مدیر عامل شرکت مجری منطقه ویژه اقتصادی سیرجان تغییر کرد

مدیریت اجرایی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان از تهران به سیرجان انتقال یافت/ اعضای هیات مدیره شرکت مجری منطقه ویژه نیز تغییر کردند  

مدیر‌عامل و اعضای هیات‌مدیره شرکت عمران کار سیرجان که مدیریت منطقه‌ی ویژه اقتصادی سیرجان را به عهده دارد، تغییر کردند و نصرت‌الله ضیاءشهابی رییس اسبق آموزش‌وپرورش سیرجان جایگزین غلامحسین رضایی شد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان، چند ماه پیش به‌ عنوان به دنبال تغییر مدیر‌عامل سازمان عمران کرمان (سازمان متولی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان) و انتخاب سعید صنعتی به این مقام، وی با توجه به سیرجانی بودن، تصمیم گرفت که منطقه ویژه اقتصادی سیرجان توسط مدیران بومی اداره ‌شود.

مدیر عامل سازمان عمران کرمان، چندین جلسه با فعالان اقتصادی و مدیران کارخانه‌های منطقه ویژه اقتصادی سیرجان برگزار کرد و در نهایت تصمیم گرفت که محل استقرار مدیر‌عامل شرکت مجری منطقه ویژه در سیرجان باشد تا با اشراف کامل بر امور جاری، مشکلات سرمایه گذاران را در محل حل و فصل نماید و یا چنانچه مشکلی نیاز به پیگیری در تهران داشته باشد، آن را از طریق سازمان عمران کرمان مستقر در تهران پیگیری نماید.

 همین گزارش حاکی است: با برگزاری  مجمع سالیانه شرکت عمران کار سیرجان  در روزهای پایانی ماه گذشته، هیات‌مدیره و مدیر‌عامل شرکت تغییر یافتند و نصرت‌الله ضیاءشهابی یک فرهنگی با‌سابقه (رییس اسبق آموزش‌وپرورش سیرجان) به عضویت هیات مدیره شرکت درآمد و در نهایت از سوی اعضای هیات مدیره به مدیر عاملی عمران کار منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان، ضیاءشهابی در آموزش و پرورش سمت‌های گوناگونی را در داخل و خارج از کشور داشته و چندین سال رییس آموزش و پرورش سیرجان بوده است. سایر اعضای هیات‌مدیره عمران کار نیز از افراد بومی انتخاب شده اند. سعید صنعتی، محمد‌ابراهیم نوربخش و حسین صالحی، اعضای جدید هیات‌مدیره عمران کار سیرجان ( مجری منطقه‌ی ویژه اقتصادی سیرجان) هستند. پیش از این غلامحسین رضایی، عباس سلیمان‌زاده و غلامحسین تکفلی اعضا هیات مدیره بودند.

محمد‌ابراهیم نوربخش مدیر‌عامل اسبق گل‌گهر سیرجان و یکی از پایه‌گذاران منطقه‌ی ویژه اقتصادی سیرجان است و هم‌اکنون معاونت پشتیبانی و توسعه دانشگاه صنعتی سیرجان را بر‌عهده دارد. حسین صالحی هم فعالیت‌های اقتصادی را در خارج و داخل کشور انجام می‌دهد و در منطقه‌ی ویژه اقتصادی سیرجان کارخانه تراکتور‌سازی عمران سیرجان را مدیریت می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان، به ‌زودی نشست مدیر‌عامل جدید منطقه ویژه اقتصادی سیرجان با مطبوعات و رسانه‌های محلی برگزار می‌شود.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران