چرا کرمان‌موتوردر طرح تسهیلات ۲۵ میلیونی خرید خودرو شرکت نکرد؟

معاون فروش کرمان‌موتور: وزارت صنعت، معدن و تجارت شروطی مانند درصد داخلی‌سازی خودروها را برای استفاده از تسهیلات 25 میلیون تومانی خرید خودرو وضع کرده بود که فقط شامل یک خودرو می‌شد  

معاون فروش کرمان‌موتور گفت: با توجه به شرایط تعیین شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در طرح تسهیلات ۲۵ میلیونی خرید خودرو شرکت نکردیم. 

به گزارش روابط عمومی صنایع خودروسازی کرمان به نقل از ایسنا، مصطفی جعفری  اظهار کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت شروطی مانند درصد داخلی‌سازی خودروها را برای استفاده از تسهیلات 25 میلیون تومانی خرید خودرو وضع کرده بود که فقط شامل یک خودرو می‌شد.

وی با بیان اینکه بنابراین در طرح تسهیلات 25 میلیون تومانی خرید خودرو شرکت نکردیم، خاطرنشان کرد: به جای آن این شرکت طرح فروش لیفان X60 با شرایط 30 درصد پیش‌پرداخت و 70 درصد اقساط هفت ساله با بهره 16 درصد را اجرا کرد که البته این طرح فروش نیز همزمان با فروش اقساطی وزارت صنایع به پایان رسید و طرح‌های جدید فروش در آینده اجرایی خواهد شد.

لازم به توضیح است که شرکت کرمان موتور علاوه بر لیفان x60 برای فروش لیفان X50   هم شرایط فروش اقساطی را اعلام کرد و در طرح فروش ویژه لیفان X50 CVT با قیمت قطعی 53 میلیون و 350 هزار تومان این اتومبیل شیک را هم با اقساط 12 ،24 و36 ماهه به فروش رساند .

زمان تحویل این خودروها  یک ماهه و سند آن تا پایان اقساط در رهن شرکت باقی است و تنها با تسویه حساب نهائی سند خودرو آزاد می شود. خودروها بدون بیمه بدنه واگذار نمی شوند. همچنین تاریخ پرداخت اولین قسط یک ماه پس از تحویل خودرو ها می باشد.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران