اعلام آمادگی گروه صنعتی کرمان خودرو برای مشارکت با برندهای جدید

مدیر عامل گروه صنعتی کرمان خودرو: آمادگی داریم بخشی از ظرفیت تولیدمان را در اختیار برندهای مشترک قرار دهیم/ پیش بینی می کنیم تولید خودرو در کرمان تا پایان سال میلادی جاری به 90 هزار دستگاه برسد  

محمدرضا شه‌بخش، مدیر عامل گروه صنعتی کرمان خودرو با اعلام آمادگی گروه صنعتی کرمان برای سرمایه گذاری مشترک با برند های جدید گفت: ما آمادگی داریم بخشی از ظرفیت تولیدمان را در اختیار برندهای مشترک قرار دهیم. 

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»، محمدرضا شه‌بخش با بیان اینکه مهمترین هدف گروه خودرو سازی کرمان به روزکردن تکنولوژوی های تولید خودرو است گفت: برای رسیدن به این هدف آماده هرگونه همکاری با شرکت های خارجی هستیم.

شه بخش در بخش دیگری از سخنان خود از ظرفیت تولید 100 هزاردستگاهی در گروه خودروسازی کرمان خبر داد و افزود: در سال2013،  60 هزار دستگاه تولید شده و پیش بینی می کنیم تا سال 2016، نود هزار دستگاه خودرو تولید کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه تا سال 2020 پانزده درصد بازار خودروهای سواری را در اختیار خواهیم گرفت تصریح کرد: در سال 2013 بیش از 60هزار دستگاه خودرو در کرمان تولید شده است و پیش بینی می کنیم این عدد تا پایان سال میلادی جاری به 90 هزار دستگاه برسد.

وی در انتها نیز به معافیت های مالیاتی، خارج بودن از قوانین قلمرو گمرکی و امکان در اختیار داشتن مالکیت خودرو برای شرکت های خارجی به عنوان بخشی از مزیت های تولید خودرو در منطقه ویژه افتصادی ارگ جدید بم اشاره کرد.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران