حضور 1200 شرکت ایرانی و خارجی در بیست و ششمین نمایشگاه نفت

.  

 

 

 

در بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت نفت که 23 تا 26 اردیبهشت ماه 1401 برگزار می شود، بیش از 1200 شرکت حضور دارند.

 

 

 

 

در بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت نفت که 23 تا 26 اردیبهشت ماه 1401 برگزار می شود، بیش از 1200 شرکت حضور دارند و بر این اساس برای جانمایی این شرکت ها حدود 40 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی اختصاص داده شده است.

مجید بوجارزاده، مدیر بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت گفت: در این دوره با توجه به شعار سال، شرکت های دانش بنیان و فناور حضور پررنگی در نمایشگاه دارند و در این مسیر نیز تفاهمنامه ها و قراردادهایی به امضا خواهد رسید.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه در چهار روز برگزاری نمایشگاه صنعت نفت، نشست های تخصصی متعددی با حضور مدیران ارشد صنعت نفت و مدیران شرکت های توانمند بخش خصوصی برگزار خواهد شد، ادامه داد: نیاز صنعت نفت به سرمایه گذاری و مشارکت در پروژه ها از یک سو و همچنین نیاز روزافزون به استفاده از توان شرکت های فنی و دانشی برای حل مسایل و افزایش بهره وری باعث شده است تا در نمایشگاه بیست و ششم، آخرین پیشرفت ها و پیشنهادهای شرکت های توانمند بخش خصوصی برای کمک به صنعت نفت مطرح و ارائه شود.

حضور مسئولان ارشد کشوری، فعالان صنایع مختلف، مدیران ارشد پولی و بانکی، سفرای کشورهای خارجی و ...از دیگر نکات مهم برگزاری نمایشگاه بیست و ششم است؛ بوجارزاده در این خصوص می گوید: به رسم هر ساله آیین آغاز به کار نمایشگاه با حضور مهمانان ارشد کشوری، نمایندگان مجلس و مدیران ارشد صنعتی روز جمعه، 23 اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه بین المللی صنعت نفت برگزار خواهد شد.

مدیر بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت ادامه داد: با تاکید وزیر نفت و  مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در این دوره نمایشگاه شرکت های دانش بنیان و فناور حضور پررنگی دارند و امید است این گردهمایی چهار روزه روند همکاری های بخش خصوصی و دولتی با هدف افزایش بهره وری و توسعه صنعت نفت را بیش از پیش تقویت کند.

بر اساس این گزارش، بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «نفت دانش بنیان، تولید ایرانی، صادرات جهانی» در روزهای 23 الی 26 اردیبهشت ماه از ساعت 9 تا 16 در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

منبع خبر: خبرگزاری کار ایران(ایلنا) - بیستم اردیبهشت 1401

دیدگاه کاربران