مشکلات سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان پیگیری می شود

مدیرعامل جدید سازمان عمران کرمان: جلسات رسیدگی به مشکلات سرمایه گذاران به صورت مستمر برگزار می شود  

 

 

 

 

 

در جلسه ای با حضور مهندس سعید صنعتی مدیرعامل جدید سازمان عمران کرمان و مدیران منطقه ویژه اقتصادی سیرجان، مشکلات سرمایه گذاران و مدیران کارخانه های منطقه ویژه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان عمران کرمان، در این جلسه که شنبه اول این هفته در سالن دهکده گردشگری منطقه ویژه برگزار شد، 30 تن از مدیران کارخانه های و دیگر سرمایه گذاران منطقه ویژه حضور داشتند.

در ابتدای جلسه، مهندس سعید صنعتی مدیرعامل جدید سازمان عمران کرمان با استقبال از دریافت گزارش مشکلات و نیازهای قابل پیگیری سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان، گفت:  از روزی که به سمت مدیرعاملی سازمان عمران کرمان منصوب شده ام حتی یکشب بدون اینکه به فکر سرمایه گذاران منطقه ویژه نباشم نخوابیده ام.

وی ادامه داد: تمامی کارخانه دارهای منطقه ویژه و دیگر سرمایه گذاران و ما مثل یک خانواده هستیم و باید به کمک هم مشکلات را از سر راه برداریم.

مهندس صنعتی افزود: تمام سعی لازم را خواهم کرد تا این جلسات رسیدگی به مشکلات سرمایه گذاران به صورت مستمر برگزار شود. همچنین حداکثر توانمان را برای رفع مشکلات و نیازهای شما به کار می گیریم.

مهندس رضایی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سیرجان نیز در این جلسه توضیحاتی پیرامون روند برگزاری نشست های بررسی مشکلات سرمایه گذاران و کارخانه داران ارایه داد و گفت: بنده هم از ابتدای حضور در منطقه ویژه رسیدگی به مشکلات را در دستور کار قرار دادم و هم اکنون نیز آمادگی داریم که هرگونه مشکلی را چه در سیرجان و یا استان و کشور پیگیری کنیم.

در ادامه مدیران کارخانه ها و تنی چند از سرمایه گذاران سایر بخش های بازرگانی و خدماتی، مشکلات کارخانه ها و دیگر بخش ها را بازگو کردند که مهندس صنعتی و مهندس رضایی به آنها پاسخ دادند.

در پایان به پیشنهاد مهندس صنعتی مقرر شد ماه آینده نیز جلسه ای برای اعلام نتایج مشکلات پیگیری شده و رسیدگی بیشتر به مشکلات پیش رو برگزار شود.

در این جلسه مهندس رضایی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سیرجان، شهسواری مدیر اجرایی منطقه و همچنین معاونان منطقه حضور داشتند.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران