
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران در اولین جلسه کمیسیون ملی برند گفت:
این سازمان به عنوان دبیرخانه کمیسیون ملی برند معرفی و مقرر شده هر سال برندهای برتر ملی را معرفی کند.
محمدعلی دهقان دهنوی در اولین جلسه کمیسیون ملی برند با تاکید بر ضرورت ارتقای سطح برندهای ملی اظهار کرد: باید برندهای ایرانی در سطح جهانی معرفی شوند.
معاون وزیر و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران افزود: در حوزه برندینگ باید تحقیق و مطالعه علمی انجام و محتواهای غنی تولید شود تا زمینه ارتقای برندها فراهم شود.
دهقان دهنوی با بیان اینکه در نظر داریم آیین نامه جدید انتخاب برندهای ملی را تدوین کنیم، افزود: در نظر داریم در این آیین نامه نحوه انتخاب برندهای برتر ملی را تعیین و تشریح کنیم.
وی افزود: فعالیت های تخصصی در حوزه نشان تجاری(برند) می تواند محصولات و تولیدات با کیفیت کشور را به خوبی به بازارهای داخلی و خارجی معرفی کند.
رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس آیین نامه ساماندهی تبلیغات کالاها و خدمات موضوع ماده ۸ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و تفویض وزارت صمت، سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان دبیرخانه کمیسیون ملی برند معرفی و مقرر شد، هر سال برندهای برتر ملی را معرفی نماید.