۷ پروژه با اعتبار ۴۳۴ میلیارد تومان با حضور وزیر نیرو و استاندار کرمان به بهره برداری می رسد

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی در تشریح جزییات سفر دکتر اردکانیان وزیر نیرو به استان کرمان از افتتاح هفت پروژه با اعتبار ۴۳۴ میلیارد تومان خبر داد.  

 

۷ پروژه با اعتبار ۴۳۴میلیارد تومان با حضور وزیر نیرو و استاندار کرمان به بهره برداری می رسد

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان عباس تقی زاده گفت: دکتر اردکانیان وزیر نیرو دوشنبه ۱۷ شهریورماه به منظور افتتاح چند پروژه به استان کرمان سفر خواهد کرد.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی در تشریح پروژه های قابل افتتاح در این سفر با اشاره به آغاز آبگیری سد قدرونی زرند با حجم مخزن ۴۴ میلیون متر مکعب و با اعتباری بالغ بر ۹۷ میلیارد تومان با حضور وزیر نیرو گفت: همچنین در این مراسم به صورت همزمان چندین طرح صنعت آب و برق در استان کرمان با حضور وزیر نیرو و استاندار کرمان افتتاح می شود.

به گفته وی در این سفر پُست های ۱۳۲/۴۰۰ کیلوولت جیرفت، بخش ۴۰۰ کیلوولتِ پست ۲۳۰/۴۰۰ کیلوولت کهنوج جمعا با اعتبار ۲۸۸ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

همچنین خط ۱۳۲ کیلوولت اسماعیلی- فاریاب و پست مدولار ۲۰/۲۳۰ کیلوولت کهنوج در مجموع با اعتبار ۳۴ میلیارد تومان از دیگر طرح هایی است که در سفر وزیر نیرو افتتاح می شوند.

همچنین با اعتبار ۵ میلیارد تومان ۲۰.۵ کیلومتر دو مداره از خط ۲۳۰ کیلوولت ارتباطی نیروگاه زرند و یک دستگاه فیدر ۴۰۰ کیلوولت خط در پست نیروگاه کرمان با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار با حضور وزیر نیرو و استاندار کرمان به بهره برداری می رسد.

تقی زاده افزود: جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان نیز عصر دوشنبه در استانداری کرمان با حضور وزیر نیرو برگزار می شود.

 

منبع خبر: پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان - یکشنبه 16 شهریور 1399

دیدگاه کاربران