خبر اختصاصی سازمان عمران کرمان - تقاضای فزاینده سرمایه گذاری تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان

تقاضای فزاینده سرمایه گذاری تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان  

 

 

مهندس میرزاده جانشین مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سیرجان:

 

از آنجاکه تامین ارز برای واردات بخش خارجی مواد اولیه مورد نیاز سازندگان تجهیزات ‌و ماشین آلات صنعتی در مناطق ویژه اقتصادی در مقام مقایسه با سرزمین اصلی اندکی تسهیل شده است. سازندگان کالاهای فوق طی ماه‌های اخیر تمایل بیشتری به استقرار بخش پایانی خط تولید خود در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان نشان می‌دهند.

 

سالن‌های خالی ساخته شده برای انبار کردن کالای وارداتی، آماده واگذاری به متقاضیان سرمایه گذاری تولیدی چه به صورت استیجاری و چه به صورت فروش در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان است و همچنین تمامی زیرساخت‌های توسعه اعم از تاسیسات زیربنایی(آب، برق، گاز و مخابرات) و حتی حمل و نقل ریلی که در داخل منطقه ویژه اقتصادی سیرجان وجود دارد، موجبات افزایش چنین تقاضاهایی شده است.


شایان ذکر است از آنجا که سالن های انباری که مناسب برای تولید کالا می باشند و تغییر کاربری آن نیز برابر ضوابط جاری از سوی دستگاه‌های ذیربط بلامانع اعلام شده با شرایط سهل و آسان در اختیار علاقمندان به سرمایه گذاری تولیدی به صورت اجاره و یا فروش نقد و اقساطی قرار می‌گیرد. سرمایه‌گذاران از این جهت برای اطمینان از پایدار بودن تولید و برخوردار بودن از توجیه مالی برای فعالیت به صورت یک واحد تولید در دراز مدت علاقمند خواهند شد.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران