شرکت تراکتورسازی عمران سیرجان

 

با اتکا به خداوند متعال و همت جوانان تحصیل کرده و خلاق کشور عزیزمان و با بهره گیری از دانش فنی شرکت های بزرگ تولیدکننده تراکتور در جهان و تجارب ارزشمند صنعتگران داخلی با هدف نیل به خودکفایی و بالابردن ضریب مکانیزاسیون کشاورزی و ایجاد تنوع ماشین آلات و شکستن انحصار، در سال ۱۳۸۰ در شهرستان سیرجان با مدیریت آقای حسین صالحی تحت شماره ۱۳۰۷ به ثبت رسیده و با احداث کارخانجات در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان آغاز به فعالیت نمود.

 

نیرو محرکه تولیدی شرکت شامل تراکتورهای کمرشکن باغی با نام گلدونی مدل EURO 50B  و EURO PARS 420  با موتور لمباردینی ایتالیا و تراکتورهای شالی، زراعی و باغی EURO PARS از ۲۰ الی ۱۶۰ اسب بخار در مدل های ۲۰، ۲۵۴، ۴۰۴، ۶۰۴، ۷۰۴، ۸۲۴ و ۱۴۵۴ جفت دیفرانسیل می باشند.

 

محصولات تولیدی شرکت مشمول یکسال تمام گارانتی و ده سال تضمین خدمات پس از فروش می باشند که از طریق شبکه گسترده نمایندگی در سراسر ایران اقدام می گردد. شبکه نمایندگی موظف به آموزش رایگان به کاربران، انجام عملیات PDI (عملیات قبل از تحویل تراکتور به مشتری) و انجام سه نوبت سرویس رایگان ظرف یکسال می باشد.

ماشین آلات تولیدی شرکت تراکتورسازی عمران سیرجان دارای گواهینامه های معتبر از جمله گواهینامهOECD ، بعضاً گواهیEMARK ، گواهی های آزمون و کیفیت از مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی و مجوز شماره گذاری و ارائه سند رسمی از سوی معاونت ناجا و همچنین دریافت کد بین المللی N5B برای کارخانجات تولیدی از سوی سازمان SAE می باشند. همچنین این شرکت مفتخر به دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان گردیده است.

 

 

 

شرکت تراکتورسازی عمران سیرجان
 

نام مدیر عامل

آقای حسین صالحی 

تاریخ تاسیس

 

نشانی دفتر مرکزی

 

شماره تلفن تماس

03442382996-8

شماره فکس

 

صندوق پستی

 

پست الکترونیک

info@sirjan-tractor.com

نشانی سایت اینترنتی

www.sirjan-tractor.com

محصولات / خدمات

 تولید انواع تراکتورهای کشاورزی

میزان سهام سازمان

 


 

 


بازدید:25886
آخرین به روزرسانی: 1399/07/30