خبر اختصاصی: تسریع در روند پروژه های عمرانی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان

مهندس افخمی مدیرعامل سازمان عمران کرمان در بازدید از منطقه ویژه:  

 

طی سفر یک روزه مهندس افخمی مدیرعامل سازمان عمران کرمان از منطقه ویژه اقتصادی سیرجان بازدید بعمل آورد و در نشستی با شهردار سیرجان شرکت کرد.

 

 

 

به گزارش روابط عمومی منطقه، مدیرعامل سازمان عمران به همراه مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سیرجان از بخش های صنعتی، تجاری، بازرگانی و مسکونی  منطقه بازدید کردند.

 

وی در بازدید از بخش مسکونی منطقه از نزدیک در جریان اقدامات و عملیات توسعه ای در این بخش قرار گرفت.

 

مهندس افخمی  سپس از پروژه تجهیز سالن کنفرانس و همچنین ساخت هایپر مارکت منطقه بازدید کرد و پیشنهادات سازنده ای در خصوص اجرای بهتر این دو پروژه ارایه کرد.

 

مدیرعامل سازمان عمران سپس نشستی با پرسنل معاونت عمرانی و امور زیرساخت منطقه برگزار کرد و در جریان پروژه های عمرانی قرار گرفت وی از پرسنل معاونت عمرانی خواست در اجرای پروژه های عمرانی سرعت را در دستور کار قرار دهند.

 

نشست مشترک مدیرعامل سازمان عمران، با شهردار سیرجان یکی دیگر از برنامه ها بود.

 

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان، دکتر کریمی شهردار سیرجان  به همراه برخی از معاونین و مدیران شهرداری با حضور در منطقه ویژه، ضمن دیدار با مهندس افخمی و مدیران منطقه، نسبت به  مسائل مشترک و همکاری‌های متقابل بین منطقه و شهرداری سیرجان، به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

 

در ابتدای این نشست مهندس افخمی گفت: امیدواریم شاهد همکاری‌ مشترک بین منطقه ویژه و شهرداری سیرجان باشیم و منطقه ویژه آمادگی کامل برای همکاری در زمینه های مختلف را دارد.

 

در این نشست دکتر کریمی شهردار سیرجان نیز بر همکاری های مشترک تاکید  کرد.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران