خبر اختصاصی: بازدید رئیس کل دادگستری استان کرمان از منطقه ویژه اقتصادی سیرجان

.  

 

 

 

 

رئیس کل دادگستری استان کرمان در راستای اجرای سیاست‌های حمایتی قوه قضاییه از واحد‌های تولیدی، از منطقه ویژه اقتصادی سیرجان بازدید کرد.

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان، یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان با حضور در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان، از کارخانه تراکتورسازی عمران سیرجان بازدید کرد.

 

وی گفت: در سال جاری ۲۱۷ پرونده حمایت قضایی از تولید در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمان مطرح شده و مورد رسیدگی قرار گرفته است. 


او با اشاره به این مطلب که در هر ماه بین سه تا چهار جلسه اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان کرمان برگزار می‌شود، ادامه داد: مشکل تعداد قابل توجهی از واحد‌های تولیدی استان تاکنون حل شده و برخی کارخانه‌ها از جمله کارخانه قند بَردسیر در حال احیا و شروع به کار مجدد هستند.


نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان به بازدید خود از کارخانه تراکتورسازی عمران سیرجان اشاره و بیان کرد: در جریان سفر به شهرستان سیرجان جلسه‌ای با حضور جمعی از مدیران تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان برگزار و مشکلات و موانع پیش روی این فعالان اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت.


موحد تصریح کرد: بخشی از این مشکلات با پیگیری‌های استانی قابل حل است و رفع بعضی از این مشکلات نیز نیاز به پیگیری‌های سراسری و اصلاح دستورالعمل‌ها و قوانین کشوری دارد.


او خاطر نشان کرد: تمامی موارد مطرح شده در جلسه با فعالان اقتصادی سیرجان را به صورت کامل رسیدگی خواهیم کرد.


رییس کل دادگستری استان کرمان یادآور شد: اساس پیگیری‌های دستگاه قضایی استان و برگزاری جلسات تخصصی با حضور صاحب نظران کشوری بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان با سیستم بانکی حل شده است.


در این بازدید میرزاده مدیر منطقه نیز مشکلات سرمایه گذاران در منطقه را مطرح کرد و رئیس کل دادگستری استان قول پیگیری این مشکلات را در جلسه اقتصاد مقاومتی استان داد.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران