رییس ستاد تسهیل وزارت صنعت: مشکلات سرمایه گذاران منطقه ویژه اقتصادی سیرجان در تهران بررسی می شود

هیاتی از مسوولان وزارت صنعت و تجارت و نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی از کارخانه های: فولاد تونلی، تصفیه شکر، تراکتورسازی، کاتد مس و فریکو دیدن کردند  

هفته گذشته تنی چند از مسوولان وزارت صنعت، معدن و تجارت، به همراه مسوولان شهری و نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی از منطقه ویژه اقتصادی سیرجان دیدن کردند.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان مهندس داداشی رییس ستاد تسهیل وزارت صنعت به همراه مهندس فتاح، مهندس ایروانی، مهندس اسماعیلی، نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی فرماندار و دیگر مسوولان شهرستان با حضور در منطقه ویژه، از کارخانه های فولاد تونلی، تصفیه شکر، تراکتورسازی، کاتد مس و فریکو دیدن کردند.

در این بازدید شهسواری مدیر منطقه ویژه با ارایه توضیحاتی در باره فعالیت های اقتصادی منطقه، مشکلات کارخانه داران منطقه را مطرح کرد و خواهان کمک به توسعه اقتصادی و کارآفرینی در منطقه شد.

مهندس داداشی نیز باتایید مشکلات سرمایه گذاران، از برگزاری جلسه ای با حضور مسوولان شهرستان سیرجان و معاون وزیر صنعت معدن در تهران خبر داد و گفت: جلسه ای برای پیگیری مشکلات منطقه ویژه برگزار می کنیم.

در ادامه این دیدار، مسوولان وزارت صنعت به همراه مسوولان سیرجان جلسه ای نیز در فرمانداری برای رسیدگی به مشکلات کارخانه ها برگزار کردند.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران