دیدار استاندار کرمان از واحدهای تولیدی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان ‏

استاندار کرمان بر آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان و استانداری برای رفع موانع تولید و تحقق ‏بخشیدن به شعار ‏رونق تولید در سال نو تاکید کرد ‏  

 

 

استاندار کرمان در دیدار از منطقه ویژه اقتصادی سیرجان، بر رفع موانع تولید و تحقق بخشیدن به شعار رونق تولید در سال جاری تاکید کرد.

دکتر فدایی استاندار کرمان در جریان دیدار از واحدهای تولیدی سیرجان، از منطقه ویژه اقتصادی و واحدهای فعال صنعتی و تولیدی منطقه نیز ئیدن کرد و از نزدیک در جریان مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی قرار گرفت.

کارخانجات شرکت رنگدانه، نانو نخ و گرانول سیرجان ‏نخستین واحد مورد بازدید استامدر کرمان در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان بود. این واحد صنعتی برای 150 نفر به صورت مستقیم و 250 نفر غیر مستقیم اشتغالزایی داشته و در دو بخش تولید الیاف بتن و آسفالت و همچنین تولید رنگ صنعتی و الیاف و قالی فعالیت دارد و روزانه 10 تن الیاف بتن و آسفالت و سالانه هم 400 تن رنگ صنعتی، نخ و قالی را تولید می‌کند.

کارگاه بسته‌بندی خشکبار در این منطقه از دیگر واحدهای مورد بازدید استاندار کرمان در منطقه ویژه بود، این کارگاه برای 130 نفر اشتغال ایجاد کرده و روزانه 2 تن محصولات خشکبار اعم از خرما، گردو و پسته را برای صادرات بسته‌بندی می‌کند.

کارخانه تولید آهن اسفنجی به روش کوره تونلی از دیگر طرح‌های مورد بازدید استاندار کرمان در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان بود، این کارخانه نیز با 120 نفر اشتغال مستقیم و 300 نفر غیرمستقیم فعال است.

دکتر محمد جواد فدایی استاندار کرمان در جریان این بازدیدها بر رفع موانع تولید و تحقق بخشیدن به شعار رونق تولید در سال نو تاکید کرد و آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان و استانداری را اولویت کاری امسال برای رونق تولید عنوان کرد.

 

منبع خبر:

دیدگاه کاربران