بازدید مدیر عامل راه آهن از سایت پشتیبانی و فنی قطارهای مسافری جوپار در تهران

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران با تقدیر از تلاش های شرکت قطارهای مسافری جوپار، ابراز امیدواری کرد که درآینده فضای بسیار بهتری در ایستگاه تهران در اختیار این شرکت قرار گیرد  

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه در بازدید از ایستگاه راه آهن تهران و قسمتهای مختلف آن، از سایت پشتیبانی و فنی شرکت قطارهای مسافری و باری جوپار در محل حوزه 6 راه آهن تهران نیز دیدن کردند.

به گزارش روابط عمومی جوپار؛ دکتر آقایی مدیرعامل راه آهن را در این دیدار، هیاتی از مقامات راه آهن ج ا ایران و همچنین مدیرکل روابط عمومی  و مدیر کل راه آهن ناحیه تهران همراهی می کردند.

بنابرهمین گزارش، دکتر آقایی و هیات همراه در بدو ورود به سایت پشتیبانی و فنی شرکت جوپار مورد استقبال عباس فروتن مدیر عامل شرکت  قرار گرفتند.

مدیر عامل جوپار ضمن معرفی بخش های مختلف سایت شامل بخش تعمیرات جاری قطارهای مسافری جوپار، انبار فنی، سوله های کارگاهی و سوله های اداری، از تلاش خستگی ناپذیر پرسنل و مدیران شرکت قطارهای مسافری جوپار در جهت ارائه بهترین خدمات به مسافران قطارهای کویر خبر داد.

دکتر آقایی نیز ضمن تقدیر از تلاش های شرکت قطارهای مسافری جوپار، ابراز امیدواری کرد که درآینده فضای بسیار بهتری در اختیار این شرکت قرار گیرد.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران