نخستین سالگرد اجرای موافقتنامه تجارت آزاد ایران و اوراسیا
سازمان توسعه تجارت ایران برگزار میکند:
سازمان توسعه تجارت ایران در نخستین سالگرد اجرای موافقتنامه تجارت آزاد ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا نشست بررسی دستاوردها،چشمانداز و چالشهای پیشروی این موافقتنامه، را بهمنظور استفاده حداکثری از ظرفیت این موافقتنامه برگزار میکند.
به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، نشست بررسی دستاوردها، چشمانداز و چالشهای پیشروی اتحادیه اقتصادی اوراسیا همزمان با نخستین سالگرد اجرایی شدن موافقتنامه تجارت آزاد ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا، و بهمنظور هماندیشی برای استفاده حداکثری از ظرفیت این موافقتنامه از سوی سازمان توسعه تجارت ایران برگزار میشود.
گفتنی است، این رویداد روز دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۵ از ساعت ۹ تا ۱۲ در سالن مروارید خلیج فارس، در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برگزار خواهد شد.
بنا بر این گزارش برگزاری این نشست در دو بخش طراحی شده است: بخش نخست، با عنوان «نخستین سال اجرایی شدن موافقتنامه تجارت آزاد بین ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا» با حضور مقامات، دستگاههای متولی و سفرای کشورهای عضو اوراسیا برگزار شده و دستاوردها و چشمانداز همکاریها بررسی میشود.
و در بخش دوم، با عنوان «عملکرد، چالشها و راهکارهای توسعه همکاری ایران و اوراسیا» گزارش سازمان توسعه تجارت از آخرین وضعیت موافقتنامه، عملکرد آماری، صورتجلسات کارگروهها و نقشه راه همکاری مطرح و موضوعات بررسی میشوند.