کلیه شاغلین،بازخریدی ها و بازنشستگان گروه، سهامدار کرمان موتور می شوند

 

شاغلین،بازخریدی ها و بازنشستگان کرمان خودرو، سهامدار کرمان موتور می شوند

واجدین دریافت سهام کرمان موتور نبایستی در هیچ یک از شرکت های گروه سهامدار باشند  

 

 

 

در اقدامی ستودنی، طبق اطلاعیه ای که حسب دستور مهندس شه بخش مدیرعامل صنایع خودروسازی کرمان و رئیس هیات مدیره سازمان عمران کرمان منتشر شد، شاغلین و بازخرید شده ها و بازنشستگان شرکت های تابعه و پیمانکاران بخش های مختلف گروه،  سهامدار کرمان موتور می شوند.

متن اطلاعیه به شرح ذیل انتشار یافته است:

قابل توجه کلیه مدیران عامل شرکت ها وکارکنان صنایع خودروسازی کرمان

  حسب تصویب مجمع عمومی سالیانه صنایع خودروسازی کرمان و ابلاغ مدیر عامل محترم گروه به جناب آقای مهندس فیروزی مدیرعامل محترم شرکت کرمان موتور و در راستای وظیفه ورود کرمان موتور به بازار سرمایه و بورس مقرر شده است که کلیه دست اندر کاران شاغل و بازخرید شده و بازنشسته در کلیه شرکت های تابعه و پیمانکاری مطابق ضوابط ذیل سهامدار شرکت کرمان موتور شوند:

۱- سابقه کار در کارخانجات منطفه ویژه اقتصادی در ارگ بم  حداقل ۵ سال تا تاریخ ۳/۳/۱۳۹۹ و در دفاتر مرکزی حداقل ۷ سال.

۲- تعداد یکصدهزار سهم بصورت بلاعوض و بر مبنای قیمت اسمی سهام (یکهزار ریال معادل ۱۰۰تومان) و سرمایه ثبتی شرکت متناسب با سابقه کار تا تاریخ اعلام شده.

۳- در رده کارکنان و کارمندان امکان خریداری۴۰۰(چهارصدهزار) سهم با اقساط بدون سود بانکی سه ساله و در دیگر رده ها شامل سرپرست، مدیر، رئیس ۹۰۰ (نهصد هزار) سهم و در رده های مدیرعامل، قائم مقام و اعضای هیئت مدیره ۱٫۹۰۰٫۰۰۰ (یک میلیون و نهصد هزار) سهم میسر است .

۴- واجدین دریافت سهام فوق الذکر نبایستی در هیچ یک از شرکت های گروه سهامدار باشند.

۵- واگذاری سهام پس از تشکیل شرکت تعاونی کارکنان صنایع خودروسازی کرمان با هماهنگی امور اداری هر شرکت انجام خواهد شد. ) لینک خبر: http://kaic.ir/SC.php?type=component_sections&id=60&sid=9356)

مهندس شه بخش سال گذشته در کنفرانس مطبوعاتی و رادیو تلویزیونی به مناسبت واگذاری سهام کرمان موتور در بورس، تاکید کرده بود: صنایع خودروسازی کرمان، در گام‌ دوم توسعه فعالیت‌های خود، با تاسیس شرکت سهامی عام کرمان خودرو، به تمامی شهروندان گرامی نوید میدهیم که می‌توانند در بورس یا یکی از کارگزاری‌های رسمی بورس، سهام این شرکت را خریداری کنند و در سود و سرمایه‌گذاری این شرکت سهیم شوند.

مدیر عامل گروه صنایع خودروسازی کرمان در ادامه،  یادآور شده بود که: امیدواریم تمامی این برنامه‌ها و تاسیس شرکت سهامی عام، با استقبال خوب مردم و سرمایه‌گذاران مواجه شود. این اقدام، مبنای زیرساخت انجام فعالیت‌های سرمایه‌گذاری و کارآفرینانه جدیدی در منطقه است که بایستی طبق برنامه‌ها و در صورت وجود شرایط مناسب اقتصادی در افق۱۴۰۲، ما را به تولید ۳۵۰ هزار دستگاه و در ۱۴۰۷ به ظرفیت تولید ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو در سال برساند که امیدواریم این هدف نیز محقق شود.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران