سازمان عمران کرمان در سال 1382 با هدف سامان بخشی و برنامه ریزی در امور ارتباطات و فناوری اطلاعات، در بخش داخلی به منظور بهینه سازی سیستم ها و ایجاد ساختار یکپارچه و در بخش خارج سازمانی فعال نمودن تجارت الکترونیکی و توسعه و جذب سرمایه گذاری در این حوزه نسبت به ایجاد مدیریت ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان اقدام نمود.

در همین راستا و بر اساس خط مشی های تعیین شده از سوی ریاست محترم سازمان این مدیریت در بخش داخلی نسبت به شناسائی، بهینه سازی روشها و تشخیص و تامین سیستم های نوین اقدام نمود که از آن جمله می توان به سیستم های یکپارچه مالی، سیستم مدیریت مکاتبات و اتوماسیون اداری و پورتال سازمان اشاره نمود.

مشاوره فنی و اجرایی در زمینه توسعه زیرساختارهای بوجود آمده در سطح منطقه ویژه اقتصادی سیرجان از جمله: تامین کننده پهنای باند اینترنت پرسرعت، توسعه بستر ارتباطی فیبر نوری در مناطق واحدهای تولیدی، مسکونی و بیمارستان گل گهر، توسعه شبکه مخابراتی مستقل، سیستم نظارتی الکترونیکی، گمرک الکترونیکی، سامانه یکپارچه مدیریت انبار و ورود و خروج کالا و نقطه اطلاع رسانی تجاری که با این حوزه مرتبط هستند می توان اشاره کرد.

پیگیری و فعال نمودن پارک علم و فن آوری اطلاعات و برج تجارت الکترونیکی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان و همچنین فعال نمودن یک E-solution از دیگر برنامه های در دست پیگیری این مدیریت می باشد.

 

          مهندس رضا تاژور

مشاور ICT سازمان - tazhvar@kdo.ir

 

                                                                                                                       پست الکترونیکی: it.mng@kdo.ir

 


 

 


بازدید:4428
آخرین به روزرسانی: 1400/02/22