معرفی شرکت  قطارهای مسافری و باری جوپار

 

شرکت قطارهای مسافری و باری جوپار به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی کشور، فعالیت رسمی خود را از سال 1381 در زمینه حمل مسافر و کالا در حمل و نقل ریلی کشور آغاز نمود.

نام این شرکت برگرفته از شهر زیبای جوپار در 25 کیلومتری جنوب شهر کرمان است که در دامنه رشته کوه‌هایی به همین نام واقع شده است.

شرکت قطارهای مسافری و باری جوپار در راستای اجرای سیاست‌های خصوصی‌سازی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، فعالیت مسافری خود را در سال 83 تنها دو سال پس از آغاز فعالیت رسمی، با خرید 22 دستگاه واگن درجه یک اکسپرس خواب 6 تخته پارسی و خرید و بازسازی 2 دستگاه رستوران ، با بهره‌برداری از این واگن‌ها  در مسیر تهران - کرمان و بالعکس با برند قطارهای کویر آغاز نمود.

این شرکت با در اختیار داشتن تیم‌های کارشناسی مجرب و جوان با تخصص‌های مختلف اقدام به مطالعات کارشناسی و شناخت نیازمندی‌های بازار نموده و با راه‌اندازی قطار در مسیرهای جدید به سرعت مسیر ارتقاء و تعالی را سپری کرده و تبدیل به یکی از شرکت‌های موفق ریلی کشور گردید.

شرکت جوپار در سال 1398 اقدام به بازسازی تعدادی واگن آلمانی و تبدیل به واگن های لوکس 5 ستاره با نام تجاری ارگ نموده است که به زودی در شبکه حمل و نقل ریلی در سیر قرار خواهند گرفت، که علاوه بر افزایش ظرفیت جابه جایی مسافر در شبکه، موجبات ارتقاء خدمت رسانی مطلوب و با کیفیت استاندارد های بین المللی به مسافران گرامی فراهم خواهد شد.

شرکت قطارهای مسافری و باری جوپار با در اختیار داشتن سهم مناسبی از صندلی ایجادی در بازار حمل و نقل ریلی بدنبال حداکثر نمودن سهم خود از بازار مسافر جابجا شده می‌باشد که این امر با تکیه بر دانش موجود در شرکت از طریق انجام تحقیقات بازاریابی مستمر، مشتری‌مداری، شناخت نیازها و انتظارات مشتریان و سرویس‌دهی مناسب میسر خواهد گشت.

 

مسیر های تردد قطار های شرکت جوپار به شرح زیر می باشد:

  • تهران – ورامین – گرمسار - سمنان – دامغان - شاهرود – نغاب – سبزوار – مشهد و بالعکس
  • تهران – قم – کاشان – بادرود – زواره – نایین - اردکان – میبد – یزد – بافق – زرند – کرمان و بالعکس
  • تهران – قم – کاشان – بادرود – زواره – نایین - اردکان – میبد – یزد – بافق –احمدآباد – سیرجان – تزرج – زادمحمود – بندر عباس و بالعکس
  • تهران – قم – کاشان – بادرود – زواره – نایین - اردکان – میبد – یزد – بافق – زرند – کرمان – بم – فهرج – زاهدان و بالعکس
  • کرمان – زرند – مبارکه – بهاباد – طبس – بشرویه – بجستان – تربت حیدریه – مشهد و بالعکس   

 

احداث بزرگترین کارخانه تعمیرات فنی و زیرساختی واگن‌های مسافری در شهر کرمان، نشان از پیشرو بودن این شرکت در ارتقای سطح کیفی در بین شرکت‌های خصوصی حمل و نقل ریلی می‌باشد. کلیه خدمات مربوط به تعمیرات و نگهداری انجام شده در این کارخانه و همچنین تجهیز و بازسازی ناوگان زیر نظر متخصصان و مهندسان مجرب شرکت جوپار با بهره‌گیری از بروزترین تجهیزات و دانش فنی انجام می‌شود. این کارخانه علاوه بر رفع نیازهای تعمیرات و نگهداری ناوگان شرکت جوپار که موجب افزایش کیفیت و ضریب ایمنی ناوگان این شرکت شده‌است، می‌تواند پاسخگوی نیازهای تعمیراتی ناوگان سایر شرکت‌های ریلی نیز باشد.

اخذ گواهینامه‌های نظام مدیریت یکپارچه، مدیریت کیفیت برای مشتری‌مداری، مدیریت کیفیت در آموزش نیروی انسانی و استقرار تعالی سازمانی در حوزه حمل و نقل ریلی نشان از ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته‌های مشتریان، با بهره‌گیری از بدنه مدیریتی وکارشناسان متخصص و توانمند، می‌باشد.  

  • اخذ گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان
  • دریافت نماد اعتماد الکترونیکی از شورای عالی انفورماتیک
  • گواهینامه ”سیستم مدیریت کیفیت“ ISO 9001-2015  از IMQ  ایتالیا
  • دریافت استاندارد و جایزه بین المللی (QC-Transport) تضمین کیفیت و اعتبار در صنعت حمل و نقل و صنایع وابسته از سوی اتحادیه اروپا در سال 94
  • دریافت نشان زرین موفقیت مدیریتی و سازمانی در صنعت حمل و نقل از دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران در سال 94 تنها بخشی از افتخارات این شرکت به شمار می آید

چشم‌انداز سرمایه‌گذاران و مؤسسان شرکت از ابتدای تأسیس، تبدیل شدن شرکت جوپار به قطب اصلی صنعت حمل و نقل ریلی کشور بوده است. هدفی که با تحقق آن شرکت جوپار می‌تواند علاوه بر افزایش سطح کیفی خدمات، حداقل 30% از حمل مسافر کشور را در سال‌های آینده عهده‌دار شود.

این شرکت بر آن است با استعانت از ذات لایزال الهی و تکیه بر نیروی انسانی جوان، کارآمد و دانش محور به عنوان ارزشمندترین سرمایه سازمانی، از طریق بکارگیری مدیریت علمی، به روز و فن‌آور، ارتباط اثر بخش با ذینفعان، صیانت از محیط زیست، و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و مشارکت در امور خیریه و کمک به جامعه و سودآوری پایدار، توسعه و افزایش واگن‌ها، بهره‌وری از منابع موجود، ایجاد برندینگ با افزایش کمی و کیفی خدمات و ارتقا با افزایش حوزه های جغرافیایی، خدمات باری و مسافری در صنعت ریلی را به نحو مطلوبی ارائه نماید.

 

"سفری ایمن و به صرفه برای همه با قطارهای شرکت جوپار"

 

مدیر عامل تلفن فاکس پست الکترونیک وب سایت
آقای محسن یاوری 021-44281610-12 021-44281613 info@joopaar.com www.joopar.com

  

ورود به سایت شرکت قطارهای باری و مسافری جوپار

 


 

 


بازدید:4537
آخرین به روزرسانی: 1401/08/01