نخستین نمایشگاه بین المللی ایران اسکوکواکس در مهرماه برگزار می شود

.  

 

 

 

نخستین کنفرانس و نمایشگاه تخصصی بین‌المللی فرصت‌های همکاری اقتصادی کشورهای عضو، ناظر و شرکای گفت‌وگوی سازمان همکاری شانگهای SCO و همسایگان جمهوری اسلامی ایران (ایران اسکوکواکس) از ۲۷ تا ۳۰ مهر برگزار می‌شود.

 

 

 

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نخستین نمایشگاه بین المللی ایران اسکوکواکس، نخستین رویداد بین‌المللی ایران اسکوکواکس برای رهبران، صاحبان و بازیگران کلیدی و تصمیم‌گیرندگان کسب‌وکارهای صنعتی و تجاری و متخصصانی است که در بهبود و توسعه رفاه اقتصادی و تجارت بین کشورهای عضو پیمان شانگهای دخیل هستند.

 

در این رویداد همه چالش‌ها و فرصت‌های تجاری، فنی، سرمایه‌گذاری، همکاری‌های مشترک، بازاریابی، کیفیت و شیوه ارتباطات و گفت‌وگوهای مشتری مدارانه تجربه می‌شود.

همکارهای قانونی در راستای توسعه پایدار ارتباطات، روابط مالی، گمرک، حمل و نقل، بانک بیمه، فراگیری استانداردهای بین‌المللی به شیوهای نو و مبتنی بر مقتضیات و تغییرات از دیگر بخش‌های این رویداد است.

ایران اسکو کواکس با دعوت به همکاری و حضور نهاد ریاست جمهوری دولت سیزدهم و وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، نفت، امور خارجه، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نیرو، اقتصاد، معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و سازمانهای متعدد خصوصی، سفارت خانه های ۲۶ کشور در ایران و سفارتخانه های ایران در این کشورها برگزار می شود.

 
در این رویداد بین المللی حضور بیش از 250 شرکت از کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای و بیش از 350 شرکت ایرانی با پیش بینی سه هزار بازدید کننده خارجی از میان مقامات و سرمایه گذاران و هیات های تجاری از 26 کشور و همچنین بیش از 20 هزار بازدید کننده متخصص ایرانی ، با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
 

علاقه مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ایران اسکوکواکس به نشانی http://irscocoex.ir/fa مراجعه کنند.

منبع خبر: پایگاه خبری اقتصاد آنلاین - 31 خرداد 1401

دیدگاه کاربران