حمایت و همکاری استان از راه اندازی دانشگاه جامع فرهنگیان کرمان

در دیدار رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور با استاندار کرمان عنوان شد؛  

 

 

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان با اشاره به آغاز راه اندازی دانشگاه جامع فرهنگیان در استان کرمان، گفت: نهایت همکاری و حمایت را در این خصوص خواهیم داشت.

 

 

 

استاندار کرمان در این دیدار که رئیس دانشگاه فرهنگیان، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان، جانشین فرمانده سپاه ثارالله و جمعی از معاونان دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش استان حضور داشتند، گفت: اهمیت دانشگاه فرهنگیان از جنبه های مختلف و در تربیت نیروهای موثر برای جامعه‌ است.

 

وی افزود: با توجه به طرح جامع و وسیعی که برای این دانشگاه دیده شده، در اولویت بندی و فازبندی، طرح با منابع موجود اجرایی گردد.


استاندار کرمان همچنین بهره گیری از کمک‌خیران و بخش خصوصی را در ساخت مسجد و ورزشگاه دانشگاه جامع فرهنگیان استان مورد اشاره قرار داد.


براساس این گزارش رضا صحرایی رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور نیز در این دیدار، آبادانی، رشد و پیشرفت جامعه را در گرو وجود معلمان‌ فرهیخته و با دانش و علمی دانست و گفت: دانشگاه فرهنگیان زمینه‌ساز رشد و تعالی جامعه خواهد بود‌.


وی ادامه داد: ریل‌گذاری در دانشگاه فرهنگیان باید موازی با آموزش و پرورش پیش رود و تقویت گردد.


صحرایی گفت: طرح جامع دانشگاه فرهنگیان برای ۲۰ سال آینده دیده شده است تا خروجی فرهنگیان را جبران کند.


شایان ذکر است، نخستین دانشگاه جامع فرهنگیان استان کرمان امروز با حضور استاندار کرمان، رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور، اعضای بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان، مدیرکل آموزش و پرورش کلنگ‌زنی خواهد شد.

منبع خبر: وب سایت استانداری کرمان - 21 خرداد 1401

دیدگاه کاربران