشرق کشور بر آن شد تا قرارگاهی فرعی در این منطقه ایجاد کند.

وی گفت: قرارگاه شهید معمار با استعداد یک گردان تجهیزات و نیرو دارد.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان، فرمانده انتظامی استان، فرمانداران و مسوولان قضایی هفت شهرستان جنوب، مدیران اجرایی و جمعی از بسیجیان و سران طوایف نیز در این آیین حضور داشتند.

مرکز شهرستان رودبار جنوب در فاصله 330 کیلومتری جنوب کرمان است.

 

فرمانده قرارگاه قدس: برنامه های اقتصادی استاندار کرمان مثمرثمر بوده است

نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: برنامه های اقتصادی استاندار کرمان که یکی از همرزمان شهدا و فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس می باشد، در این استان بسیار مثمرثمر بوده است.

سردار محمد مارانی روز سه شنبه در آیین راه اندازی قرارگاه تاکتیکی و عملیاتی شهید معمار در شهرستان رودبار جنوب افزود: امیدواریم با ایجاد امنیت پایدار اقتصاد منطقه را دگرگون کنیم.

وی گفت: کرمان یکی از استان های خاص کشور است که از نظر اقتصادی و سیاسی موقعیت ویژه ای در کشور دارد.

وی تصریح کرد: در چندین سال گذشته نا امنی هایی در جنوب کشور شاهد بودیم که با حضور نیروهای انتظامی و اطلاعاتی شاهد امنیت پایدار در منطقه هستیم.

فرمانده قرارگاه قدس گفت: این منطقه در سال های گذشته با حضور سردار بزرگ اسلام سردار سلیمانی امنیتی خاص پیدا کرد که امیدواریم با حضور قرارگاه تاکتیکی و عملیاتی شهید معمار که یکی از قرارگاه های فرعی قدس است این امنیت دو چندان شود.

وی بیان کرد: ماموریت قرارگاه تاکتیکی و عملیاتی شهید معمار در جنوب کرمان ایجاد امنیت پایدار و احساس امنیت برای مردم است.

سردار مارانی افزود: امنیت یکی ار اولویت های بشر برای زندگی است و اگر احساس امنیت نباشد مردم دچار مشکل می شوند.

وی با بیان اینکه همیاری مردم و سران طوایف می تواند کمک بسیار خوبی برای نیروهای انتظامی و نظامی باشد گفت: با همدلی و وحدت برای ایجاد امنیتی پایدار باید تلاش کنیم.

وی اظهار کرد: می طلبد فرمانداران، فرماندهان ناحیه های بسیج و مردم تلاش مضاعفی در این راستا داشته باشند.

فرمانده قرارگاه قدس در جنوبشرق کشور گفت: امیدواریم با ایجاد امنیت پایدار زمینه اقتصاد و فرهنگی پویا در منطقه فراهم شود.

قرارگاه شهید معمار با حضور استاندار کرمان، جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان، فرمانده انتظامی استان، فرمانداران جنوب کرمان، مسوولان قضایی، سران طوایف و جمعی از بسیجیان در شهرستان رودبارجنوب راه اندازی شد.

مرکز شهرستان رودبار جنوب در فاصله 330 کیلومتری جنوب کرمان است.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران