شرکت قطارهای مسافری جوپار نشان زرین موفقیت مدیریتی و سازمانی اتحادیه اروپا در صنعت حمل و نقل کشور را دریافت کرد

روابط عمومی جوپار: انتخاب شرکت جوپار براساس مطالعات و ارزیابی برون سازمانی و نظرسنجی های عمومی و بر مبنای شاخصهای ارزیابی مرکز استانداردهای بین المللی UKAS اتحادیه اروپا انجام شده است  

در مراسمی با حضور مقامات، مسئولین و رسانه های گروهی از شرکت قطارهای مسافری و باری جوپار به عنوان برگزیده دریافت استاندارد و جایزه بین المللی (QC-Transport) تضمین کیفیت و اعتبار در صنعت حمل و نقل و صنایع وابسته از سوی اتحادیه اروپا در بخش بین الملل تقدیر بعمل آمد.

به گزارش سایت جوپار؛ دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران شرکت قطارهای مسافری و باری جوپار را به عنوان برگزیده دریافت استاندارد و جایزه بین المللی (QC-Transport) تضمین کیفیت و اعتبار در صنعت حمل و نقل و صنایع وابسته از سوی اتحادیه اروپا در بخش بین الملل و همچنین به عنوان برگزیده دریافت نشان زرین موفقیت مدیریتی و سازمانی در صنعت حمل و نقل و صنایع وابسته در بخش ملی انتخاب و معرفی نموده است.

این انتخاب براساس  مطالعات و ارزیابی برون سازمانی و نظرسنجی های عمومی و بر مبنای شاخصهای ارزیابی مرکز استانداردهای بین المللی UKAS اتحادیه اروپا انجام گردیده است که شرکت جوپار با تکیه بر اصول و استانداردها، ایجاد توسعه و رشد کیفیت خدمات ، افزایش بهره وری و امنیت، جلب رضایت مشتریان، عملکرد مطلوب و مقاومت اقتصادی در دوران تحریم توانسته است به یک مجموعه موفق، مبتکر، معتبر و سرآمد صنعت حمل و نقل تبدیل گردد.

به گزارش روابط عمومی شرکت جوپار، دوازدهمین همایش زنجیره موفقیت سازمانی در قالب بزرگترین گردهمایی شرکت های پیشرو و سرآمد ایران با حضور جمعی از مدیران شرکت ها و صنایع کشور، چهارشنبه 25 شهریور 94  در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما بر گزار شد.

در این همایش حسین علی تقی فراهانی مشاور معاون رئیس جمهور ، حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون حمایت ویژه از تولید ملی ،جمیلی رئیس خانه اقتصاد ایران به ایراد سخنرانی پرداختند .

در همایش زنجیره موفقیت سازمانی که بزرگترین گردهمایی و ضیافت سالیانه بنیان‌گذاران و مدیران معتبرترین و خوشنام‌ترین شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی محسوب می‌شود، جمع کثیری از مدیران و روسای شرکت‌ها و موسسات خصوصی و تعاونی موفق کشور حضور داشتند.

دبیرخانه ستاد برگزاری این همایش، اهداف ملی از برگزاری آن را توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی، نقش تولیدات ملی در رشد اقتصادی عنوان کرده است. همچنین ایجاد فضای مشترک هم اندیشی نمایندگان بخش دولتی و خصوصی، بررسی فضای اقتصادی امروز و بازبینی آن و نیازسنجی و پیش بینی لازمه در مسیر توسعه ملی از دیگر اهداف برگزاری این همایش اعلام شده است.

 معرفی دستاوردها، توانمندی‏ها و خدمات ویژه و نوین تعاونی‏ها و شرکت های بخش خصوصی، کمک به توسعه فروش خدمات و جذب حداکثری مشتریان، تأیید و تضمین برتری خدمات تعاونی و شرکت های مشارکت کننده در قالب اهداء نشان و استانداردهای معتبر جهانی نیز از دیگر اهداف تجاری برگزاری این همایش می باشد.

همچنین ایجاد تمایز بین شرکتهای معتبر و موفق با دیگر مجموعه‏ ها و شرکت ها و همچنین معرفی شرکتهای پیشرو و سرآمدان بخش تعاون و خصوصی به عموم مصرف کنندگان نیز از دیگراهداف تجاری این همایش عنوان شده است.

براساس اعلام دبیرخانه همایش، کمیته برگزار کننده،ارزیابی های خود را براساس اطلاعات و الزامات دریافتی از سوی سازمان ها،نظرسنجی های عمومی و تخصصی و انطباق اطلاعات با شاخص ها و معیارها در ارزیابی انجام و سپس نسبت به رتبه بندی و امتیاز دهی اقدام کرده است.

شایان ذکر است که در این همایش علاوه بر تعدادی از مسئولین دولتی و کارشناسان؛ مدیران عامل بانکهای صادرات و شهر نیز به عنوان دو حامی اصلی این همایش سخنرانی کردند.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران