برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی کشور در خرداد

.  

 

 

 

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی کشور با هدف ارائه دستاوردهای صنعت مالی کشور در یک سال گذشته و ارائه چشم انداز های آن برای سال آینده، فرآهم آوردن بستر ارائه اطلاعات برای مخاطبان در گروه های مختلف از جمله مخاطب تخصصی، مخاطب عام، کودک و نوجوان و ... برگزار می شود.

 

 

 

نقش آفرینی همه غرفه ها برای توسعه و ترویج شعار محوری و کلیدی نمایشگاه مرتبط با دستگاه مربوطه و ارائه دستاوردهای دستگاه مربوطه در راستای برنامه راهبردی دستگاه در قالب های خلاقانه، از دیگر اهداف وزارت اقتصاد برای برگزاری این نمایشگاه بین المللی است.
نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی به عنوان بزرگترین گردهمایی اقتصادی سال جاری و دروازه اصلی ارتباط مستقیم مدیران اقتصادی و فعالان بازارهای مالی با رویکرد شعار سال «مهار تورم، رشد تولید»، از تاریخ 16 لغایت 19 خرداد 1402 در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی تهران برگزار می گردد.

این نمایشگاه در حوزه بازار سرمایه با شعار توسعه و ترویج سهامداری غیر مستقیم، 
بهبود شفافیت و رقابت و حفظ حقوق سهامداران و توسعه و ارتقاء سواد مالی، حوزه بیمه با شعار ابزار ها و محصولات جدید حوزه بیمه.


دیجیتال محور شدن فرآیند های ارزیابی و پرداخت خسارت، حوزه بانکی شفافیت و ارتقا استاندارد عملکرد بانک و بانکداری الکترونیک، حوزه مالیات با شعار توسعه عدالت افقی و عمودی و ارتقاء کارآمدی.

 

تحول دیجیتال و نقش کنترلی مالیات در اقتصاد ایران، حوزه گمرک با شعار شفافیت و رفع گلوگاه های فساد و کارآمدی و تسریع فرآیند های گمرکی برپا می شود.

منبع خبر: وب سایت گمرک جمهوری اسلامی ایران - 20 اردیبهشت 1402

دیدگاه کاربران