در دیدار سرپرست بانک توسعه تعاون از منطقه ویژه اقتصادی سیرجان اعلام شد:

 

شرایط جدید اعطای وام بانک توسعه تعاون به سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان اعلام شد

مدیران صنایع علاقه مند به دریافت تسهیلات با شرایط جدید و تسهیلات ویژه می توانند به بانک توسعه تعاون شعبه منطقه ویژه مراجعه کنند  

سرپرست بانک توسعه تعاون از منطقه ویژه اقتصادی سیرجان در دیدار از منطقه ویژه اقتصادی سیرجان، آمادگی این بانک را برای اعطای تسهیلات به سرمایه گذاران در منطقه اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان حجت الله مهدیان سرپرست بانک توسعه تعاون که به دعوت شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی از منطقه ویژه اقتصادی سیرجان دیدن می کرد، در جلسه ای با حضور نصرت الله ضیاء شهابی مدیرعامل و دیگر مدیران منطقه ویژه تسهیلات بانک برای سرمایه گذاران را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان، در این جلسه که با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد، سرپرست بانک توسعه تعاون از آمادگی این بانک برای پرداخت تسهیلات به فعالان اقتصادی خبر داد.

وی گفت: در سال گذشته 27هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان اقتصادی با اولویت تعاونی ها پرداخت شده، اما با توجه به استقبال فعالان اقتصادی، این تسهیلات به 40 هزار میلیارد ریال در سال جدید افزایش یافته است.

سرپرست بانک توسعه تعاون در ادامه گفت: با استقبالی که از تسهیلات بانک توسعه تعاون به عمل آمده، امیدواریم بتوانیم پاسخگو تقاضاهای متقاضیان باشیم.

گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان حاکی است: در این جلسه شرایط جدیدی برای دریافت وام عنوان شد که مدیران صنایع علاقه مند به دریافت تسهیلات با شرایط جدید و تسهیلات ویژه می توانند به بانک توسعه تعاون شعبه منطقه ویژه مراجعه کنند.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران