بازگشت هپکو به چرخه تولید

.  

 

 

شرکت هپکو به عنوان غول بزرگ خاورمیانه در تولید ماشین‌آلات سنگین، راهسازی و معدنی که در سال‌های گذشته روال پرافت و خیزی را از واگذاری غلط و حرکت به سمت نابودی براثر خصوصی سازی غل تا اعتراضات گسترده کارگری و... را تجربه کرده این روزها با پیگیری دولت سیزدهم و تلاش کارگران و مدیران شرکت بار دیگر در حال بازگشت به روزهای درخشان تولید است.

 

 

همزمان با چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ محلات که با حضور مسئولان ارشد استانی و کشوری و سفرای کشورهای مختلف دنیا برگزار شد، هپکو با سورپرایز خود نشان داد این غول بزرگ تولید در استان مرکزی بار دیگر از زیر تلی از مشکلات سربرآورده و باید در آینده نزدیک منتظر خبرهای خوب تولید و رونق در این شرکت بزرگ تولیدی باشیم.

"حامد شفیعی" مدیر بازاریابی شرکت هپکو در حاشیه نمایشگاه بین المللی سنگ نیمور محلات و آیین رونمایی از تولیدات جدید هپکو اظهار داشت: این بیل سی و هفت تنی از لحاظ عملیاتی در معادن سنگ و تمامی عملیات های معدنی قابلیت استفاده دارد چرا که با تکنولوژی فنی مربوط به هپکو و قطعات به روز دنیا تولید شده و در همین لحظه می توان نمونه های خارجی مشابه آن را مقایسه کرد که از نظر قیمت، کیفیت و خدمات شرکت بهترین است.

وی افزود: این دستگاه همواره وارد می شود، اما در حال حاضر تولید انبوه آن در دستور کار هپکو قرار دارد و این دستگاه در حال حاضر در معادن کشور در حال فعالیت است و از نظر قیمت کاملا رقابتی است و معادن از آن استقبال کرده اند که میزان صرفه جویی ارزی ارتباط بالایی با تیراژ تولید دارد و اگر حمایت داخلی از شرکت صورت گیرد، می توان 30 درصد صرفه جویی به واسطه این دستگاه در کشور رقم زد.

شفیعی اضافه کرد: تا پایان امسال ساخت حدود 40 دستگاه از این بیل در دستور کار است و سال آینده نیز یکصد دستگاه تولید می شود که خوشبختانه بیشترین مشتریان هپکو مربوط به بخش خصوصی است که استقبال و اعتماد بالایی به هپکو کرده اند.

منبع خبر: خبرگزاری تسنیم - 19 مهر 1401

دیدگاه کاربران