پیشگویی ها و طالع بینی سال 1395: در سال میمون، انتظار چه اتفاقاتی را داشته باشیم؟

ازهمه جهان برای سرمایه گذاری به ایران هجوم می اورند و جهانگردان بطور شگفت انگیزی به کشور ما سفرمی کنند  

همبستگی مردمی و اقلیت های دینی بیشترمی شود و در کل اوضاع مردم ایران از هرنظر روبه بهبود می رود و قدرت ایران درسطح منطقه افزایش میابد

همه ما دوست داریم بدانیم سالی که پیش رو داریم چه اتفاقاتی قابل انتظار است و برای ما چگونه سالی خواهد بود؟ در آستانه سال ۱۳۹۵ هجری شمسی که سال میمون نامیده می شود نگاهی داریم به پیشگویی ها و طالع بینی های مدعیان رصد ستارگان و کاشف وقایع پیش رو که امیدواریم همه خیر و به نفع بشریت باشد. البته توجه داریم که تقدیر و سرنوشت ما همه در ابتدا به تقدیر الهی است که آن را شانس می نامیم و  در ثانی نتیجه تلاش و کوششی است که دنبال می کنیم. خواندن این مطالب تنها می تواند برانگیزاننده توجه بیشتر ما به اتفاقات پیش رو باشد.

مشخصات سال 1395 با توجه به خصوصیات میمون

میمون در میان نمادهای دیگر، طبیعتی غیر عادی و عجیب دارد. او موجودی بدجنس، موذی، شیطان گستاخ، شوخ طبع و همیشه در حال مسخره بازی است؛ اما شوخی های او غیر مستقیم و همراه با فریب است.

میمون موجودی اجتماعی و معاشرتی است و در ظاهر، با همه خوب ارتباط برقرار می کند؛ باید گفت که ایجاد این رابطه نیز جزئی از حیله های او به شمار می آید. میمون در واقع موجودی خود پسند و خودپرست است.

میمون بازیگوش و مردم دار است و هرگاه نظرات منفی اش را درباره دیگران، در پشت محبتی ظاهری مخفی می کند؛ مهربان به نظر می رسد. در حقیقت او هیچ کس را قبول ندارد و خود را برتر از همه می داند و این نشان می دهد که موجودی مغرور است. از اینها که بگذریم او روشنفکری است که علاقه فراوانی به دانستن دارد. او دوست دارد همه چیز را ببیند و بخواند، همه چیز را برای خود خوب توضیح دهد و همیشه از تازه ترین اخبار روز دنیا آگاه شود.

میمون با سواد و با فرهنگ است و حافظه ای قوی دارد. او می تواند در صورت لزوم حتی کوچک ترین جزئیات چیزهایی را که خوانده، دیده و یا شنیده به خاطر بیاورد. این ویژگی، بسیار به او کمک می کند؛ زیرا میمون ذهنی پریشان دارد و از این رو، تا حد زیادی متکی به خاطرات خود است.

میمون خلاق و مبتکر است و با خلاقیت خود می تواند دشوارترین مسائل را با سرعتی اعجاب انگیز حل کند. اما هر گاه تصمیم به انجام کاری می گیرد، باید بی درنگ شروع کند در غیر این صورت علاقه خود را از دست می دهد و بی هیچ کوششی همه چیز را رها می کند.

میمون هوش سرشاری دارد و توانایی اش در فریفتن دیگران شگفت انگیز است. او می تواند با چیره دستی، اژدهای نیرومند را با آن همه هوش و درایت، فریب دهد. او حتی در برابر جاذبه ببر مقاومت می کند و او را بی رحمانه مسخره کرده، می آزارد.

میمون همانقدر که حیله گر است، سیاستمدار و زیرک نیز هست و می تواند خود را در بدترین موقعیت ها محافظت کرده و از بند هر نو گرفتاری برهاند. او خودسر و خودخواه است و اجازه نمی دهد چیزی را به او تحمیل کنند. او همیشه حق انتخاب دارد.

او برای همه کاری آمادگی دارد و برای پیشبرد اهدافش دست به هر کاری می زند. از دروغگویی، دورویی و حقه باری ترسی ندارد و در صورت لزوم شخصیت خود را نیز زیر پای می گذارد. او تا زمانی که صلاح بداند، به این کار ادامه می دهد؛ او به ندرت دستش رو می شود و به دام می افتد. بعضی از میمون ها حتی کار را به دزدی یا دست کم دروغگویی می کشند.

به هر حال، میمون هر کاری هم بکند، باز هم دلرباست و آن چنان به رموز این کار آشناست که کسی حریفش نمی شود.

میمون موجود فرصت طلبی است و باید هم چنین باشد؛ زیرا بخت با او یار است و فرصت های زیادی در اختیارش قرار می دهد. میمون به رغم جنبه های منفی وجودش مانند دروغگویی، ریاکاری، حقه بازی، تکبر و غرور، نادیده گرفتن وجدان و شرافت، به خاطر هوش سرشار و ادراک بالایش مورد پسند همگان است.

میمون از مهارت، زیرکی و حیله گری خاصی در تجارت برخوردار است، از این رو شریک بی نظیری در کار محسوب می شود. او در هر کاری که احتیاج به تصمیم گیری سریع، دیدباز و کمی وجدان داشته باشد به درد می خورد.

میمون می تواند در سیاست، صنعت و تجارت به موفقیت دست یابد و در این میان، هیچ نکته ای از رموز این علوم بر او پوشیده نماند. او می تواند در صورت تحصیل علم، در هر کاری وارد شود، موفق باشد.

اگر دست میمون را در انجام کار مورد علاقه اش باز بگذارند، بهتر و سریع تر می تواند به شهرت دست یابد. تنها پرگویی، موفقیت میمون را تهدید می کند زیرا با این کار، به رغم دلربایی و جذابیت ذاتی اش دیگران را از خود خسته و ملول می کند.

با وجود گرفتاری های مالی، میمون می تواند از موقعیت های خوب زندگی اش کاملا لذت ببرد؛ با این حال، در عشق بخت با او یار نیست و در رابطه با جنس مخالف ضعیف است.

میمون با داشتن روحیه ای شاد، به سهولت گرفتار عشق می شود؛ اما به همان آسانی نیز از آن خسته شده، به دنبال عشق تازه ای می رود. متاسفانه او هیچ گاه چیزی را که به دنبالش می گردد، پیدا نخواهد کرد؛ زیرا شخصیت پایداری ندارد.

ممکن است میمون احساساتی و لبریز از شور و حرارت باشد اما روح انتقادی و بینش او، به سرعت این شور و اشتیاق را فرو می نشاند. خوشبختانه او بهتر از هر کس دیگر می تواند به بدبختی هایش بخندد و به این ترتیب، خود را از غم و غصه رها سازد.

پیشگویی های یک ستاره شناس عرب

 ستاره شناسان خود می گویند اگرشانسی یا واقعا چیزی را راست گفتند، باز باور نکنید!

 یک منجم عرب پیش بینی کرده که درسال نو مهندسان ایرانی از ماشینی رونمائی می کنند که با انرژی پاک و آب کارمی کند .

جوی عیاد اخترشناس عرب ومتخصص علم جفر همچنین درپیش بینی های سال 1395 می گوید: سال 95 سال رسوایی برخی علمای دین یا مدعیان دینی است و دراین سال  اوکراین و روسیه باهم پیمان اشتی امضا می کنند .

درجهان عرب همچنان حمام خون جاری است. روابط مصر و عربستان روبه وخامت خواهدگذاشت و روابط مصر وسوریه بهبود می یابد و سیسی درسفری غیرمنتظره به دمشق خواهد رفت.

پیش بینی وقائع در اروپا و سایر نقاط جهان

پیشگوها چنین اوزرده اند که اوضاع افلاک چنان قمردرعقرب است که سال 1395 سالی سیاه و تاریک درتاریخ اروپا و برخی ملل دیگرخواهدبود.

المان وفرانسه سالی پراشوب راتجربه خواهند کرد و اوضلاع امنیتی المان وهمسایگان درهم وبرهم خواهدبود. فرانسه بشدت خواهدلرزید واحتمالا زلزله بزرگی راتجربه خواهدنمود.

کپی مسیحی داعش در بسیاری از دول اروپایی دست به جنایت و آدم کشی خواهد زد و بیماریهای ویزوسی همچنان باشدت قربانی خواهدگرفت تاجائیکه پروازهای بین برخی کشورها برای مدتی قطع خواهدشد.

اینترنت وبرق دربسیاری ازنقاط جهان بطورهمزمان قطع خواهد شد و احتمال استمرار این قطعی ها برای روزهای پیاپی وجوددارد.

این سال سال زوال تعدادزیادی ازحکام وکشورهاست تا جائیکه پیش بینی شده یک کشور عربی ازنقشه جغرافی حذف خواهدشد (بحرین) و یک جزیره درهمین حوالی ازدریا سربرخواهداورد.

برخی ها زوال رژیم صهیونیستی راپیش بینی کرده اند. هند درسال 1395 دراخبار رسانه هاخواهدبود  و پاکستان و ژاپن هم بدترین زلزله ها راتجربه خواهندنمود.

مرگ میلیونها امریکائی درسال 1395

منجمان سراسر دنیا متفق القول هستند که شمارش معکوس ازهم پاشیدگی امریکا به سبک اتحادجمهوری شوروی درسال 2016 اغازشده است.

دراین سال  سیل وزلزله وبلایای طبیعی دامنگیر امریکا میشود و جنگ داخلی وشورش های مردمی به اوج میرسد واین کشور به چندین کشور تقسیم میشود.

برخورد یک جسم فضائی دریکی از ایالتهای امریکا باعث مرگ میلیونها امریکائی خواهدشد و اوباما قادربه تکمیل دوره ریاست جمهوری خود نخواهد شد.( به دلیل مرض یا دادگاهی شدن)

روسیه تلاش میکند باکمک امریکا یک شهاب سنگی که کره زمین و امریکا را تهدید میکند ازبین ببرند

ازقدرت جهانی امریکا و دلار کاسته میشود و اقتصاد امریکا کاملا ازهم گسسته خواهد شد و جیمی کارتر رئیس جمهوری اسبق امریکا دراین سال فوت خواهد کرد.

پیش بینی وضع ایران ازدید منجمان عرب

منجمان مشهورعرب اوضاع ایران درسال 2016 را اینگونه پیش بینی کردند:

ایران پس از امضای برجام با غرب مواضع خودرادرمنطقه وجهان تحکیم میکند.

بخش زیادی ازاموال بلوکه شده رابه کشور بازمیگرداند و اوضاع معیشتی مردم سروسامان میابد.

ازهمه جهان برای سرمایه گذاری به ایران هجوم می اورند و بطور شگفت انگیزی جهانگردان برای کشف مواهب ایرانی به کشور ما سفرمیکنند.

روابط دیپلماسی ایران باکشورهای مسلمان وخصوصا مصر وعربستان ترمیم میشودو امیر کویت درمشکلات بین ایران وعربستان با پادشاه عمان وساطت میکند وبه ایران سفزمیکند.

اقای روحانی رئیس جمهورایران ازروسیه ومصر دیدن میکند و ایران امن ترین کشورمنطقه درسال جاری میلادی خواهد بود.

همبستگی مردمی واقلیت های دینی بیشترمیشود و در کل اوضاع مردم ایران ازهرنظر روبه بهبود میرود و قدرت ایران درسطح منطقه افزایش میابد.

صهیونیستها بدنبال ایجادمشکل درپرونده هسته ای هستند وگرچه مشکلاتی را ایجادمیکنند اما خیلی جدی نیست و احتمال برخورد کوچکی بین ایران وامریکا بوجودمیاید که خیلی سریع مرتفع میشود.

عربستان درگیر زمستانی سرد می شود

پیشگویی منجمان گرچه ممکن است 100درصد با واقعیت  مطابق نباشد اما در اغلب موارد تا 85 درصد نزدیک به واقعیت است .

مثلا یک شب قبل ازحوادث مرگبار صحرای عرفات، خانم جوی عییاد در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی مصر به صراحت گفت که: فردا اتفاق عجیبی در مکه روی میدهد که در ان حجاج ایرانی و یمنی وپاکستانی نقش دارند. او از بروز مشکل امنیتی برای حجاج خبرداد و ازحکام عربستان خواست که  موضوع راپی گیری کنند.

خانم جوی عییاد اهل مصر. میشل حایک اهل لبنان .جمانه وهبی لبنانی و احمدشاهین مصری ملقب به نوستراداموس عرب مشترکا  اوضاع عربستان را در سال 1395 اینگونه پیش بینی کردند:

عربستان زمستانی سرد همراه برف وبارانها سیل اساوتابستانی بسیارگرم راپشت سرخواهد گذاشت. بارش برف وباران درمناطقی که معمولا درانجا این پدیده اتفاق نمیافتاده کم نظیر است.

کشتار دوباره حجاج درمکه وبه تعدادی مافوق انچه درسال گذشته روی داد و اختلاف  ولی عهد و پادشاه جدی می شود و مردم به احمد بن عبدالعزیز وزیرکشورسابق عربستان رجوع می کنند.

حکام عربستان دست به کشتارهای وسیعی برعلیه مردم خواهند زد و ملک سلمان پادشاه فعلی عربستان فوت می کند.

رفته رفته به حجاج انقدرظلم میشود وموردسرقت وتجاوزقرارمیگیرند تا حدی که مکه تعطیل میشود. پس ازان هرکس به حج خانه خدا برود حکام ال سعود پاهایش رامیشکنند و مردم ترک حج میکنند.

ازعربستان چیزی جز ریاض برای ال سعود باقی نمیماند و این کشور به سه کشور مستقل تقسیم خواهدشد.

اتفاقات مهمی روی پل رابط عربستان و بحرین خواهدافتاد واحتمال تخریب این پل وجوددارد و داعش برعربستان رسما مسلط میشود و شبه جزیره عربستان یکی ازسیاه ترین دوره های تاریخی خودرا مجددا تجربه خواهدکرد. بطوریکه مردم ازفرط ظلم ارزوی مرگ می کنند و مرگ سراغشان نیاید. الله اعلم

منبع خبر:

دیدگاه کاربران