حضور هماهنگ مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در دوازدهمین رویداد اینوتکس‌۲۰۲۳

مدیر فرهنگی، هنری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی اعلام کرد:  

 

 

مدیر فرهنگی، هنری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی و ویژه اقتصادی از حضور هماهنگ تمامی مناطق آزاد و ویژه در دوازدهمین رویداد اینوتکس‌2023 خبر داد.

 

 

 

 

 

علی قجری با اعلام این خبر افزود: اینوتکس به عنوان بزرگترین رویداد فناوری و نوآوری کشور، فرصتی است تا دستاوردها و توانمندی‌های بسیار زیاد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در معرض دید عموم سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، نخبگان، اعضای زیست فناوری و نوآوری کشور و نخبگان و اساتید این حوزه قرار گیرد.

وی ادامه داد: این برای نخستین‌بار است که در نظر داریم تا به صورت یکپارچه و منسجم نسبت به معرفی ظرفیت‌ها و فعالیت‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این رویداد حاضر شویم و یقین داریم تمامی بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از مشاهده توانمندی‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور شگفت‌زده خواهند شد.

مدیر فرهنگی، هنری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی و ویژه اقتصادی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال و در دوازدهمین دوره رویداد ارزشمند اینوتکس شاهد حضور پرشور فعالان زیست‌بوم فناوری و نوآوری باشیم و این رویداد آغاز خوبی برای سال رشد تولید به‌شمار آید. فعالان اقتصادی و مجموعه‌های فناورانه در مجموعه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور ظرفیت‌های بی‌بدیلی را برای کمک به تحقق شعار سال دارند و این آمادگی وجود دارد تا در همکاری با معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری سهم موثر را در پیشبرد اقتصاد دانش‌بنیان کشور برعهده گیرند.

گفتنی است، دوازدهمین رویداد بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس در تاریخ‌ ۱۹ الی ۲۲ اردیبهشت‌ماه سال‌ ۱۴۰۲ در محل پارک فناوری پردیس با حضور صدها استارتاپ، شرکت دانش‌بنیان، صندوق‌ها و نهاد مالی و اعضای زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، امسال برای نخستین‌بار در نمایشگاه اینوتکس، رویداد فینوتکس نیز تدارک دیده شده است که یک رویداد بین‌المللی تامین مالی نوآوری و فناوری، شامل: جشنواره معرفی و تجلیل از تاثیرگذارترین نهادهای تامین مالی و سرمایه‌گذاری در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان، برگزاری پنل‌ها، سمینارها، کارگاه‌های آموزشی و تبیینی کافه سرمایه در قالب برگزاری جلسات B2B و همرسانی بین تیم‌ها، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان با سرمایه‌گذارهای حقوقی و حقیقی در جهت ایجاد فرصت سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری خواهد بود.

منبع خبر: پایگاه خبری و اطلاع رسانی مناطق آزاد - 19 فروردین 1402

دیدگاه کاربران