خبر اختصاصی سازمان عمران کرمان - عملیات روکش آسفالت منطقه ویژه اقتصادی سیرجان

عملیات روکش آسفالت بلوار سازندگی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان به طول بیش از ۴ کیلومتر در دو لاین رفت و برگشت و همچنین عملیات غلاف گذاری و گسترش شبکه زیر زمینی برق و شبکه کامپیوتر  

                                 

 

عملیات روکش آسفالت بلوار سازندگی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان به طول بیش از ۴ کیلومتر در دو لاین رفت و برگشت(بیش از 8 کیلومتر) از نیمه دوم مرداد ماه آغاز شد.

این عملیات که از درب غربی منطقه(خروجی از اتوبان جنوب به شمال کشور)  تا درب شمالی (درب ورود و خروج کالا) به طول بیش از ۴ کیلومتر و به مساحت بالغ بر ۸۰ هزار مترمربع آغاز گردیده و پیش بینی می گردد تا پایان شهریور به اتمام برسد.
شایان ذکر است مرمت و بروزآوری آسفالت بلوار مزبور توسط سازمان عمران کرمان و با هزینه ای بالغ بر یکصدمیلیارد ریال انجام خواهد شد.

 

همزمان با اجرای روکش آسفالت بلوار اصلی منطقه، عملیات غلاف گذاری و گسترش شبکه زیر زمینی برق و شبکه کامپیوتر در تقاطع ها و عرض بلوار اصلی انجام شد.

این عملیات به منظور توسعه شبکه برق چراغ های راهنمایی و رانندگی تقاطع ها، ارتباط ایمن شبکه کامپیوتری، برق ساختمان های درب شمالی شامل درب خروج گمرک، باسکول ها، واحد صدور بیجک و ساختمان حفاظت و انتظامات و همچنین توسعه شبکه آب برای آبیاری قطره ای بخش هایی از مرکز بلوار سازندگی انجام می شود.

                                                                                          

منبع خبر:

دیدگاه کاربران