طرح جامع مالیاتی در کرمان عملیاتی شد+ 2 خبر

سایر خبرهای استان: فرمانده جدید پلیس راه استان کرمان معرفی شد/ 756 میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی جنوب کرمان اختصاص یافت  

اجرای طرح جامع مالیاتی از امروز یکشنبه در استان کرمان آغاز شد.

به گزارش ایرنا مدیر طرح جامع مالیاتی استان کرمان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: طرح جامع مالیاتی از مهمترین طرح های دولت است که اجرای آن در استان کرمان از امروز آغاز شد.

مهدی سعید بیان کرد: رضایت مندی ارباب رجوع از اهداف مهم اجرای این طرح است.

وی گفت: افزایش درآمدهای مالیاتی و کاهش هزینه های دولت از دیگر اهداف اجرای طرح جامع مالیاتی می باشد.

وی خاطرنشان کرد: کاهش هزینه های دولت از طریق الکترونیکی کردن، افزایش درآمدهای مالیاتی از طریق جلوگیری از فرارهای مالیاتی و رضایت مندی ارباب رجوع با مودی محوری در این طرح مد نظر قرار گرفته است.

سعید گفت: اجرای دقیق این طرح نیاز به همکاری مودیان مالیاتی دارد لذا با همکاری مودیان مالیاتی می توان این طرح را به صورت دقیق اجرای کرد که در نتیجه نفع آن برای مردم خواهد بود.

 

فرمانده جدید پلیس راه استان کرمان معرفی شد

سرهنگ یوسف نجفی در آیینی با حضور فرمانده پلیس راه کشور، فرمانده انتظامی استان کرمان و جمعی از فرماندهان انتظامی به عنوان فرمانده جدید پلیس راه استان معرفی شد.

فرمانده سابق پلیس راه استان کرمان روز شنبه در این آیین گفت: استان کرمان با اختصاص 11 درصد از خاک کشور دارای طولانی ترین راه ها در سطح کشور است.

سرهنگ احمد حجت آبادی افزود: در مدت پنج سال فعالیت در حوزه پلیس راه استان کرمان شمار پاسگاه های این پلیس تخصصی به 18 پاسگاه افزایش یافته است که 9 پاسگاه در کانکس مستقر هستند.

وی کمبود افسر اخطار نویس را یکی از مشکلات پلیس راه استان کرمان برشمرد و ادامه داد: از سال 89 تاکنون بالغ بر 535 نفر کاهش کشته در سطح استان کرمان داشته ایم که جای خرسندی دارد.

وی تاکید کرد: در راستای رفع نقاط حادثه خیز، اصلاح راه ها و دو بانده کردن راه ها تلاش های خوبی صورت گرفته است.

سرهنگ حجت آبادی گفت: تاکنون 350 نقطه حادثه خیز در استان کرمان به دوربین های کنترل ترافیکی مجهز شده اند که در کاهش حوادث نقش بسزایی داشته است.

وی از همراهی همه مسوولان و دستگاه های استان کرمان برای ایجاد انضباط ترافیکی تقدیر کرد.

فرمانده جدید پلیس راه استان کرمان نیز گفت: اولین برنامه در پلیس راه استان کرمان ایجاد همدلی بین تمامی همکاران است تا بتوان به اهداف مقدس تعیین شده برسیم.

سرهنگ یوسف نجفی افزود: فعالیت در پلیس راه مانند یک بازی فوتبال است که باید گل بزنیم و گل زدن ما همان کاهش تعداد کشته های حوادث رانندگی است و برای رسیدن به این منظور بر بازی جوانمردانه تاکید داریم.

وی خاطرنشان کرد: تاکید بر صحت آمار یکی دیگر از برنامه های کاری آینده در حوزه پلیس راه استان کرمان است.

وی گفت: تلاش می کنیم نیروهای تلاشگر و اخلاقی را در پلیس راه استان کرمان داشته باشیم.

 

756 میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی جنوب کرمان اختصاص یافت

معاون برنامه ‎ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 756 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ای و سرمایه در گردش به جنوب کرمان اختصاص یافته است.

احمد مشایخی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: تامین نقدینگی کشاورزان یکی از اولویت های این بخش است که باعث می شود کاشت محصول به موقع انجام شود و نهاده های کشاورزی در جهت تولید محصول مناسب در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

وی صندوق توسعه ملی را یکی از پشتیبانان بخش کشاورزی دانست و تصریح کرد: اختصاص این اعتبارات از محل صندوق توسعه ملی سال 94 بوده که با عاملیت بانک کشاورزی به کشاورزان و تولید کنندگان این بخش پرداخت شده است.

وی گفت: تسهیلات صندوق توسعه ملی در جهت بهبود تولیدات و در بخش‎ های صنایع تبدیلی، فرآوری کشاورزی، توسعه کشت‎های گلخانه‎ای، بهینه ‎سازی مصرف آب و سرمایه در گردش کشت محصولات زراعی و باغی به جنوب کرمان اختصاص یافته است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان بیان کرد: با تشکیل کارگروه سرمایه ‎گذاری و اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی افراد واجد شرایط شناسایی و به بانک کشاورزی برای دریافت تسهیلات فوق معرفی شده‎اند.

وی گفت: یکی از اهداف وزارت جهاد کشاورزی در سال 94 توسعه کشت‎‎های متراکم گلخانه‎ ای است که باعث افزایش بهره وری آب و تولید در سطح می شود.

وی ادامه داد: شش ماه دوم سال جاری با پرداخت تسهیلات برای توسعه کشت‎های گلخانه ‎ای به تبع آن شاهد مدیریت منابع آب در جنوب استان کرمان هستیم.

مشایخی گفت: منطقه جنوب کرمان یکی از ظرفیت های تولید مرکبات است و در همین راستا با هماهنگی رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان و مدیریت باغبانی پیگیری‎های مکرر برای تخصیص اعتبارات به این بخش صورت گرفته است.

جنوب استان کرمان با هفت شهرستان سالانه چهار و نیم میلیون تن انواع محصولات کشاورزی را تولید می کند.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران