شرکت صنایع فولاد کاویان گهر سیرجان

 

شرکت صنایع فولاد کاویان گهر سیرجان در زمینه توسعه صنایع حوزه آهنی کشور از معدن تا صنایع پایین دستی از سال ۱۳۹۶ با سرمایه اولیه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال تأسیس شد.

واحد احیایی تونلی به عنوان اولین پروژه شرکت کاویان پس از ۲۴ ماه تلاش با ظرفیت سالیانه ۷۰ هزار تن تولید آهن اسفنجی کم کربن مرغوب با استفاده از ضایعات واحد های گندله سازی و آنتراسیتی به بهره برداری رسید. این محصول جایگزین قراضه در کوره های ذوب القایی بورد و در مقایسه با انواع دیگر اسفنجی از مزایای زیادی از جمله صرفه جویی در مصرف انرژی سرباره کمتر، واکنش پذیری کمتر، اکسیژن هوا و نتیجتاً امکان انبارش بیشتر برخوردار است.

واحد بازیابی مواد میانی هماتیتی که به عنوان بزرگترین واحد هماتیت کشور محسوب می شود با حمایت و همکاری شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به عنوان اولین پروژه از تیر ماه  ۱۳۹۷ کلید خورد. طراحی و اجرای این پروژه قریب به ۲۱ ماه تلاش شبانه روزی را در پی داشت و به پشتوانه علمی، تجربی و مالی شر کت های محترم سهامدار به بهره برداری رسید.

واحد هماتیت تا ۸ سال از مواد میانی کم عیار تولید سنوات قبل شرکت گل گهر تغذیه کرده و وابستگی معدنی طی این مدت ندارد ضمن اینکه این واحد قابلیت استفاده از سنگ های معدنی هماتیتی و مگنتی را دارا است. در مدت سه سال از بدو تأسیس قریب به ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۶۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم ایجاد شغل شده و ضمن اینکه هم اکنون سرمایه شرکت در شرف افزایش ۵۰ برابری تا ۵۰۰۰ میلیارد ریال می باشد. از اهم اهداف این شرکت مدیریت و بومی سازی دانش و تجهیزات خطوط تولید منطقه، سرمایه گذاری مواد و کار آفرین و ترویج توسعه گری صنعتی به شمار می آید.

با افتخار اعلام می نماییم کاویان گهر توانایی و دانش فنی طراحی، ساخت، تأمین، نصب و بهره برداری از کارخانجات کنسانتره و نیز احیایی اسفنجی به روش تونلی را دارد

 

 

شرکت کاویان گهر 
 

نام مدیر عامل

 آقای محمد اسکندری پور

تاریخ تاسیس

 

نشانی دفتر مرکزی

 

شماره تلفن تماس

 03442382707

شماره فکس

 

صندوق پستی

 

پست الکترونیک

 

نشانی سایت اینترنتی

www.kaviangohar.ir

محصولات / خدمات

آهن اسفنجی

میزان سهام سازمان

 


 

 


بازدید:2997
آخرین به روزرسانی: 1399/07/14