اختصاص ۳ هزار تخت اقامتی قشم به گردشگران خارجی جام‌ جهانی ۲۰۲۲ قطر

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد:  

 

 

 

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: 3 هزار تخت اماکن اقامتی جزیره قشم جهت اسکان گردشگران خارجی و 9 هزار تخت برای اسکان گردشگران داخلی در ایام برگزاری جام‌ جهانی 2022 فوتبال قطر آماده شده است.

 

 

 

افشار فتح‌الهی اظهار کرد: باید اذعان داشت که زمان برای تکمیل زیرساخت‌ها جهت برگزاری اردوهای تیم‌های بین‌المللی ورزشی از دست رفته است.

وی ادامه داد: ایجاد و توسعه زیرساخت‌های ورزشی یک فرآیند زمان‌بر است و قطر نیز نزدیک به یک‌دهه است که درحال تکمیل زیرساخت‌های خود برای دستیابی به استاندارهای روز دنیا می‌باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: با این وجود به دلیل محدودیت اماکن اقامتی در قطر و تفاوت قیمت اسکان در این کشور با کشورهای همسایه، برنامه‌ریزی‌های لازم در جهت جذب گردشگران جام‌جهانی درحال انجام است.

فتح‌الهی تصریح کرد: حمایت از بخش خصوصی به‌ویژه تورگردانان و جامعه هتلداران برای استقبال از گردشگران و تماشاگران جام‌جهانی جزو مهم‌ترین برنامه‌های درحال پیگیری سازمان منطقه آزاد قشم است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد هماهنگی بین دولت‌ها نیز بخش دیگر از برنامه‌هایی است که برای ورود گردشگران به کشور درحال پیگیری هستیم.

منبع خبر: پایگاه خبری و اطلاع رسانی مناطق آزاد - 10 مرداد 1401

دیدگاه کاربران