خبر اختصاصی: تجلیل از صادر کنندگان کالا و محصولات از منطقه ویژه اقتصادی سیرجان

در جلسه کارگروه توسعه صادرات شهرستان سیرجان از صادرکنندگان کالا و محصولات تولیدی از طریق گمرک منطقه ویژه اقتصادی سیرجان تجلیل به عمل آمد.  

 

به گفته میرزاد مدیر منطقه این جلسه که صبح روز شنبه 1400/2/4 در محل فرمانداری سیرجان برگزار شد گزارشی توسط مدیر گمرک منطقه ویژه اقتصادی سیرجان ارائه گردید.

 

محتشم میزان صادرات کالا از منطقه را بیش از ۷۵ هزار تن با رشد وزنی ۳۱۶ درصد نسبت به سال ۱۳۹۸ با ارزش بیش از ۳۰۰ میلیون دلار شامل محصولات تولیدی ساخته شده توسط واحدهای تولیدی مستقر در منطقه مانند شکر قند و کاتد مس، گرانولهای های P.V.C، نانو کامپاند و محصولات شهرستان مانند پسته، مغز پسته،انواع خشکبار، خرما و غیره اعلام نمود.

 

به گفته مدیر گمرک به لخاظ حجم مبادله و عملکرد صادراتی گمرک منطقه ویژه اقتصادی سیرجان رتبه هفدهم کشوری را در سال ۱۳۹۹ از آن خود نموده است.

 

لازم به ذکر است از مجموعه ۷۵ هزار تومان صادرات کالا ۲۵ هزار تن مربوط به تولیدات کارخانجات مستقر در منطقه، شرکت کارخانجات تصفیه شکر تهران با صادرات بیش از 23 هزار تن محصول شکر و قند، شرکت رنگدانه سیرجان و شرکت نانونخ محصولات نانوکامپاند و گرانول های P.V.C و مابقی محصولات شهرستان بوده است.

 

 

منبع خبر:

دیدگاه کاربران