مهندس افخمی: برای مناطق ویژه, باید مزیت ایجاد کنیم

مدیر عامل جدید سازمان عمران کرمان: سرمایه گذاران برای کار در مناطق ویژه باید انگیزه ‏داشته باشند  

در مراسم معارفه مهندس ولی الله افخمی مدیر عامل جدید سازمان عمران کرمان در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان که با حضور فرماندار و جمعی از مدیران صنایع و دیگر فعالان اقتصادی منطقه ویژه در یکی از سالن های اجتماعات منطقه برگزار شد، مدیر عامل سازمان عمران کرمان خواهان تشکیل کمیته ای در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه برای بررسی و اصلاح قوانین و مقرراتی شد که بتواند با ایجاد فضای مناسب، ‏انگیزه های سرمایه گذاری در مناطق ویژه را افزایش دهد.

مهندس افخمی تاکید کرد: ما در تعامل و مذاکره با دولت ها همواره پیگیر این بوده و هستیم که قوانینی داشته باشیم که برای فعالیت اقتصادی در مناطق ویژه ایجاد مزیت کند. چون سرمایه گذاران برای کار در این مناطق باید انگیزه داشته باشند.

مهندس شه بخش رئیس هیات مدیره سازمان عمران کرمان نیز ضمن برشمردن فعالیت های این سازمان هلدینگ که منطقه ویژه اقتصادی سیرجان محور فعالیت های آن است، مدیرعامل جدید سازمان عمران کرمان را دارای سالها تجربه در بخش صنعت و سیاست  کشور معرفی و اظهار امیدواری کرد که ان شاءالله بتوانیم از ظرفیت های ملی و توانمندی ایشان به خوبی استفاده کنیم تا مسایل و ‏مشکلات مناطق ویژه را به حداقل برسانیم.

وی گفت: حضور ایشان و همدلی صاحبان صنایع و سرمایه گذاران و ارتباط ‏مستمر آنها سبب رفع موانع و ایجاد فضای مناسب تولید می شود.‏

گزارش کامل را لطفا از سایت منطقه ویزه اقتصادی سیرجان به نشانی: www.ssez.irدنبال کنید.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران