عذرخواهی وزیر ارتباطات از مردم

اختلال اینترنت  

 

 

 

در مورد میزان تشکیل سرمایه ثابت در دولت سیزدهم؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از هموطنان عزیز و کسب و کارهایی که به دلیل اختلال در اینترنت، دچار مشکل شده اند عذرخواهی کنم.

 

 

 

«عیسی زارع پور» در پست اینستاگرامی خود نوشت: پیش از ظهر روز دوشنبه به دلیل قدیمی بودن و فرسودگی کابل های برق داخلی مرکز مخابراتی انقلاب، ارتباطات اینترنتی تعدادی از مشترکین اینترنت ثابت در ِ شهر تهران دچار اختلال و در برخی نقاط قطع شد.

 

وی افزود: با تلاش همکارانم در شرکت ارتباطات زیرساخت و همراهی شرکت توانیر تا قبل از ظهر همان دیروز، این مشکل حل شد و تمامی ارتباطات به حالت پایدار درآمد.

 

وزیر ارتباطات تاکید کرد: امروز به شرکت ارتباطات زیرساخت، حراست و بازرسی وزارتخانه ماموریت دادم که به سرعت دلایل بروز این حادثه را بررسی کرده و ضمن شناسایی و برخورد با مقصرین احتمالی از گذشته تا به حال، تمهیدات لازم را برای عدم بروز حوادث مشابه در این مرکز و سایر مراکز اصلی ارتباطات کشور به عمل آورند.

 

وی تاکید کرد: من بر خود لازم می دانم که از هموطنان عزیز و کسب و کارهایی که در مدت این حادثه، دچار مشکل شده اند عذرخواهی کنم.

 

همکارانم در بخش های مختلف وزارتخانه به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا سرعت، کیفیت و امنیت شبکه ارتباطی کشور را روز به روز افزایش دهند.

منبع خبر: روزنامه اخبار صنعت - 5 مرداد 1401

دیدگاه کاربران