خبر اختصاصی: افتتاح سالن کنفرانس منطقه ویژه اقتصادی سیرجان با حضور مدیر عامل سازمان عمران کرمان

.  

 

 

 

همزمان با حضور مدیرعامل سازمان عمران کرمان، سالن کنفرانس منطقه ویژه اققتصادی سیرجان به طور رسمی افتتاح شد.

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی منطقه، مهندس افخمی در سفری دو روزه به سیرجان از نزدیک در جریان پروژه های در دست ساخت منطقه قرار گرفت، در نشستی با همکاران منطقه شرکت و از برخی واحدهای صنعتی داخل منطقه بازدید کرد.

 

وی عصر شنبه پس از حضور در سیرجان به همراه مدیرعامل و دیگر مدیران منطقه از پروژه های ساخت سالن ورزشی، ساخت دو واحد مهمانسرا و ورودی بخش مسکونی بازدید کرده و توصیه هایی برای اجرای هر چه بهتر و با کیفیت تر این پروژه ها ارایه کرد.

 

بر پایه این گزارش صبح یکشنبه مهندس افخمی ابتدا در ساختمان اداری منطقه حضور یافت و از ساخت طبقه دوم این ساختمان بازدید به عمل آورد.

 

وی سپس با واحدهای مختلف منطقه نشست های تخصصی برگزار کرد و در جریان روند بخشهای گوناگون منطقه اعم از صنعت، عمرانی، اداری و مالی قرار گرفت.

 

پس از آن سالن کنفرانس منطقه که از چندی پیش کار تجهیز آن به پایان رسیده با حضور مهندس افخمی افتتاح شد و وی اولین جلسه را با حضور تمامی پرسنل منطقه برگزار کرد.

 

در این جلسه مدیرعامل سازمان عمران ضمن قدردانی از زحمات همه پرسنل بر نگهداری هر چه بهتر زیرساخت های منطقه تاکید کرد و گفت: با توجه به گذشت چندین سال از شروع به کار منطقه زیرساخت ها فرسوده شده بودند و در یکی دو سال اخیر سعی شده این زیرساخت ها بهسازی شوند و هم اکنون خداروشکر وضعیت زیرساخت های منطقه بهبود محسوسی یافته اند.

 

وی ادامه داد وضعیت موجود هنوز از دید ما مطلوب نیست و باید با تلاش همه همکاران این وضعیت به شرایط کاملا مطلوب برسد.

 

وی از همکاران خواست به سرمایه گذاران منطقه بسیار اهمیت بدهند و برای جذب سرمایه گذار نیز تلاش کنند.

 

مدیرعامل سازمان عمران کرمان در بخش دیگری از حضورش در منطقه از کارخانه آرکا صنعت رامش جم بازدید کرد.

 

این کارخانه با اشتغال 15 نفر انواع برد های الکترونیکی لوازم خانگی تولید می کند.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران