خبر اختصاصی: سلسله آشنایی با واحدهای صنعتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان - 14

شرکت رنگین فلز ماهنشان(کارخانه منطقه ویژه اقتصادی سیرجان)  

 

شرکت رنگین فلز ماهنشان در سال 1386 به منظور فعالیت گسترده در زمینه های صنعتی و معدنی تاسیس گردید.

https://mahneshanco.com/

این شرکت با تکیه بر ارتباط مستمر با دانشگاهها و مراکز علمی آموزش و صنایع بزرگ از قبیل شرکت ملی صنایع مس ایران، شرکت ملی سرب و روی ایران، شرکت ملی نفت و پتروشیمی با تمرکز بر تحقیق و توسعه و نیروی انسانی مجرب، همچنین استفاده از تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فلزات غیرآهنی  و گرانبها در کشور می باشد که توانسته نقش سازنده و موثری در زمینه فرآوری مواد معدنی و عرضه آن به بازارهای داخلی و خارجی ایفا نماید.

 

این شرکت با بیش از سه دهه تجربه عملی دانش بنیان با ظرفیت سالانه بازیافت انواع فلزات گرانبها و رنگین از 17 هزارتن مواد اولیه، در مساحتی بیش از 40000 متر مربع و با بهره گیری بیش از 205 نفر نیروی انسانی آموزش دیده با توان علمی و تجربی و متخصص در دانش شیمی و متالورژی، یکی از معتبرترین شرکت‌های بازیافت‌کننده فلزات گرانبها از انواع کاتالیست‌ها، لجن آندی، پسماندهای الکترونیکی و سایر مواد مستعمل در صنعت کشور است.

 

این مجموعه صنعتی متشکل از پنج (5) کارگاه و کارخانه مستقر در مناطق صنعتی قلعه میر جاده ساوه، شهر بابک، شهرستان شهریار و منطقه ویژه سیرجان با راندمان مطلوب و تولید محصولاتی با درجه خلوص بیش از 99 درصد، توانسته است در آمار تولیدات و ارائه محصولات با کیفیت، در محدوده آمار و ارقام گزارش شده صنعتی با معتبرترین شرکتهای بازیافت‌کننده جهان برابری کند و در ردیف شرکتهای بسیار حائز اهمیت بازیافت کننده انواع فلزات در سطح خاورمیانه مطرح شود.

این شرکت با سرلوحه قرار دادن اصول و قوانین زیست محیطی، به عنوان صنعت سبز و توجه به این نکته مهم که حفظ و صیانت منابع بکر فلزی کشور از ضرورتهای توسعه صنعتی محسوب می گردد، در روند عملیات بازیابی اقدام به بازگردانی طیف وسیعی از انواع فلزات با ارزش نظیر طلا، نقره، پلاتین، پالادیوم، رنیم، سلنیوم، تلور، رودیم و غیره به چرخه صنعت می نماید.

 

فعالیت های شرکت ماهشنان

  • تولید مس
  • تولید فلزات غیر آهنی
  • بازیابی فلزات از انواع کاتالیستهای مستعمل
  • فلزات گرانبها
  • بازیابی فلزات از لجن آندی
  • بازیافت بردهای مخابراتی و الکترونیکی
  • لاینر و ژئوممبران
  • خدمات فنی و مهندسی

 

  •  

محصولات

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

 

        

                       

 

              

 

              

 

منبع خبر:

دیدگاه کاربران